Jessa losion za intimnu negu Extra Sensitiv


Kada sam pre sada već više od godinu dana, po prvi put otkrila Jessa losion, verovala sam da ga nikada neću promeniti. I tako je i bilo, jedna bočica, druga... i onda se pomamim na Biobazin dolazak u Srbiju, međutim s vremenom sam shvatila da ću se opet vratiti Jessi. U međuvremenu se Jessa malo promenila i na polici u dm drogeriji prvo nisam znala da li je to ono što tražim. I dalje postoji u žutoj i plavoj varijanti ali plava danas izgleda ovako i zove se Extra Sensitiv.


Pakovanje od 300 ml košta 199 dinara i ako ste volele prethodnu plavu Jessu, volećete i ovu novu jer osim naziva, ona nije promenila apsolutno ništa, što nam sastav jasno govori:


Da ne dužim dalje, sve što mislim sam napisala u recenziji stare Jesse. Moje preporuke 😊


DA LI STE PROBALE OSTALE JESSA PROIZVODE?

 

Podelite:

12 komentara

  1. Nisam nijednom probala ovaj proizvod, niti čula za brend, ali sigurna sam da je odličan. :)

    The Fashion Spell | YouTube

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. DM brend, kao Alverde, Balea, Babylove, Ebelin i sl. Odnos sastav-kvalitet-cena je fenomenalan!

      Избриши
  2. Danas sam ga baš kupila :D xD Nisam još probala njihove losione za intimnu negu pa sam vrlo radoznala! Jessa vlažne maramice su odlične, to svakako preporučujem dok dnevne uloške nikako... uopšte se ne lepe :( Ne znam da li su im takvi i redovni ulošci, volela bih da neko podeli svoje utiske sa mnom :D Iiii tamponi su im dobri, samo kao da previše upijaju? Ono, ni ne stignem da ga namestim, sve upije i neće da mrda dalje :/ zbog toga ih koristim samo drugi i eventualno treći dan menstruacije. Ali sve u svemu, Jessu vredi isprobati.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovo će baš značiti svima! :*

      Možda se ja usudim i probam obične uloške :)

      Избриши
  3. ja imam onu zutu Jessa losion za intimnu njegu, meni je isto u favoritima, i odlican je, i ne trosi se brzo, jeftin, a dobijes 300ml. Jos sam jedan proizvod probala, a planiram i jos =D Odusevljena sam kao i vi =D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Žuti je za malo tolerantnije po pitanju sastava, ali drago mi je da čujem da je ipak u favoritima! :)

      Избриши
  4. Nisam probala ovaj losion, niti bilo sta od Jesse... Nekako su mi delovali nepouzdano i nisu me mamili da ih probam... Ali s obzirom da je sve vise i vise pozitivnih komentara, vreme je da se Jessa nadje i u mojoj potrosackoj korpici :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Razumem u potpunosti tvoje nepoverenje :) Ja nisam uspela da nađem bolji intimni losion od ovog!

      Избриши
  5. Posle problema koje sam imala sa nekoliko losiona za intimnu negu, kupila sam ovaj i odusevila se! Zaista je vrlo blag a radi odlicno ono sto treba. Prezadovoljna sam i necu ga menjati :) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Korisna informacija! Ja nisam imala neke značajnije probleme, ali sam primetila da je nekako najblaži i da jedino sa njim nema neželjenih promena i reakcija.

      Избриши
  6. Negde sam pročitala da se ovaj Jessa losion za intimnu negu može koristiti čak i za pranje lica. Možda zvuči blesavo, nisam probala, a baš me zanima da li je to ok?

    ОдговориИзбриши
  7. U teoriji ne bi trebalo da mu smeta, e sad u praksi smo svi različiti, pa različito i reagujemo. Imam drugarice koje godinama ovakva sredstva koriste na licu, i to brendove kao što su Avon, Nivea i sl. ali to su uglavnom devojke koje nemaju problema sa licem :)

    ОдговориИзбриши