Organic Shop gel za tuširanje Marakuja & Kakao


Mislim da sam sa ovim gelom za tuširanja isprobala sve kategorije Organic Shop proizvoda za telo 😊 Zvali ga mi Marakuja & Kakao, Passion, Night Temptation ili Passion Fruit & Cocoa, ovo je moj prvi njihov gel za tuširanje ali sigurno ne i poslednji!

Passion Fruit na engleskom, a marakuja na španskom i portugalskom je tropsko voće, koje nikad nisam probala 😀 ali uvek bih ga prepoznala po mirisu. To je onaj čuveni teško-slatki-zagušljivo-tropski miris koji u kozmetici mogu da istrpim samo u zimskim mesecima! Prejak je i pretežak ali kako je u proizvodu koji se ispira i koji ne ostaje dugo na koži, ipak podnošjiv. Lično sam htela da proverim da li ima i malo mirisa kakaa, koji je isto lep zimski (ali ga volim i u ostalim godišnjim dobima) miris ali marakuja je ovde ipak pobedila na svim nivoima!


Ovaj gel za tuširanje, kao i svi Organic Shop gelovi, dolazi u pakovanju od zanimljivih 280 ml i koštao me je 216 dinara, što je inače onaj čuveni popust od 40% sa kojim ga gotovo stalno možemo naći u Natura Siberica radnjama. Puna cena im je 360 dinara.

Pakovanje je plastično sa dozatorom, što je vrlo praktično. Sam gel je providan i neke srednje teksture koja lepo čisti kožu. Nema dodatnog isušivanja, ali ja u 99% slučajeva nakon tuširanja gelovima koristim i mazalice, pogotovo zimi, pa ne mogu da znam kako se koža oseća nakon korišćenja ovog gela duže od 5-10 minuta. Možda na leto nekad i proverim!


Moj utisak je da mi ovaj gel prija i da ću sigurno isprobati i neke druge mirise koje više volim. Imam utisak da mi malo više prija od Alverde gelova, u smislu da je Organic Shop blaži prema koži.



Gledajući sastav, pomišljam da je ovaj gel možda blaži (hidratantniji) zbog kakao putera u sebi. Gelovi za tuširanje u svom sastavu uglavnom sadrže biljne ekstrakte ali ne i masnoće u vidu ulja i putera, pa mi se to ovde baš sviđa! Osim kakao putera, ovde imamo i ekstrakte plodova marakuje i narandže.

DA LI STE PROBALE ORGANIC SHOP TUŠIRALICE?
KAKVI SU VAŠI UTISCI?


Podelite:

10 komentara

  1. Тако си га лепо описала, да сам пожелела да га пробам иако не волим гелове за туширање :) Стварно одлична цена за тако велико паковање.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam da ne voliš ovakve formule, pa ne znam koliko bi ti i ovaj prijao. Da, cena na popustu je za ne propustiti :D

      Избриши
  2. Jos ih nisam probala :) Moram tu nepravdu da ispravim sto pre :) Mnogo lepo izgleda a pristupacne je cene :) :* <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bez mane je, dok su mirisi ipak stvar ukusa :) Baš me zanima kako će se tebi dopasti!

      Избриши
  3. I ja sam htela taj, ali nije ga bilo, pa sam uzela ružu i slez. Zadovoljna sam, zasada, ionako je to moj prvi prirodni gel za tuširanje, pa nemam sa kojim da uporedim. :) Baš je mekana koža, ne isušuje je.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kako miriše tvoj? Nešto ne volim ni miris ruže u kozmetici :) Hvala bogu pa je izbor pristojan, i može da se nađe za svakoga po nešto :)

      Избриши
    2. Ni ja ne volim miris ruže u kozmetici, ovaj divno miriše, bez brige. :)

      Избриши
    3. E odlično, onda ću ga verovatno probati u budućnosti!

      Избриши