Alverde balzam za usne Blagi Sjaj


Još jedan balzam za usne koji strpljivo čeka svoj red od prošlog leta! Tada sam već znala da imam previše balzama za usne u zalihama, ali kako je ovo bilo ograničeno izdanje, nisam mogla da dozvolim sebi da ga ne isprobam 😀
Sada znam da se zadržao na dm policama mnogo duže nego što sam verovala da će se zadržati! S obzirom da su tokom godina povukli Brusnicu &Višnju i Vanilu & Mandarinu, možda i ubace Blagi Sjaj u stalnu ponudu?


Ovaj balzam za usne izgleda kao svaki Alverde balzam, i ja nešto mnogo volim ovu njihovu zelenu kako ide uz ovu roze! 💗
Standardnih 4,8 grama košta standardnih 130 dinara, što ga svrstava u zaista povoljne prirodne balzame za usne u stiku 😊


Ovaj balzam je blago obojen odnosno blago sjajan. Pomislila sam da će usnama dati tu neku blago ružičastu boju ali on bukvalno daje blagi sjaj, sa akcentom ba blagi 😀. Toliko je blag da je neprimetan na prvi pogled, što je opet odlično ako ne volite bojene balzame za usne!


Sitne sjajne čestice su zaista blage i na prvi pogled neprimetne. Miris je slatko-voćni ali se kao svaki prirodni miris, u prirodnoj kozmetici, ne zadržava na koži, usnama, kosi...


Složila bih se sa navodima proizvođača da je nega, hidratacija i zaštita na zavidnom nivou. Ja, kao što sam već više puta napominjala, toliko koristim balzame da nisam ni doživela da mi usne ispucaju dugi niz godina, ali primetim kada neki balzami slabo hidriraju i hrane, ili bar imaju kratku zaštitu. Ovaj, po meni, nije jedan od njih.


Za takvu negu su zadužene biljne masnoće. Ricinusovo ulje je u najvećoj količini u svim Alverde balzamima za usne, pa tako i u ovom. Ako negde na sebi volim ricinusovo ulje, onda su to usne na kojima dlačice ne mogu da izrastu 😀😀😀 odnosno da se pojačaju 😀.
Naravno, kupila bih opet ovaj balzam i preporučila bih ga svima.


DA LI STE PROBALE OVAJ BALZAM ZA USNE?
DA LI, INAČE, VOLITE OBOJENE BALZAME?


Podelite:

6 komentara

  1. Обожавам да читам твоје текстове, па читам и о козметици коју не користим. На коментар ме потакла и твоја оправдана примедба о ''неуредним'' декларацијама на оној ПО маски за косу. Да ли ови увозници мисле да смо сви у Србији дужни да знамо латински, енглески... па због тога не поштују српске прописе?! Шта би са поштовањем основних људских права - нпр. моје је право да у Србији разумем само српски језик и Уставом прописану ћирилицу? Конклузија из премиса је да они крше моја права! Да ли се оваква декларација може сматрати друштвено одговорним пословањем?
    Ако сматраш неприхватљивим да остављам овакве коментара, молим да ме опоменеш.
    Са аспекта својих година, сматрам својом грађанском обавезом да указујем на ове пропусте.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga moja Bobice, prvo da ti se baš zahvalim jer mi je mnogo drago što imaš takvo mišljenje o meni a kao drugo, nikako ne smatram neprihvatljivim tvoj komentar. Ne moderišem i dopuštam sve komentare na blogu od prvog dana i nijedan komentar do sada nisam obrisala!

      Pogotovo kada se u potpunosti slažem sa tvojim mišljenjem i cenim tvoj stav jer ono što ti govoriš i na šta upućuješ je ispravno i istinito. Meni se baš sviđa što ti koristiš ćirilicu i drago mi je što sveobuhvatna modernizacija nije uticala na tebe u smislu da zaboraviš pismo npr., i da držiš do toga. Kao što možeš da vidiš, na mene jeste uticala (latinica, "by" u širem imenu bloga i još puno toga na engleskom itd.) čega se uvek postidim od kada je prvi put skrenuta pažnja.
      Ova tema je generalno preširoka i osetljiva ali nacionalna svest je nešto na čemu se ipak mora insistirati. Meni je danas to jasno, mada moram da priznam da ne tako davno (pa i kada sam započinjala blog), to mi je bila zadnja rupa na svirali.
      Mislim da ogromnoj većini danas Ustav i sve što u njemu piše ima težinu kao i sve što piše u tabloidima. Kada oni koji treba da budu uzor i primer (od vaspitačice do vlasti; porodicu da ne spominjem) selektivno poštuju propise i pravila, šta možemo očekivati? Narušeno je sve, na žalost, bez naznaka da će se ikada više promeniti na bolje.
      Sve teze su zamenjene i negovanje nacionalne svesti se danas smatra negativnim. Što se deklaracija tiče, kod nas je najbitnije dovesti "strane investitore" a "nametati" im pravila i obaveze se smatra zakeranjem, a mi ne želimo da im za dobrodošlicu poslužimo sikter kafu :D Što je pogrešno. Lepo je nekad neko rekao: "Da se nije trudio da se svima dopadne, možda bi se nekome i dopao."

      Избриши
  2. Obozavam prirodnu kozmetiku i uvek se obradujem kada vidim post o istoj :)
    Odlicna recenzija, nisam isprobala balzam, ali sudeci po ceni i po tome sto nema lupanja glave od cega li je sastavljen, obavezno cu isprobati :) ☻

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ima sve više ljubiteljki prirodne kozmetike!
      Nećeš pogrešiti ni sa ovim, ni sa Alverde balzamom od nevena!

      Избриши
  3. Ja jako sporo trošim te balzame zbog toga što često nosim karmine, ali ovaj bih rado probala, privlači me taj sjajni momenat :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, u situaciji kada takoreći većinu dana provedeš sa karminom, balzam se desetostruko manje troši!
      Sjaj je toliko blag da je neprimetan :) Ne znam koliko će ti se dopasti ako bi ga samo zbog toga uzimala, ali kako je zaista povoljan i radi svoj osnovni posao :D, ne možeš ni da pogrešiš!

      Избриши