Diva Kiss balzam za usne Kokos - Vanila


Pre godinu/dve sam probala Diva Kiss balzam sa mirisom jagode a letos sam na poklon uz porudžbinu dobila i zeleni cvetić sa kokos-vanila mirisom. U to vreme sam imala toliko nagomilanih balzama, da sam tek pred sam kraj roka trajanja, konačno otvorila i probala ovaj i, naravno, u zdravlju ga i dalje koristim 😊


Kokos - Vanila dolazi u plastičnom cvetić pakovanju i sadrži 5 ml proizvoda. Može se kupiti u Diva online prodavnici po ceni od 160 dinara, što ga svrstava u povoljnije prirodne balzame za usne!
U početku ga koristim bez prstiju, pa može da ide gde i ja 😊. Kada se ulubi toliko da moram da koristim prste, ovaj balzam postaje moj kućni balzam, a u torbu se seli neki drugi.
Kokos - Vanila je malo čvršći od jagode i miris jeste sladak, ali nije zagušljiv, težak i napadan! Usne su super hidrirane i svakako bih ga preporučila svima!


Po sastavu se malo razlikuje od Jagode, pa je otuda verovatno i malo čvršći u smislu da vam usne neće delovati i biti masne. Nekoliko biljnih masnoća će odlično nahraniti, hidrirati i zaštiti vaše usne.


DA LI STE PROBALE DIVA KISS BALZAME ZA USNE?
KOJI JE VAŠ FAVORIT?

Podelite:

5 komentara

  1. Не користим балзаме... Баш добар састав овог балзама. Какав је укус? Јеси ли га пробала за заноктице?
    Увек се обрадујем кад видим Дивина паковања, имају нешто весело у себи што ми се баш, баш допада.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tvoja koža je fenomenalna!
      Ukus ovog je klasično vanila-sladak, a imaš još dva u Divinoj ponudi.
      Jeste, neka pakovanja čak mogu i raspoloženje da poprave. Neverovatno kako sve mozak reaguje :D

      Избриши
    2. I da, nisam probala na zanokticama, koristim već staro Alverde ulje u tu svrhu, kada imam potrebu :) Ali verujem da bi ovakva formula i tu bila učinkovita!

      Избриши
  2. Bas je sladak ovaj balzamcic :D Rado bih ga probala :)

    ОдговориИзбриши