Sapun od kokosovog ulja iz Kine


Ko me prati iz perioda kada sam se borila sa aknama, zna da su mi u tom periodu odgovarali jaki sapuni na bazi kokosovog ulja. Takve sapune sam pronašla u Manninoj ponudi, ali kada su oni otišli iz Srbije našla sam se u velikom problemu jer mi nijedan čistač nije odgovarao. Pisala sam o tome naširoko a i intenzivno tragala za nekim sapunom koji će u sebi imati dosta kakosovog ulja. Danas takve sapune imaju i naši proizvođači, ali tada sam jedva pronašla jedan koji je mogao da se kupi kod nas, Chandrika iz Indije. Koliko sam ih tražila, završila sam i na eBay-u gde sam pronašla sapun o kojem danas pišem a kojem ne znam ni ime ni prezime 😁


Link od kupovine je istekao za ovih godinu dana od kada je sapun došao na moju adresu, iz dalekog Hong Konga. Naručila sam četiri komada i ukupna cena je bila nekih 12 eura, ako se dobro sećam. Dok su sapuni doputovali do mene, ja sam već pronašla Chandriku i neke druge indijske koji su mi odgovarali. U međuvremenu se moje lice toliko oporavilo i regulisalo da su počeli da mi prijaju i sapuni na bazi blažih ulja, kao što je maslinovo ali kako ja kozmetiku koristim po redu i hijerarhiji, ovaj sapun je tek ovog meseca došao na red za korišćenje.


Jedino što razumem sa pakovanja je da ovaj sapun teži minimum 75 grama 😁 Ono što imam sačuvano u email inboxu je ovo:


Ono što mogu da zaključim nakon par nedelja korišćenja je da mi je sada ovaj sapun prejak, čemu definitivno doprinosi i zimsko vreme i da je obavezan sloj kreme nakon umivanja. Kako imam veliku zalihu, pratiću situaciju i kada dođe proleće i leto ali mislim da se moje lice definitivno unormalilo i da ga danas teško mogu svrstati i u mešovit tip, a kamoli masan 😕
Prebogata pena, karakteristična za sapune na bazi kokosovog ulja, se stvori vrlo brzo a lice je odlično očišćeno. Nakon ispiranja i sloja hidrolata počinje da zateže (meni najviše oko usana) i potrebno je naneti kremu.

Proizvođač ovog sapuna govori o anti-age učinku, što meni ne pije vodu ako me nešto zateže, naprotiv. Dalje, govore i o izbeljivanju kože (opet svojstvo kokosovog ulja) što ja baš i ne primećujem, ali kako je sada zima i sve je bledo 😃 na to ću više obratiti pažnju tokom leta (mada tada i ne volim da budem bela).
Zdrav (prirodni) sjaj kože je po meni ipak stanje same kože, bez sloja kreme 😏 a po pitanju čišćenja pora ga itekako preporučujem, kao uostalom i sve sapune na bazi kokosovog ulja.

Ovaj sapun sadrži i u zadnje vreme popularnu kojičnu kiselinu (kojic acid) koja služi za izbeljivanje kože. Kokosovo ulje i ova kiselina u tandemu zvuče malo zastrašujuće ako ne volite porculanski beo ten kao ja 😊 Međutim, ja nisam primetila da sam ubledela (toliko) iako ga koristim par nedelja, mada ovaj sapun se na mom licu zadržava tek nekoliko sekundi i ne znam koliko sama kiselina u njemu ima efekta ako se tako brzo ispere? Kako god, na licu imam neke zaostale crvene flekice od akni pa ću baš videti koliko će mi ovaj sapun tu pomoći, mada sa ovim iskustvom koje imam danas, svesna sam da se koža ipak i sama od sebe regeneriše, iako izuzetno sporo za naša očekivanja 😊 Moj najiskreniji savet je da probate da negom ne dozvolite da vam se zapuše pore, obrazuju bubuljice koje će se upaliti i stvoriti akne a onda i ožiljci, fleke i eritemi i o tome sam toliko puta pisala a ovaj sapun, ako imate baš masnu kožu, vam u tome sigurno može pomoći, kao i većina sapuna sa kokosovim uljem koje sam ja probala.

DA LI IMATE ISKUSTVA SA PROIZVODIMA SA KOJIČNOM KISELINOM?

Podelite:

9 komentara

  1. Свашта има интересантно по белом свету :) Ја сам за ту којичну киселину први пут чула пре годину дана, када сам куповала руске креме Венец Сибири.
    Да ли си размишљала да га употребљаваш сваки други-трећи дан зато што ти је сада прејак?
    Свидела ми се констатација да се ''кожа сама од себе регенерише'' па ћу изрећи једну јерес - ја се трудим (често заборавим) да се једном недељно 24 часа не умивам и не наносим ништа на лице. Зашто то радим? Ако стално дајем кожи стимуланс споља, она ће се улењити па ће атрофирати способност саморегенерације и постаће зависна од козметике. Овако не дам кожи да се улењи :) Можда је глупо, али то је мој став.
    Са друге стране, индустрија нас убеђује да је неопходно добро чишћење коже (у преводу: дај паре) и то је постала мантра. Драга индустријо, ја вас волим, али ја нисам рудар па немам потребе да љуштим слојеве коже вашом агресивном хемијом (мало да се насмејемо).

    ОдговориИзбриши
  2. Узгред, не добијам аутоматску информацију када ми одговориш на мој коментар.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Razmišljala sa o tome da proredim korišćenje, čak i da ga skroz odložim za proleće/leto ali kako imam i dosta nakupljenih kremica kojima rešim tu suvoću oko usana, još uvek ga koristim svakodnevno.
      Da, mi se i ne usuđujemo na "samostalnu regeneraciju" i lepo kažeš, takve stvari se smatraju jeretičnim u doba kozmetičkih diktata. Ja u potpunosti razumem tvoju potrebu da pauziraš jer pratiš svoju kožu i znaš šta joj treba. Kad kažem "znaš" mislim i na vidiš/osećaš i po tome se i upravljaš. Kao što piše u tekstu koji si skoro share-ovala "koristiš ZDRAV RAZUM" a ne pravila kozmetičkih kuća koja ne mogu da važe i za rudara i za bebu, podjednako. Ili, približnije, za devojku koja se šminka svakodnevno i onu koja ne koristi šminku. Ili za nekog ko svaki dan trenira i za nekog ko ne trenira itd.

      A što se automatske informacije tiče, da li štikliraš ovu kockicu "obavesti me" pre nego što objaviš kometar?

      Избриши
    2. Бриљантан одговор! Шта мислиш да напишеш чланак о томе? Лепше пишеш од мене, па ћеш то боље дочарати.
      Не штиклирам. Када се пријавим као Бобица (сваки пут унесем име и урл), не даје ми ту опцију. Раније сам кометарисала као Гугл Бобица, али то је туђи профил који је неактиван; тад сам имала могућност ''обавести ме''.

      Избриши
    3. Provlačila sam ja to tu i tamo kroz recenzije i neke tekstove o aknama ali slab je to "autoritet" u odnosu na svetske kozmetičke kompanije. Nije loša ideja objediniti na jednom mestu, mada nemam neku volju, s obzirom da sam umela da dobijam i vrlo negativne komentare :/
      Hvala ti puno na komplimentu, od tebe to svakako baš znači, iako ne znam da li se baš i slažem :D

      Onda je ta opcija samo moguća ako smo sa iste platforme ili kako se već to zove (Google, Wordpress). Ni ja kod tebe nemam tu opciju, niti sam ikada dobila obaveštenje sa tvog bloga :( Odgovor vidim tek sa strane kada čitam neki novi post!

      Избриши
  3. Da li si možda isprobala bebi sapun Pavloderm? Piše na kutiji da je bez parabena, bez alergena. http://bones.rs/assets/images/portfolio/PavlodermSapun80gr.jpg

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam probala. Ne znam sa sigurnošću za sapun, ali znam da njihova krema ima sastojke koje izbegavam i sklona sam da verujem da ni sapun nije bez štetnih sastojaka. Baš gledam da na netu nađem njegov sastav, ali bezuspešno :(

      Избриши
  4. Pavloderm bebi-sapun - sastojci: Aqua, Sodium Tallowate, Sodium Palm Kernelate/Sodium Cocoate, Glycerin, Chamomilla Recutita, Sodium Chloride, Tetrasodium EDTA, BHT, Fragrance

    Proverila sam sastojke na sajtu ewg i ispade da je ovaj BHT potencijalni alergen.
    I napišem ja mail firmi Bones:
    "Kupila sam bebi sapun Pavloderm, na kojem piše da ne sadrži alergene.
    Međutim, na kutiji piše da sadrži BHT, a taj sastojak može izazvati alergije i alergijske reakcije. Dakle kako vas nije sramota da lažno informišete potencijalne kupce, i što je još gore dovodite u opasnost zdravlje dece time što u bebi proizvod stavljate tako opasan sastojak?!"

    Stiže njihov odgovor:
    Poštovana,

    U vezi Vašeg dopisa koji se odnosi na sastav Pavloderm sapuna obaveštavamo Vas da sastojak BHT nije sadržan u ovom proizvodu, već je došlo do
    štamparske greške, tako da smo mi već preduzeli neophodne mere kako bi se navedeni sastojak uklonio sa ambalaže.

    Sastojak BHT firma BONES GROUP nikada od svog postojanja nije kupila niti 1g, za koju možemo slobodno dati izjavu.

    Izvesna količina robe se nalazi u nekim prodajnim objektima za koju smo već izdali nalog za povlačenje.

    Radi Vaše detaljnije informisanosti, naš sapun se sastoji samo od sapunskog rezanca koji je proizveden u zemlji EU i mirisa bez alergena, takođe poreklom iz
    zemlje EU. U prilogu Vam dostavljamo MSDS (sigurnosni list) i sertifikat analize od dobavljača.


    Napominjemo da nama nije u interesu da proizvodimo proizvod koji je štetan po zdravlje ljudi, a najmanje po zdravlje dece.

    U svakom slučaju, pozivamo Vas da posetite našu proizvodnju kako biste stekli realnu sliku u kakvim uslovima se odvija naš proces proizvodnje.
    Smatramo da nije u redu Vaš komentar, pre nego što dobijete odgovor sa druge strane i uverite se u suprotno.

    Ukoliko imate dodatna pitanja, stojimo Vam na raspolaganju.


    Srdačan pozdrav

    _______________________

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O bože, ne mogu da verujem da je neko napravio štamparsku grešku koja je prošla svaku konrolu i našla se u prodaji! I koliko to traje? Znam da je Srbija zemlja kojoj odgovornost nije na vrhu liste, ali ne mogu a da se uvek iznova ne šokiram kako neke stvari eto tako prođu.
      Inače, meni se u sastavu ne sviđa životinjska mast, pogotovo da ga koristim na licu.

      Избриши