Alverde podloga protiv crvenila


Ovaj prajmer sam u dm drogeriji primetila na samom početku leta prošle godine a već dugo sam imala u planu da kupim neko zelenilo za prekrivanje crvenih flekica od akni, što su mi i neke čitateljke preporučivale jer zelena najbolje neutrališe crveno. Alverde prirodna šminka uvek dolazi u obzir jer ne moram da razmišljam o sastavu 😊


Prajmer dolazi u pakovanju od 10 ml i koštao me je 440 dinara. Ima pumpicu koja je toliko nezgodna i mora da izbaci višak proizvoda! U suštini, meni je svako Alverde pakovanje sa pumpicom nezgodno!
Tekstura je srednja i nisam primetila nikakav poseban miris.


Kada sam ga još letos prvi put probala, bila sam baš razočarana jer sam očekivala više u smislu da mi sam prajmer skroz neutrališe crvenilo. On to nije uspeo a kako je leto sve više odmicalo i ja nisam imala nameru da se slojevito šminkam 😀, prajmer je završio u zapećku. Lice je sve više tamnelo ali se i oporavljalo, o čemu sam vam već pisala i leto 2016. je po prvi put u životu bio period mog života kada sam prestala da nosim puder kad god bih (na duže) izlazila iz kuće. Osim toga, moje lice se i unormalilo, pa sam prestala i da stavljam kreme svakodnevno, ali o svemu tome sam vam već pisala, pa se lepo možemo vratiti ovom prajmeru 😊

Dakle, prajmer čuči u zapećku, nerecenziran, jer nisam imala dokumentovano kako to u praksi izgleda. Možete samo da zamislite koliko mi je teško palo što nemam nijednu aknu ili crvenu fleku mesecima i mesecima 😀😀😀
A onda se skoro pojavila jedna baš bolna potkožna, koju tretiram eteričnim uljem čajevca i ne dam joj da se upali ali mi je poslužila da uslikam efekte ovog prajmera! Ukratko: on koliko toliko neutrališe crvenilo, ali se gotovo u potpunosti skine sa slojem tonirane kreme ili pudera preko 😒

Bolna potkožna bubuljica na čistom čelu



Utapkan prajmer je koliko-toliko smirio crvenilo




Nakon sloja pudera (u ovom slučaju Olival CC kreme) crvenilo je još vidljivije, bukvalno se skine sa izbočinice. Tako je sa svakim puderom sa kojim sam probala.

Prajmer opet preko pudera

Ja onda moram da dodam još jedan sloj prajmera preko i sada dodatno pazim sa blendovanjem jer se zeleno na mestima gde koža nije crvena ipak vidi. I tako mi treba više vremena i pažnje, što može da bude nezgodno kada žurim mada ja i generalno ne volim da se mnogo trudim oko šminke jer me to zamara 😊


Sve u svemu, nisam zadovoljna i ne bih ga dalje preporučivala.

Aqua | Carthamus Tinctorius Seed Oil* | Alcohol* | Myristyl Myristate | CI 77891 | Mica | Glycine Soja Oil* | Glyceryl Stearate Citrate | CI 77288 | Cetyl Alcohol | Chamomilla Recutita Flower Extract* | Calendula Officinalis Flower Extract* | Prunus Amygdalus Dulcis Oil* | Butyrospermum Parkii Butter* | Canola Oil | Xanthan Gum | Dehydroxanthan Gum | Algin | Lecithin | Lysolecithin | Hydrogenated Lecithin | Hydrogenated Palm Glycerides | CI 77289 | Silica | Microcristalline Cellulose | Brassica Campestris Sterols | Tocopherol | Helianthus Annuus Seed Oil | Ascorbyl Palmitate | CI 77861 | Parfum** | Linalool** | Limonene** | Citronellol** | Geraniol** | Citral** | Benzyl Benzoate**

* ingredients from certified organic agriculture
** from natural essential oils

Što se sastava tiče, na visokom mestu je alkohol, ali i Myristyl Myristate, koji je jako komedogen, mada ga proizvođači (pogotovo) prirodne šminke obilato koriste. Osim njega tu je i dosta komedogen alginit, sa čim se opet ne završava spisak komedogenih sastojaka. Sojino ulje, cetil alkohol i tokoferoli jesu manje komedogeni i kod mene se to odražava tako što neće zapušiti pore ako ga nanesem jednom/dva puta ali kontinuiranom upotrebom proizvoda koji ih sadrži, pore će polako početi da se zapušavaju a to će rezultirati aknama, pa obratite pažnju ako i vaša koža reaguje isto 🎓 .


DA LI STE PROBALE OVAJ PRAJMER I KAKVI SU VAŠI UTISCI?
DA LI KORISTITE ZELENE KOREKTORE?


Podelite:

13 komentara

  1. Tečni korektori se ne nanose ciljano na 1 mjesto već na veću površinu. Za to služe kremasti korektori koji se nanose četkicom a zatim se puder blago utapkava preko.
    Ovaj prajmer je namjenjen za crvenilo lica, dakle, kome je cijelo lice crveno (osobe sa rozaceom npr.)... Zato nije funkcionisao kako si ti željela :).
    No, bez obzira, meni se sastav ne dopada...

    I ja sam kupila njihov prajmer za pore, nemam još utiske jer se nisam šminkala jedan period, ali ne očekujem ništa pretjerano, s obzirom da su za taj problem na glasu nekih par (Benefit, MAC) koji su 10 puta skuplji :/.

    ОдговориИзбриши
  2. I još nešto, prajmeri su podloga za puder, nisu korektori, služe da nešto neutrališu ili da pripreme lice za puder. Mislim da je Alverde imao i kremaste korektore u boji pa probaj naći recenzije o njima :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ali zašto bi onda na dm.de sajtu naveli i da "male mrlje nestaju"?

      Simply apply the texture to reddened areas and lightly tap. Small blemishes vanish and the complexion shines again.

      A i isti je efekat bio kada sam letos probala da nanesem na cele obraze pa puder preko :/

      Избриши
    2. Moguće da je prajmer isuviše mastan za tvoju kožu pa se ne upije i onda samo klizne...

      Избриши
    3. Ko bi ga znao, ali nešto mi se ne čini tako, pre imam utisak da je suviše slab, mada nije kao da sam probala neki drugi, ili eto bar zeleni korektor, pa da imam sa čime da uporedim :D

      Избриши
  3. Eh, baš šteta što nije delotvoran... Skoro kao da ništa nisi stavila, tako izgleda. :( A ja baš bacila oko na njihov hajlajter i mineralni puder u prahu! ^.^

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Njihov mineralni puder nije potpuno mineralni, na žalost :/.

      Ako tražiš pravi mineralni puder onda na našem tržištu možeš kupiti jedino Lili Lolo puder ;).

      Избриши
    2. I ja kada budem kupovala mineralni, kupiću samo Lily Lolo, tako da, Kris, baš bi bilo super da ako već planiraš uskoro, da vidim i koju ćeš ti nijansu da izabereš i kako će se tebi dopasti! :)
      A super i ako kupuješ Alverde hajlajter! I on me baš zanima! :D

      Избриши
    3. Hajlajter ili iluminator? Čitala sam dobru recenziju o njihovim tečnim iluminatorima na blogu Lipstickattack.
      Na žalost, nisu za masnu kožu pa ću ih zaobići...

      Избриши
    4. Eh, pa kako Alverde nisu skroz mineralni? :/ A gde se mogu naći Lili Lolo, jesu li pristupačni?

      Избриши
    5. Evo ti odlična recenzija i sve o tom Lily Lolo https://jos1blog.blogspot.rs/2017/01/lily-lolo-mineralni-puder-recenzija.html

      Избриши
  4. Imala sam njihov zeleni korektor koji ze nanosio ciljano i on mi je bio ok. Nisam probala ovaj zeleni prajmer i sa obzirom da je prajmer u pitanju nisam ni ocekivala da ti u potpunosti ukloni crvenilo, ali puder ne bi trebao da ti tako sklizne sa lica. Bas bezveze :( Necu ga kupiti to je sigurno :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam zašto sam ja verovala da će pomoći kod crvenila, u suprotnom ne znam zašto je uopšte zelen, ne vidim nikakvu poentu O.o
      Nemam neko bogato iskustvo sa prajmerima, imam samo Artdeco bez silikona i on je po meni onako pravi prajmer, gust i lepljiv :D Ovaj mi uopšte ne dođe tako, totalno drugačija formula, baš kao da je neki konsiler, mada nisam neki stručnjak :/

      Избриши