Baikal Herbals noćna detox krema


Ako ste već zaboravili da sam ovu kremu dobila na poklon od On Shopa, danas je dan da se podsetimo 😀 Nisam bila u mogućnosti da ranije probam ovu kremu jer se nagomilano par njih a starije moraju da imaju prednost, što zbog starešinstva, što zbog roka trajanja!


Do sada nisam probala ništa od Baikal Herbals kozmetike. Još jedan ruski brend prirodnije kozmetike koji proizvodi čuveno Pervoe Rešenie. Predstavljaju se kao kozmetika pogodna za žene koje žive u kontinentalnoj klimi, što mi baš i nismo 😖 Ima rejting prirodnosti 7.2 po 4Freshu, na osnovu sertifikata, sastava, pakovanja, filozofije i socijalne odgovornosti, što ga izjednačava sa brendovima kao što su Organic People i Organic Therapy.
U svojoj ponudi imaju proizvode za kosu i lice. Koliko se može videti u On Shop online prodavnici, oni drže samo proizvode za lice, dok Maslina u ponudi ima i ponešto od šampona i balzama. Mogu se još pronaći i prodavnicama Bajkal i Desvet-Zdravlje iz Sibira, a cene katastrofalno variraju! Nekada je On Shop imao najbolje cene, dok su danas oni najskuplji, sudeći po ceni baš ove kreme, ali o tome ću malo kasnije.


Noćna Detox krema za lice se preporučuje masnoj i kombinovanoj koži. Upakovana je u kartonsku kutijicu koja ima zaštitnu traku:


što uvek pohvalim jer nam to govori da proizvođač želi najbolje kupcu 😊 Unutra je vrlo lepa visoka bočica od 50 ml sa pumpicom, što korišćenje kreme čini savršeno higijenskim.
Kao što sam već napomenula, cena je svuda različita i kreće se od 460 rsd u Zdravlju iz Sibira, preko 530 rsd u Maslini, do čak do čak 670 rsd u On Shopu!


Samo pakovanje je vrlo zgodno za upotrebu a pumpica je savršena. Odlično dozira i nemoguće je da vam iscuri višak proizvoda.



Tekstura kreme je srednja ali se brzo upije u kožu, ostavljajući veoma lagani osećaj. Miris joj je gotovo identičan Planeta Organica Olive balzamu za kosu a takav miris je nekada imala i Avon Planet SPA linija sa maslinovim uljem, mada to godinama i godinama nisam koristila, pa se možda nešto promenilo. Za one koji ne znaju, miris je prijatan i svež, ali definitivno artificijelan 😀

Ovu kremu koristim gotovo svako veče tokom protekle dve nedelje i mogu da kažem da mi je potpuno ok, lepo hidrira i osvežava i, ono što je najbitnije, nije komedogena ni nakon kontinuirane upotrebe! Ujutru koža možda ne izgleda blistavo i sveže, ali makar nema ni bubuljica.


Slažem se sa navodima proizvođača i zaista bih je preporučila mešovitoj i masnoj koži.


U sastavu ove kreme možemo naći par nekih ekstrakata sibirskih biljčica ali i nama poznatih kao što su crni slez, biljka čaj, semenke grožđa; onda ulje nevena i semenki bundeve, kaolin glina, pantenol, soli cinka... Ova krema svakako balansira između hidratacije, ishrane i sprečavanja mašćenja kože.

Moj lični utisak  je da ne volim ovaj veštački miris na licu (dosta sam se odvikla tako nečeg) ali da sam iskreno zadovoljna što mogu namazati celo lice, bez straha da ću se probuditi sa bubuljicama i nakon kontinuirane upotrebe. Možda bih malo više volela nahranjeniji izgled, ali ova krema to definitivno ni ne treba da pruži jer je ona zadužena za detoksikaciju, sećate se? 😀
Još uvek ne znam da li bih je ponovo kupila, ali definitivno je dobro imati je u vidu ako neka druga krene da pravi čuda!

P.S. U pakovanju možete naći mali vodič za rutinu po tipu kože!




DA LI STE PROBALI NEŠTO OD BAIKAL HERBALS?


Podelite:

6 komentara

  1. Nisam probala, ali mi ova kremica bas fino deluje a pakovanje je preslatko :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, skroz higijensko i zgodno pakovanje. Jedina mana je možda što se slabo vidi koliko je proizvoda preostalo :/

      Избриши
  2. Ovo mi se čini da može da prođe i kod mene :).
    Volim glinu i cink, svojevremeno sam koristila Garnier u plavoj tubi baš sa tim sastojcima i sjećam se koliko mi je prijala. To je za masnu kožu super kombinacija.
    I dosta je povoljnija nego Japanski bagrem od Siberike, ne znam zašto...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da bi trebalo da odgovara! Ne znam kako stojiš sa nevenom u kozmetici? Meni mnogo prija a komedogeni nivo je 1, što je izgleda za mene maksimalno koliko mogu da podnesem, nivo 2 mi kontinuiranom upotrebom definitivno donosi bubuljice. Mislim da je ovde sve do nivoa 2.
      Mislim da u potpunosti kontroliše sjaj (čak moje suvlje delove malo i "umrtvi") ali ne znam koliko je to bitno za noćnu kremu?

      Siberica je sigurno skuplja zbog sertifikata :)

      Избриши
    2. Nemaju kreme Japanski bagrem sertifikat, samo pjena za umivanje iz te linije.
      U svakom slučaju ova krema bi trebalo da je dobra masnoj koži i možda je nekada i probam (sad imam i noćnih i dnevnih za sva godišnja doba i vremenske prilike :)!)

      Избриши
    3. Za sertifikate sam mislila na ceo brend :)

      Hehe, nemoj da mi pričaš ništa o zalihama, za neke stvari sam već počela da paničim da će im na mojoj polici isteći rok :D

      Избриши