Planeta Organica maska za farbanu kosu sa arganovim uljem


Sve što sam do sada probala od Planeta Organica kozmetike mi se baš dopalo, i bila sam ubeđena da će tako biti i sa ovom maskom, pogotovo kada sam pročitala pozitivnu recenziju kod Bobice. Moja kosa jeste farbana, ali samo u pramenovima i ne znam koliko proizvodi za farbanu kosu zaista pomažu ali to mi, u ovom slučaju, nije ni bio cilj. Moje mišljenje je da su proizvodi za farbanu kosu namenjeni još jačoj nezi jer farbanje svakako isušuje kosu.


Masku sam naručila preko facebook stranice Organic Shop organska kozmetika koja izgleda stalno likvidira lagere i kod koje se mogu naći ruski brendovi sniženih cena, ali sa kratkim rokom trajanja. U trenutku kupovine ova maska je imala rok od dva-tri meseca i koštala me je samo 240 dinara. Inače, masku nigde nisam videla u ponudi i ne znam da li se igde više može kupiti kod nas?


Dolazi u plastičnoj mekoj tubi i sadrži 200 ml proizvoda. Veoma cenim zaštitnu foliju ispod poklopca, do čega Rusi izgleda baš drže.


Sama maska je veoma gusta i čvrsta i ima prijatan miris, koji se ne zadržava dugo na kosi. Nakon pranja kose, nanesem je u baš bogatom sloju i ostavim je minimum 10 minuta na kosi. Tokom ispiranja kosa je super mekana a tu je i onaj dobro poznati osećaj klizanja kose pod prstima. Međutim, nakon sušenja, moja kosa je ipak suva a ako ne stavim nešto za smirenje 😁 (trenutno Olival suvo ulje) biće i pomalo naelektrisana i brzo će se mrsiti. Međutim, verujem da žene koje nemaju prirodno suvu kosu, neće imati ovakvih problema.


Kosa od ove maske zaista lepo sija i nisam sigurna koliko sam realna, ali imam utisak da ovi farbani delovi stvarno jače sijaju! Sve u svemu, koristila sam balazame za kosu koji su mi je bolje smirivali, pa ne bih ponovila kupovinu ove maske i ne bih je preporučivala ženama sa prirodno suvom kosom. Ostale je definitivno mogu probati, pogotovo kada je na ovakvom popustu 😏


Ako pogledamo deklaraciju, uočićemo da nam kažu da ova maska sadrži 250 ml, dok na samom pakovanju piše samo 200. Očigledno je da je greška u pitanju, ali meni to samo govori da deklaracije izgleda niko ne kontroliše kod nas jer ne bi bio prvi put da se spisanija sa deklaracije razlikuju od onih na pakovanju!
Ne bih se složila da ova maska čini (svaku) kosu mekom i poslušnom a što se sastava tiče, sviđa mi se što je na bazi arganovog, ulja koštica kajsija i maslinovog ulja, koji bi stvarno trebalo da lepo neguju kosu. Inače, ja sam masku počela da koristim pred sam istek roka trajanja.

DA LI STE PROBALE OVU MASKU?
KAKVI SU VAŠI UTISCI?

ŠTA MISLITE O GREŠKAMA SA DEKLARACIJA? (nedavno sam o tome pričala i sa Kristinom Sparks 😊, pa me ovo pitanje izgleda prati u zadnje vreme)


Podelite:

2 komentara

  1. Што се тиче маске, ти си ту експерт за мене, па мислим да је твоја рецензија објективнија (кад неко као ја никада не користи маске, њему је свака добра).
    Што се тиче декларације, ја то сматрам немарношћу и непоштовањем купца. Тачно је да не греши само онај ко не ради, али...
    Иначе, на моју критику код претпоследње интернет куповине су продавци одреаговали, написали на фејсу дугачак одговор... променили су курирску службу пошто се нисам једино ја жалила, моја рецензија је ''прелила чашу''. Верујем да добронамерне рецензије добронамерним трговцима представљају корисну повратну информацију.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam o kojem prodavcu se radi, ali u potpunosti se slažem. Retko ko ume da ceni pozitivnu kritiku i da je shvati na pravi način. Prodavac koji na pravi načih prihvati konstruktivnu kritiku samo dokazuje da mu je stalo i da ceni svoje sadašnje i buduće kupce!

      Избриши