Essence I Love Extreme Crazy Volume maskara


Dugo nisam mogla da nađem zadovoljavajuću maskaru, i kada sam mislila da sam je konačno našla, jedna od mojih najdražih čitateljki (mada je ja već doživljavam kao blogerku bez bloga) Neda mi je srdačno preporučila Essence maskaru o kojoj danas pišem. Od trenutka kada sam je prvi put probala, shvatila sam da Neda zna o čemu govori i da njen savet u vezi maskara svakako treba poslušati! Ja od tog trenutka - bez pogovora! 😊


Essence brend mi je uvek delovao da je za devojčice a njihove jeftine cene su izazivale onu dobro poznatu predrasudu u vezi kvaliteta. Prvi put sam se sa njima susrela kada sam u nekom našem časopisu dobila njihov balzam za usne koji nije ni funkcionisao (nije mogao da se odvrti) i to me je još više ubedilo da i nisu nešto kvalitetni. Onda sam tek krajem 2016. godine poslušala Nedu i kupila ovu maskaru.

Inače, Essence je nastao početkom ovog milenijuma u Nemačkoj, žele da šminku predstave zabavnom, poštuju EU i FDA standarde, socijalno su odgovorni i ne testiraju svoje proizvode na životinjama. Kod nas se mogu kupiti u dm i Lilly drogerijama a veoma pohvalno je to što se na njihovom sajtu možete informisati o svim proizvodima (celokupan INCI sastav, preporučena maloprodajna cena i sl.) ali i o tome koje proizvode planiraju da povuku iz prodaje, što do sada nisam viđala kod drugih proizvođača.


I Love Extreme Crazy Volume maskara je namenjena za maksimalni volumen trepavica. U sebi sadrži 12 ml i košta veoma povoljnih 380 dinara! Pakovanje ima zaštitnu traku, koju uvek pohvalim.


Četkica je onakva kakvu ceo život preferiram, sa sitnim dlačicama-čekinjicam 😀 koje prave najmanji nered na koži oko očiju. To znači da se izuzetno brzo i lako nanosi a efekat je odmah Wow!

Ova četkica mi mnogo više odgovara od Alverde All in One, pa verujem da sam i zbog toga toliko oduševljena? Sa ovom četkicom imam utisak da bih mogla da je stavim i bez ogledala, mada to sigurno ne bih probala 😀 Mislim da i sam četkicu i te kako vredi sačuvati za razne DIY mućkalice, kakva je npr. mešavina za rast trepavica koju već neko vreme sprovodi Bobica i čije rezultate jedva čekam da vidim!

Bez maskare


Sa maskarom

Sa maskarom

Kao što možete videti, trepavice su naglašenije i izgledaju gušće i duže. Ja volim prirodni izgled, sa kojim se najbolje osećam, pa mi je ovo dovoljno, mada ova maskara može i više.


AQUA (WATER), CARNAUBA (COPERNICIA CERIFERA) WAX, CERA ALBA (BEESWAX), BUTYLENE GLYCOL, STEARIC ACID, VP/EICOSENE COPOLYMER, PALMITIC ACID, POLYBUTENE, GLYCERYL STEARATE, ACACIA SENEGAL GUM, CANDELILLA (EUPHORBIA CERIFERA) WAX, PVP, CAPRYLYL GLYCOL, POLYVINYL ALCOHOL, AMINOMETHYL PROPANOL, SODIUM DEHYDROACETATE, PHENOXYETHANOL, CI 77499 (IRON OXIDES).

Što se sastava maskara tiče, izbegnuti su štetni i oni na lošem glasu, pa Essence dobija još jednu pohvalu od mene! Definitivno ću više pažnje obratiti na njihovu šminku kada mi bude zatrebalo nešto 😊

DA LI KORISTITE ESSENCE ŠMINKU?
KOJI PROIZVOD JE, PO VAŠEM MIŠLJENJU, NAJBOLJI?


Hvala, Nedo 💙

Utisci nakon potrošenog proizvoda su na ovom linku.

Podelite:

15 komentara

  1. Ovo je moja omiljena maskara i uvek je kupujem ☺ volim Essence proizvode jer su mahom kvalitetni a povoljni 😊 imaju dobra rumenila, maskaru za obrve, karmine i neke palete sebki su im bas kvalitetne 😘

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš mi je drago <3
      Maskara za obrve mi zvuči intresantno, ma baš ću obratiti pažnju kada sledeći put odem do dm-a ili Lillyja!

      Избриши
  2. Nije loša maskara, ali sam više očekivala s' obzirom na milion pozitivnih recenzija :) efekat je okej, ali mi posle nekog vremena trepavice ,,spadnu'', ne znam kako bih ti objasnila :)
    A maskara za obrve je fantastična, obavezno probaj :)
    Šminke nikad dosta

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam sigurna da sam dobro razumela, ali ako misliš da krenu da se ispravljaju, da li ti se to dešava i sa drugim maskarama?

      Tu maskaru ću definitivno probati!

      Избриши
    2. Da,tako nekako. Ni sa jednom drugom nisam imala isti problem.
      Za sada mi je broj jedan Maybelline - Lash sensational.

      Избриши
    3. Onda se nešto ti i ova maskara ne podržavate, definitivno :D I trepavice su nekada same po sebi svojevoljne i ne trpe baš sve :)

      Избриши
  3. Iskreno, razocarana sam efektom ove maskare.. Preporucujem ti da isprobas isto njihovu The False Lashes maskaru, fenomnalna je <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nemoj po meni da se upravljaš, moje trepavice su mnogo retke a i kada bih stavila više slojeva ne bi mnogo pomoglo jer nema na šta da se uhvati :D
      Imaću u vidu i tu maskaru!

      Избриши
  4. Kukuuu, al' me nahvali ženo, nemoj toliko :D!
    Huh, dobro je da si zadovoljna, ja baš i ne volim da se "zauzimam" za neki proizvod :). Ka baš razmišljam da li ću probati neku novu ali ne znam ima li svrhe, ova mi je skroz ok.
    Meni "ne padaju" trepavice sa njom, ne kruni se i drži mi cijeli radni dan.

    Što se tiče gore pomenute maskare za obrve, ne znam na koju su čitateljke mislile? Postoji providni gel za obrve i trepavice u obliku maskare ali i maskara u boji za obrve za koju sam čula loše utiske i lično, od neke djevojke u Liliju (umalo da je kupim) a i od nekih jutjuberki pa ne znam šta bih ti rekla.
    Providni gel imam i ok je, drži moje čupave obrve na mjestu. Na trepavicama ga još nisam probala ali hoću, baš da vidim kakav je ispod maskare.
    Više hvale onaj njihov kit za obrve.

    Ja kupih od njih onu olovku za korekciju laka na noktima, ma bačene pare! Dobra ideja i ništa više :/.

    Od njih imam čuveni puder u kamenu za matiranje bijeli, ok je, i 1 lak koji mnogo volim a u novoj kolekciji ima jedna bojica koju ću obavezno da si nabavim jer je diivna, ljetnja.

    Imam i 1 ruž i olovku za usne ali se nisam nešto oduševila, ma koliko da im hvale olovke za usne, ima boljih.

    Rumenila i sjenke nisam probala niti planiram. Ostajem vjerna Deborah rumenilima (i Natural i Hi-Tech) a prezadovoljna sam i sa ArtDeco rumenilom.
    Nekako volim provjerena rumenila i ne volim ni dinar da bacim na proizvod, ma koliko bio jeftin ako ne valja. A rumenilo mora da stoji, mora da se lijepo " ponaša" pri nanošenju jer mi ništa gore nema nego kad mi se skupi na licu u fleku. Ili mi pola nestane sa lica :/. Ipak je moja koža masna.
    A takva iskustva imam sa jeftinijim rumenilima pa i njihova iz istog razloga zaobilazim. A možda griješim...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. P. S. Ako ti treba rumenilo, sad su na akciji u Liliju Deborina, dobijaš 2 po cijeni 1, kombinacija Natural+Hi-Tech.
      Hi-Tech znam da su sad bez parabena, ranije nisu bila.
      Tako da za nekih 919 din čini mi se dobiješ 2 kvalitetna rumenilca :).
      Ja sam iskoristila tu akciju i častila sebe i 1 dragu mi osobu :).

      Избриши
    2. Ti zaslužuješ i mnogo više :*

      Ništa mi sada trenutno ne treba, ali zapisujem sve vaše predloge pa ću razmotriti kada dođe vreme.
      Ta Deborah akcija je fenomenalna, stvarno se isplati!

      Избриши
  5. Imala sam ovu maskaru i bas sam bila zadovoljna. Jedina "mana" ove maskare je za mene to sto je naspram mojih sitnijih ociju cetkica prevelika pa bih se umazala u 90% slucajeva :) Probaj obavezno i GR lift up and great volume maskaru. To je moja omiljena :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verovatno je i to sa četkicom navika. Kada jednom navikneš na ove "dlakavije", verovatno je teže naviknuti se na ovakve, i obrnuto. Ja sam naviknuta na ove "ogoljenije", pa se uvek umažem sa ovim drugim.
      Probaću i tu GR, sećam se da si je spominjala još pre par meseci! :*

      Избриши
  6. Obožavam Essence maskare! Također sam bila nekako sumnjičava s obzirom da su zaista jeftine, ali kad sam probala postidila sam samu sebe :) Odlične su gotovo sve, trenutno koristim rock'n'doll i mogu reći da je ona definitivno moj all-time favorit! :)

    / beautyrecords.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, cena uopšte ne mora da bude merilo kvaliteta!
      Essence izgleda ima za svakoga ponešto, izgleda da je svako našao odgovarajuću :D

      Избриши