Parachute kokosovo ulje


Parachute je indijski proizvođač kokosovog ulja koje sam ja kupila još krajem 2015. godine, nameravajući da ga koristim na kosi. Tada sam bila opčinjena uljima, da ne kažem recenzijama o uljima na našim i stranim blogovima, i po svaku cenu sam htela da probam kokosovo. Naručivala sam neku egzotičnu kozmetiku sa eBaya, pa se u tim kupovinama našlo i ovo ulje. Dok je doputovalo iz Indije do mene, ja sam već probala neka druga ulja i jedno je čak i bilo kokosovo, doduše rafinisano, ali svaki put bih imala loš utisak jer izgleda da moja prirodno gusta i kovrdžava kosa ne voli ulja jer mi je još više umrse, treba mi večnost da ih isperem a od mekoće, oporavka i hidratacije ne vidim nikakav bolji rezultat od bilo kojeg balzama, naprotiv. Ne mogu da kažem da sam bolje efekte imala i na telu.
Jedino gde su mi se ulja pokazala solidno je načinom nanošenja na mokru kosu, ali samo na  krajeve i to centimetar-dva, bez ispiranja, ali kako tu stalno mora da si na oprezu oko količine, rešila sam da koristim već proizvedene silne mešavine kojima je naše tržište puno, još samo da nađem neku bez silikona 😏 Takvi proizvodi bar nikad ne umaste moju kosu, bez obzira na količinu.


Za sve ovo vreme, Parachute je izgleda postao Parachute Gold i sada proizvodi razne proizvode za kosu, koje bih svakako volela da probam 😊 Kako god, vidim da se ovo ulje i dalje može kupiti preko interneta, i da ga ima u raznim količinama. Moj mališa sadrži 45 ml i koštao me je 1.8$ uz free shipping.


Pakovanje je plastično ali zaštićeno sistemom da jednom otvoreno ne može više da izgleda kao da nije otvoreno 😏



Najlepši deo je svakako miris koji je toliko lep i opojan, da mi dođe da popijem celu bočicu! Slatko, slatko, slatko, Rafaelo kugle 😋

Parachute kokosovo ulje dok se još nije u potpunosti otopilo, na nekih 20°

Ovo ulje je odlično za skidanje šminke sa očiju.Relativno brzo otapa i zahtevniju šminku kao što je ajlajner, lepo se skida, ne isušuje kožu i ne iritira je , što mi je najbitnije. Osim toga, tu je i insta-popravljanje raspoloženja uz ovaj divni miris!


Ovo je prvo nerafinisano kokosovo ulje koje sam probala i za mene najbolje! Doduše, kažu i da koriste najkvalitetniji kokos. Pakovanje je isto odlično, ulje nikako ne može da iscuri ili da napravi nered. Ima sve moje preporuke!

DA LI PRIMEĆUJETE RAZLIKU U ULJIMA RAZLIČITIH PROIZVOĐAČA?


Podelite:

0 komentara