Organic Shop krema za telo Burbon Vanila


Ovu kremu za telo, ili mus, kako vam drago, sam kupila baš odavno, pre nego što sam uopšte i znala da će Natura Siberica doći u Niš. Kada su Organic Shop proizvodi na popustu od 40% teško mogu da im odolim, a nakon što sam probala ovaj mus, teško da ću ikako odoleti da probam i njihove ostale mazalice!


Marina sa bloga Make Up kutak je bila baš zadovoljna Creme Brulee puterom, koji je istog pakovanja kao i ovaj mus. Pomislila sam da je sve to isto a da negde piše butter, negde mousse a negde krema, što se može videti na pakovanjima i sajtu. Međutim, sudeći po slikama, mus je ipak dosta tečniji 😊


Pakovanje je od tanje plastike nalik namazima, pavlakama i sl. i možda bih više volela da je malo čvršće, pa da ne moram da obraćam pažnju prilikom otvaranja. Verujem da mi to neće smetati kada se nivo spusti za 50% 😀 Sadrži 250 ml proizvoda. Volela bih i da ima zaštitnu foliju.
Ja sam je platila 354 dinara krajem leta prošle godine, kada joj je prava cena bila 590 dinara, međutim, od tada je sve u Natura Siberica radnjama poskupelo 😩 pa sada ovakve mazalice teško da možete naći za manje od 420 dinara, na popustu od 40%, naravno!


Struktura ove kreme je bogata a tečna, ali se ne razliva nego lepo upija u kožu. Suvokošci će zimi možda voleti nešto puterastije, ali sa dolaskom toplijih dana, ova krema/mus će biti taman kako treba! Miris je vanilast, ali ne zagušljivo. Znam i za lepše mirise proizvoda sa vanilom, ali ovaj definitivno nije loš. Moj celokupni utisak je da je ova krema odlična i da bih svakako ponovila kupovinu!


Proizvođač obećava instant hidrataciju, mekoću, zategnutost i sjaj, sa čime bih se definitivno složila. Što se sastava tiče, ovaj mus nije prebogat hranljivim sastojcima, ali svakako volim da spomenem ši i kakao puter i ekstrakte vanile i orhideje.

JESTE LI PROBALI ORGANIC SHOP MAZALICE?
KAKVI SU VAŠI UTISCI?


Podelite:

8 komentara

  1. Nazalost kod nas u hrvatskoj nema ovaj od vanilije,no ja sam imala od kreme za tijelo od lotusa,kamelije i mousse ylang ylang. Jako su mi se svidjeli jer su ugodnog i blagog mirisa,lijepo se upijaju,sviđa mi se pakiranje i povoljne su cijene. Uskoro cu kupiti kremu za tijelo lichi,nju jos nisam imala,a zanima me ina u vecem pakiranju,mislim da je od badema i mefa. U svakom slucaju dobri i kvalitetni proizvodi,preporucujem!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da je kod vas izbor baš veći, blago vama! :)

      Избриши
  2. Izgleda u pakovanju kao vocni jogurt :)
    Bas divno :)

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam još uvjek ništa osim šampona, nekako sam odlučila da se koncentrišem na Alverde, najlakše mi da odem u DM i potrpam u korpu (i što mi treba i što mi ne treba!) :).

    Ne pratim njihov sajt, zapravo ima ih valjda više pa me zbunjuje sve to i iznerviram se a NS sajt je toliko neuređen da brzo odustanem. I baš su digli cijene pa me i to dodatno odbija.
    Ali, ako iskoči neko super sniženje možda ih probam i ranije, svakako bih.

    Po meni je sasvim dovoljno da nema parafina i mineralnih ulja i drugih gluposti pa da mi je već ok za kožu.

    Kod Alverdea je sojino ulje dominantno ali bolje je i to nego parafin i super je što mi koža dobro podnosi ove prirodne mazalice pa ne moram druge ni da koristim.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U pravu si, sada se ruski proizvođači mogu naći gotovo svuda online, ali po tim apotekama i prodavnicama zdrave hrane je izbor mnogo manji nego u NS ili On Shopu, koji, sa druge strane, nemaju kompletnu ponudu na sajtu a samo poručivanje zaista može toliko da se iskomplikuje da potpuno razumem tvoju nervozu! Ja očekujem da se to malo više profesionalizuje ili da otvore radnje u svakom gradu :D :D :D

      Jeste, Alverde puteri su već provereni i baš razmišljam da me čudi što još uvek nemaju online prodavnicu u Srbiji. Lilly je probio led, sada je red na njih :)

      Избриши
  4. Jao baš lepo izgleda taj mus, rado bih ga probala :) Kada naidjem na neki primamljiv popust, moj je :) Slike su ti prelepe :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Marinice :*
      Mislim da će ti se dopasti a i ja ću obnoviti zalihe i probati neki novi kada bude taj popust :D

      Избриши