Olival čarobno suvo ulje


O ovom ulju sam toliko čitala po ex-Yu blogovima, da kada je, pre više od godinu dana, stigao u Niš, ja sam morala da ga kupim! Uhvatila sam i neki popust u Roda megamarketu i platila ga 800-900 dinara, prošle godine, negde u ovo vreme. 

Do sada sam probala da razna bazna ulja uvrstim u negu kose i tela, ali mi nijedno nije dalo očekivani rezultat, kada ga korsitim samostalno. A onda sam probala razne uljane mešavine i videla da je to ono što mojoj koži i kosi više prija. 


Olival suvo ulje za telo, lice i kosu se nalazi u luksuznoj staklenoj bočici i jedina zamerka je što se natpisi sa nje brzo skidaju. Inače, sama bočica je lepa a dozator fenomenalan. Sam miris je ženstven, cvetni i jak i nije baš po mom ukusu, međutim nije mi ni neprijatan. Možda mi više ide uz starije žene ili podseća na neke starije žene koje sam znala ili ih znam. 


Olival ovo ulje preporučuje za negu lica, tela i kose. Što se lica tiče, odmah sam znala da ga tu neću ni probati, zbog izuzetne osetljivosti i formule koja znam da mu ne prija 😊 

Na telu je odličan! Moja suva koža je posle dva-tri dana zablistala, na delovima gde sam ga koristila, a to je dekolte i vrat. Jedino žalim što nema neki miris kakve ja volim, da mogu da ga koristim i kao parfem 😏

Ono što ostane na rukama, ja utrljam u kosu, gde sam isto primetila da je bolji od raznih tretmana sa silikonima koje sam do sada koristila. Dugo sam tražila nešto što nema štetne sastojke u sebi a mogla bih da koristim na kosi i sada znam da sam to i pronašla u ovom suvom ulju!

U Rodi je trenutno akcija koja traje sve do 19. marta i svi Olival proizvodi su sniženi 20%. Ja ga svakako preporučujem u nezi tela i kose a zameram mu samo miris. Međutim, kako se na kosi mnogo manje oseća nego na telu, mislim da ću ga tako više i koristiti!

DA LI STE PROBALE OLIVALOVA SUVA ULJA?
KAKVI SU VAŠI UTISCI?


Podelite:

6 komentara

  1. Одговори
    1. Verujem da je fora u samom osećaju jer ovo ulje ne ostavlja nikakav osećaj masnoće, ne zadržava se na površini i upije se začas! Nekako imaš sve pogodnosti ulja a nijedan nus efekat, bar što se tela i kose tiče!

      Избриши
  2. Bas lepo izgleda :) Volim suva ulja, ne treba im 100god da upiju i ne ostaju mi po odeci :)

    ОдговориИзбриши
  3. Drago mi je da ti prija. ^_^ Ja ga stavljam i na lice, odmah dođe nekako blistavo! Ali, znam da ne smeš da rizikuješ, drži se onoga što ti prija. ;) Ah, miris jeste starinski, i zadržava se dugo na koži. Kao što kažeš, šteta što nije neka bolja aroma pa da prođe kao parfem. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Blago tebi sa tvojim licem! <3

      Mnoge devojke baš to zameraju, pa možda Olival i ponudi neki novi miris, znam da prate i osluškuju. Nisam probala Nuxe ali ako već jeste njegova replika, mislim da je bolje da ovu mešavinu oplemene nečim modernijim :)

      Избриши