Love2Mix maska za oštećenu kosu Organski proteini pšenice + Žumance


Oni koji me redovno prate znaju kako sam se provela sa maskom za suvu kosu istog brenda. Nadala sam se da se utisci neće ponoviti sa još jednom maskom koju sam kupila na likvidaciji lagera internet prodavnice Organic Shop organska kozmetika.
Inače, u vreme kupovine, ovoj maski je ubrzo isticao rok trajanja (januar 2017.) ali primetila sam da neki mesec preko roka ne utiče na kvalitet maski i ne menja njihov efekat i učinak 😊


Ova maska dolazi u pakovanju od 200 ml i koštala me je 305 dinara, uz 50% popusta.


Plastična tuba je idealno pakovanje za ovakav tip proizvoda a veoma pohvalna je i aluminijumska folija koja garantuje da proizvod nije otvaran. Miris je divan, nežan i čist i zadržava se na kosi i dva dana nakon pranja (ako je kosa skupljena možda i duže!).
Nakon pranja kose, masku bogato nanesem na celu dužinu (ne štedim zbog kratkog roka) i ostavim da stoji minimum 10 minuta. Tokom ispiranja, kosa je divna, meka i nežna kao svila.

Ali, nakon sušenja, ponavlja se slična situacija kao sa prethodnom maskom: kosa je suva i puna elektriciteta i leti na sve strane. Moram da nanesem uljanu mešavinu da bih je malo smirila. Jedino je bolja u odnosu na njihovu masku za suvu kosu je što je ne mrsi toliko.


Ja nisam primetila ništa od regeneracije, zaglađivanja, ishrane, zaštite ili jačih hvalospeva 😀 Ono što nisam znala u vreme naručivanja ovih maski je postojanje sajta IRecommend.ru gde Rusi ocenjuju sve! Ruskinje su ovoj maski dale srednju ocenu 3.4, što je čak i manje od prethodne maske koja ima ocenu 4. Po meni je ova maska za oštećenu kosu bolja od maske za suvu kosu, ali kupovinu više ne bih ponovila!



Uputstva na srpskom su prekrila upustva na ruskom i ono što je meni najbitnije - INCI spisak sastojaka. Nakon teške muke da uklonim makar taj deo papira, a iz želje da vidim da li su neki sastojak sakrili 😈, otkrila sam da ne kriju ništa ali da i ovde koriste silikone, koje izbegavam i u ovakvim proizvodima.

Kao što vam je već jasno, ja ovu masku ne bih preporučivala dalje.


DA LI STE KORISTILI NEŠTO IZ LOVE2MIX PONUDE?
KAKVI SU VAŠI UTISCI?



Podelite:

2 komentara

  1. О, да, мене нервирају те тешко одлепљиве налепнице. Њихове маске за косу немају добре оцене корисница, за разлику од препарата за негу тела. Ја нисам видела у продаји код нас линију за негу тела, па тако нисам ни хтела да купим њихове производе који су код нас у продаји.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, ako google translate ne laže :D, njihove maske upoređuju sa običnim balzamima za kosu.
      U onoj ponudi je bilo njihovih gelova za tuširanje, ali znam da ti ne preferiraš takve formule :D

      Избриши