Manna kremasti dezodorans Lavanda & Čajno drvo


Mogu da kažem da sam srećna što ću uskoro potrošiti ovaj četvrti po redu Mannin kremasti dezodorans koji koristim i da jedva čekam da malo odahnem od njih. Lavanda & Čajno drvo je poslednji iz seta koji mi je donela čitateljka Mirjana 💚 iz Rumunije. Ukratko, set mini dezodoranasa od 15 ml i to Za osetljivu kožu, Geranijum & Ruzmarin, Geranijum & Ylang-Ylang i Lavanda & Čajno drvo (o kojem danas pišem) u Rumuniji košta nekih 20ak eura, a mogu se naručiti i pune verzije od 50 ml. Definitivno preporučujem isprobavanje ova četiri minija, pre kupovine full size, ako bih ih uopšte i preporučivala kupovinu!


Ko me redovno prati, zna da nisam bila zadovoljna nijednom verzijom ovog dezodoransa, pa tako ni sa Lavandom & Čajnim drvetom nisam opuštena, Mislim da sam već spomenula da sam počela da sumnjam u celu formulu ovakvih puterastih i uljanih dezodoranasa, ma kako god se neki kleli u sodu bikarbonu i kukuruzni skrob. Moje definitivno mišljenje i utisak je taj da ovakva masna formula još i pospešuje znojenje! Nikada se nisam toliko znojila kao dok sam koristila ove dezodoranse a rekla bih i da se ne znojim samo tu nego i po celom telu više (leđa i grudi) iako je period jesen/zima. Znam da postoje studije da se sa antiperspirantima više znojimo po ostatku tela, jer je pazuh blokiran, ali moji utisci su drugačiji.


Ovaj dezodorans i ne treba da spreči znojenje, to mi je jasno i ovo nije prvi prirodni dezodorans koji sam koristila. Svi su mi bili bolji od ovih! Lavanda & Čajno možda čak ima i najlepši miris u smislu da sa njim imam najviše samopouzdanja. Naravno, to mnogo zavisi i od same odeće tj. materijala koji nosim. Draga čitateljka Neda je primetila da mirisi mogu da variraju i od boje materijala, ali ja tu nisam ništa specijalno primetila, a trudila sam se. Moje mišljenje je da su ovakvi dezodoransi najbolji za majice bez rukava a onda i za baš kvalitetne (debele) pamučne gornje delove garderobe. To, naravno, ako ste dezodoranse već kupili i žao vam je da ih bacite. Ako niste, moj iskren savet vam je da ih ne kupujete uopšte!


Sastav je, izuzev eteričnih ulja, isti kao i kod ostala dva dezodoransa na bazi ši putera. Nisam verovala da će se eterično ulje čajnog drveta manje osećati od ostalih i već sam bila spremna na njegov meni nikako prijatan miris. Iznenadio me je pozitivno!  Sada me je malo strah da probam Sabi dezodorans u stiku koji već imam pa ću se malo odmoriti od masnoća i, nakon što potrošim ovaj, koristiću Sabi u spreju. Biće zanimljivo posle videti da li je celokupni loš utisak samo zbog Manne ili masnoća, na koje sumnjam.

Inače, ovo je jedini dezodorans koji Manna preporučuje i ženama i muškarcima, pretpostavljam zbog mirisa. Ne znam kako vi, ali meni je stvarno miris lavande više muževan nego ženstven! 😕


KAKVA SU VAŠA ISKUSTVA SA DEZODORANSIMA NA BAZI PUTERA I ULJA?



Podelite:

11 komentara

  1. Ја сам користила (и још га имам) природни дезодоранс из Сирије. Такође је на бази ши путера, али не садржи соду бикарбону и кукурузни скроб, а ни лимонине... већ искључиво неке биљчице, пудере на бази биљака... Лети то није функционисало најбоље, тако да лети морам да употребљавам класични дезодоранс. Добар је само за пролеће и јесен када нема врућине. Мени је било интересантно да пробам нешто другачије. Поново га не бих купила.
    Чему дезодоранс ако не треба да спречи знојење, то ми није баш јасно? Па мени дезодоранс само за то и треба :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Neutrališe miris znoja tj. onemogući razvoj bakterija i zato je soda bikarbona =ili alkohol) u tim prirodnijim deozodoransima obavezna!

      Избриши
    2. Haha, jasno ali dezodorans služi samo za sprečavanje neprijatnih mirisa, dok samo antiperspirant/antiperspians služi za sprečavanje znojenja. I ozloglašene soli aluminijuma :/

      Prirodna kozmetika je ipak tu najtanja!

      Избриши
    3. Хахаха, мени је то све дезодоранс, у ''моје време'' није било тих разлика. Да, ја сам увек тражила баш са алкохолом, ови други ми нису деловали.

      Научих нешто ново, хвала девојке :)

      Избриши
    4. I ja imam utisak da je alkohol efikasniji.

      Što se termina "dezodorans" tiče, tačno, do pre 15-20 godina postojao je samo dezodorans, ako se ja dobro sećam. Onda su na velika vrata ušli antiperpiransi, kao njihova jača verzija koja sprečava i samo znojenje. Možda ja i grešim sa godinama, ali mislim da antiperspirans nije ni postojao u 20. veku. (da ne dodam "u Srbiji")

      Избриши
  2. Super recenzija, volim kad vidim iskrenost kod blogera :) Tebi bas verujem :) Ja sam navikla na jake dezodoranse koji imaju talk-a u sebi i svaka promena budi neku nelagodu iako nemam problema sa znojenjem. :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, Marinice, to mi je i cilj, naravno!

      U potpunsoti razumem tu nelagodu i manjak samopouzdanja i spremnosti da se "iskoristi dan" jer ovakvi dezodoransi jednostavno to ne mogu da nam pruže :(

      Избриши
  3. Samo ću reći Akvabent! Ostala sam u jednom periodu bez njega i razlika je bila drastična!
    Prvo Akvabent pa onda može i neki mirišljavi preko. Meni je dobitna kombinacija on sa CD lokvanj ili NR Derma zero. Naravno, preferencije su različite ali ja sprej volim najviše!
    I hvala na pominjanju ;D!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam i čim potrošim ovo što imam, uzimam Akvabent na tvoju preporuku!
      A čekaj, šta će ti "sloj" mirišljavog preko?

      Ih, nema na čemu, draga :*

      Избриши
    2. Pa Akvabent nema miris. A ja sam navikla na mirise pa ga ja uvjek tako koristim, u kombinaciji sa nekim drugim.

      Избриши
    3. Dobro je, ja pomislila da je možda vremenom efekat počeo da slabi, pa mu dodaješ ove. Dobro je i da tako pomešani "podržavaju" jedno drugo!

      Избриши