Ulric de Varens Mini Love parfem


Koliko puta sam samo prošla pored ovakvih bezličnih minijaturica, ni ne sanjajući da se u njima krije iznenađujuće dobar parfem! Da li je moguće kupiti kvalitetan parfem od 25 ml za 340 dinara? Pa, bilo je moguće letos kada su bili na popustu, ali i sada Ulric de Varens ovakvi parfemčići nisu skuplji od 500 dinara! Da nema sajta PunMiris.com ja ne bih ni znala koliko su dobri i da tamo ljudi pričaju da Varens klonira mainstream divove ili ovako nešto:

Smiješno je nekada vidjeti na semaforu kako neka mala, ali nabrijana kanta ostavi za sobom neki jači auto, meni se srećom to nije dogodilo, ali se dogodilo mnogim poznatim firmama sa vrhunskom reputacijom, a to im je napravio upravo Urlic De Varens. Na jednoj strani mirisi od 80eura, na drugoj ovi od 5 do 10. I kako izgleda taj duel, ta neravnopravna bitka, pitanje je sad...E, pa, ja ću vam reći kako izgleda, izvještaj u živo, s terena! Ovaj Mini Sexy Motherfucker je ispao postojaniji i bolji od mnogih mirisa kojima se klanjate/klanjamo i gdje smo sada...? Gotovo, kraj priče! "Ambalaža rotira ovako - abmalaža rotira onako..." Nema imena, nema skupih detalja, karton je reciklaža od rabljenih kondoma, staklo je, u stvari, pitanje je da li je uopće staklo...Ali miris ništa lošiji od nekih popularnih i to od najboljih firmi, da ne spominjem njihove promašaje, kakav obrat situacije...Ne kažem da je ovo ozbiljan parfem, ali u odnosu na ono što nam često nude pod ozbiljne mirise, a i naplaćuju vrlo ozbiljno, ovo je mala zver, točka, ako ne i uskličnik! Kupio sam ga, u inat! Gucci Guilty, Boss u elementima, D&G sramotne reformulacije, John Richmond i ostale prevare ne zaslužuju ni jedan eur, od mene ga više i neće dobiti! Stanimo na red pokušajima obmane, nas, krajnjih konzumenata od strane velikih korporacija, recimo: ne - drogama! :D Povratimo ugled sebi kao potrošačima, kupujmo samo parfeme za 5eura! Osjećaj je, jedinstven! ;)
Član: armando_rizzo
 

Ko je uopšte Urlic De Varens? Francuski kreator parfema već skoro 40 godina unazad koji baš u zemlji parfema stvara gorepomenute klonove koje posle ne reklamiraju velike zvezde modelinga, filma i muzike, pa je njihova krajnja cena prihvatljiva i nama, običnim smrtnicima u Srbiji 😊


UdV parfeme kod nas možete kupiti u dm drogerijama, i koliko sam ja uspela da vidim, imaju dosta široku ponudu. Ove parfeme na naše tržište uvozi firma Magic Code koja nam je omogućila i online kupovinu. Nisam u potpunosti sigurna, ali mislim i da postoji opcija besplatne dostave za porudžbine preko 3000 dinara.


Linija Mini sadrži preko 20 mirisnih nota, od kojih se kod nas mogu naći samo 5: Beauty, Sexy, Pink, Dream i Love, koji vam ja danas predstavljam. Svi dolaze u istom pakovanju, razlikuju se po boji i u njih staje 25 ml parfema sa raspršivačem.

Mini Love je očekivano sladak i girly, ali nije napadan i zagušljiv. Baš lep puderasto slatki miris koji sasvim pristojno traje i prati me u toku dana. Svakako podstiče osećaj zadovoljstva i zavodljivosti na najneviniji mogući način, bar meni 💖
Ovaj parfem je definitivno vredan pažnje i sigurno bih ponovila kupovinu!


Na sajtu Pun Miris, koji mi je glavni izvor informacija o parfemima, za ovaj parfem kažu da podseća na Amor Amor brenda Cacharel.


Ovaj parfem sadrži 79% alkohola u sebi, što spada u red dobrog odnosa alkohola i eteričnih ulja za tzv. parfemske vode.


UdV parfemi su itekako vredni pažnje i kupila sam još jedan (toliko hvaljeni Sexy 😎) da utvrdim mišljenje. Na zvaničnom sajtu se možete malo igrati i rešiti test po čijim rezultatima će vam preporučiti parfem baš za vas. Moj rezultat je bio Paris Dream koji se ne uvozi kod nas 😡

DA LI STE PROBALE OVE PARFEME?
KAKVI SU VAŠI UTISCI?


Edit: 19. februar 2017.

Za one koje zanima da li su ovi parfemi testirani na životinjama! 😻

Podelite:

14 komentara

  1. Nikada ne bih primetila ovaj parfem sve dok ga nisam zatekla kod drugarice. Miriše prelepo a cena je i više nego pristupačna. Odličan post draga ♥

    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
  2. Феноменална рецензија. Ово је откровење за мене! Имам ''ограничење'' у глави да парфем мора да буде Ерме, Герлен, Шанел, Живенши... Потрудићу се да то превазиђем. Моје становиште да не треба да плаћамо маркетинг већ производ, си ти потврдила овом рецензијом. Хвала :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu, drago mi je da pomognem :D
      Sva ta "imena" su prvo Imena koja nisu nastala preko noći i to je za poštovanje, međutim u parfemu plaćam miris, a ne kampanju, pa ako isti miris mogu da kupim za manje pare (a da opet nije neuslovno nastali bućkuriš, jer ima i takvih), naravno da ću to i uraditi :)

      Избриши
  3. Prvi odlazak u DM i ja kupujem ovo!
    Militraža taman za mene, ja volim da mjenjam i mislim da nikada nisam kupila 2 puta isti parfem!
    Hvala ti na ovoj info!
    Inače, od jetinih a finih parfema preporučujem Oriflame VIP Night, ja sam na popustu dobila pristojnih 30ml za 950 din. parfemske vodice :D!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu, drago mi je da pomognem :D
      Baš me zanima kako će prijati tvom oštrom čulu mirisa, obavezno javi!
      Nikada nisam imala Oriflame parfem, videću negde da ga "omirišem" :)

      Избриши
  4. Prvi put i vidim i čujem ali mi se pakovanje jako dopada :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slatko je, mene je prvi put asociralo na parfemčiće za devojčice :)

      Избриши
  5. Kad samo pomislim koliko sam puta prosla pored ovih malisana a nisam ih ni uzela u obzir da mogu da budu dobri! Ostalo mi je samo da procackam dal su cf ili ne i da ih, naravno, probam ako jesu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne testiraju na životinjama, editovala sam recenziju i ubacila print screen :D

      Избриши
    2. E pa zlatna si :) Hvala ti puno, bas si me obradovala :* :* :*

      Избриши
    3. Nema na čemu, Marinče! I ja sam se obradovala kada sam pročitala :)

      Избриши
  6. Odličan post ❤❤

    https://aandymm.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши