Organic Therapy Bela Magična krema za ruke i nokte


Prvo je dosta ruskih brendova zdravije kozmetike došlo na naše tržište, a sada ih sve više prodavnica i apoteka nudi, što mene naravno raduje jer je većina gradova u Srbiji uskraćena da uživo proba i vidi većinu tih brendova. I žene van Beograda vole da probaju ove vrlo pristupačne proizvode koji su puno bolji izbor od drogerijskih brendova kojih je na svakom koraku, i verujem da se i zbog toga više koriste. Za sada još uvek možemo da ih naručimo samo preko interneta ali to se uglavnom iskomplikuje i većina (bar mojih čitateljki) ima više negativnih nego pozitivnih iskustava. Neka od njih su u vezi plaćanja poštarine pa sam želela da vas obavestim da sam iskopala apoteku/prodavnicu u kojoj se mogu naći i neki ruski brendovi (ali i dobro poznati nemački i srpski) - Dodir Prirode M. Odmah da vam kažem, ponuda nije prebogata ali se nadam da će je širiti u budućnosti, pogotovo sa Rusima. Ono što je veliki plus je da je dostava besplatna za porudžbine preko 2000 dinara! 👏

Pre nekih mesec dana sam pravila svoju porudžbinu i razočarala sam se kada mi je na kraju rečeno je opcija plaćanja preko uplatnice i odustala sam jer ne volim odlaske u pošte/banke i čekanje redova. Ali onda me je jako ljubazna radnica pozvala i rekla mi je da je moguća i opcija plaćanja pouzećem, što mi je, naravno, odgovaralo i tako je moja porudžbina uskoro bila na putu ka meni 😊

Inače, od Rusa drže ponešto od Organic Shop, Natura Siberica, Agafja, Planeta Organica i Organic Therapy proizvoda. Cene varijaju, pa ćete nešto naći jeftinije kod njih, a nešto kod drugih prodavaca.


Sa Organic Therapy brendom se sada srećem prvi put. To je još jedan brend iz produkcije Pervoe Rešenie koji se bazira na prirodnim i organskim sastojcima, stimulišući vašu kožu da se sama regeneriše i obnavlja. U svojoj ponudi imaju proizvode za lice i telo a rejting prirodnosti po 4Freshu je 7.2, na osnovu sertifikata, sastava, pakovanja, filozofije i društvene odgovornosti. Ovde je nedostatak sertifikata verovatno oduzeo neki poenčić, pa je tako Organic Therapy u rangu sa Baikal Herbals i Organic People.


White Magic krema za ruke dolazi u klasičnom plastičnom pakovanju od 75 ml sa podižućim vrhom poklopca. Veoma pohvalna je zaštitna folija ispod poklopca, koja mi garantuje da niko ovu kremu pre mene nije otvarao i rok trajanja po otvaranju kreće onda kada ja to odlučim 😀
Krema košta 280 dinara u Dodiru prirode M što je čini najboljom cenom kod nas (u On Shopu je 300, npr.). U Rusiji, su inače, minimum 30% jeftinije nego kod nas 😐


Tekstura je bogate srednje gustine a miris je nežan i prijatan, slatko-čist 😊 Svi znate da je moja koža ruku jako suva i nikad dovoljno nahranjena, pa se tako ova krema upije vrlo brzo ostavljajući je mekanom do sledećeg pranja. Više volim jače i teže kreme od ove ali pretpostavljam da će većini savršeno odgovarati!
Što se noktiju tiče, nisam primetila nikakvu razliku od bilo koje kreme koju sam u prošlosti koristila, mada su meni nokti već prirodno jaki. Međutim, kod zanoktica se, samostalno, nije baš sjajno pokazala, mada proizvođač ni ne obećava išta u vezi njih 😊


U sastav ove kreme ne ulaze ozgloglašeni sastojci pa je savršen izbor za sve koji pažljivije biraju kozmetiku. Moje mišljenje je da se mogu naći i malo bolje kreme za ruke od ove po nižoj ceni ali to sam samo ja koja gutam mazalice za ruke 😊 Sigurno bih je preporučila svima sa normalnim prohtevima!


DA LI STE PROBALI NEŠTO IZ ORGANIC THERAPY ASORTIMANA?


Podelite:

12 komentara

  1. Al' si se ti raspisala u poslednje vrijeme, baš se obradujem svakoj novoj recenziji :D!
    "Ruse" još ne isprobavam, moja svakodnevna krema za ruke je Alverde od nevena i kupih je opet pa neću skoro isprobavati neke druge.

    Joj, ja bih ti rado prepiručila nešto što nije prirodna kozmetika ali za suvoću i tijela i ruku mi se najbolje pokazalo, meni ruke momentalno dubinski oporavi! To je Eucerin losion za atopičnu kožu Atopi control, ja ga kupila sinu na preporuku Jelene sa B. A. i ne da je dobar negooo... Savršen. Kad su mi ruke isušene i kad im ništa nije pomagalo ni zimus ni sad, ja samo njime namažem (pred spavanje najčešće i deblji sloj za svaki slučaj) i ruke mi se preporode.

    Znam da ti dermokozmetiku ne koristiš ali sam morala da ti kažem :)!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga, drago mi je ako mogu nekoga i tako da obradujem :D
      Da, zadnjih dana baš imam vremena za pisanje pa sam se potrudila da sve započeto i završim :)

      Znam da iz najbolje namere preporučuješ Eucerin i znam da detetu prvo ne bi mazala nešto u šta ne veruješ. Evo baš gledam sastav i bilo bi super kada bi izbacili silikon, PEG i BHT.

      Избриши
    2. Nisu to opasni sastojci osim kad se kod nekog pokažu kao iritansi.
      Ali, atopičarima se ne preporučuje prirodna kozmetika zbog veće koncentracije alergena i iritansa upravo, već dermokozmetika koja je specijalno formulisana za takvu kožu. Zato ja više s tim ne eksperimentišem.
      A postala sam veoma sumnjičava i prema proizvođačima prirodne kozmetike sa ovih ex-yu prostora jer ta oblast zaista nije regulisana, nemamo potvrdu o porjeklu sirovina, nikakav garant o čistoći tih sirovina i načinu dobijanja.
      Zato sam i skoro u potpunosti prešla na Alverde zbog sertifikata, Siberiku, i radije ću svoje povjerenje pokloniti nekom brendu koji je ipak neke kontrole prošao, smanjujem rizik. Jer ako su sirovine zagađene onda su vjerovatno i toksičnije nego neki preparat konvencionalne kozmetike koji je prošao neke testove i kontrole.
      Ipak mi ne plaćamo " samo" sertifikate već i neku sigurnost.

      Tako nekako ja razmišljam u poslednje vrijeme... A na dublje razmišljanje o ovoj temi me podstakao upravo onaj momenat sa Marigold tonikom ako se sjećaš. Tad sam se istinski zapitala šta ja zapravo stavljam na kožu? I mada sam dosad možda imala sreće da mi ništa nije naškodilo (a opet da li nije?!), možda može da mi naškodi u budućnosti... Jer ko to kontroliše?!

      Избриши
    3. U principu si u pravu, koliko god naša koža bila individualna, mada kada ti nešto ne odgovara ili ti pogorša stanje, džabe što je neki proizvođač prošao kontrolu, ona njihova sitna slovca da se nešto pokazalo učinkovito na 60%, 70%, 80%, 98% ispitanika (ljudskih ili životinjskih :D :D :D) ih oslobađa svega, jer prave garancije nemaš nikako.
      Verujem da imam ovakav stav jer je meni lično priroda pomogla :/

      Избриши
  2. Bas je jeftina ☺ ocekivala sam sad neku cenu ko zna koji jer znaju nekad da je nakite 😑 blago tebi sto imas jake nokte, ja vec neko vreme mucim muku sa noktima 😕

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imam utisak da su od svih ruskih brendova, Natura Siberica kreme za ruke najskuplje, mislim da ne postoji jeftinija od 400-500 dinara :) Babuška Agafja su najjeftinije, nekih 200 dinara. Sve u svemu, bukvalno za svakoga ponešto.
      Što se noktiju tiče, kod mene je to oduvek tako, pa ne bih znala ni kako da te savetujem da ojačaš nokte!

      Избриши
  3. Odlicno deluje ova kremica, prvi put cujem za ovaj brend :) Sledeci put kad budes narucivala, mozemo da narucimo zajedno zbog postarine :*

    ОдговориИзбриши
  4. Одличан текст, као и увек :) Ја сам користила Златни скраб за лице, бадем и наранџа – Organic Therapy и веома сам задовољна. Опет бих га купила.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Bobice :*

      Ja se retko odlučujem da probam nešto za lice, ali drago mi je da čujem da su dobri. Ponovna kupovina je kod mene znak da je proizvod vredan korišćenja!

      Избриши