Dexe balzam za usne Red ~ Strawberry/Jagoda


Nakon više od pola godine, isprobala sam sve Dexe balzame za usne! Jagoda je šesti i poslednji koji je TV Shop imao u ponudi.


Jagoda je po kvalitetu isti kao i sva njegova ostala braća: dakle masnjikavi balzam idealan za hladnije vreme. Ovaj miris je toliko puta viđen ali je lep. Jedini miris koji mi se nije sviđao je Mint.


Dexe balzame možete kupiti u TV Shop radnjama i online. Jedno vreme ih nije bilo, ali koliko vidim, sada su opet dostupni po akcijskoj ceni od 290 dinara (regularna je 360).


Ovi balzami od čak 7 grama imaju moje preporuke i najbolje su se pokazali u jesenjim i zimskim mesecima. Mirisi su individualna stvar ali meni se najviše dopala Borovnica mada su mi i ostali lepi, osim već pomenutog Minta 😀
Po sastavu su svi isti i tu nema greške.

DA LI STE PROBALE DEXE BALZAME  I KOJI JE VAŠ FAVORIT?


Podelite:

2 komentara

  1. Imala sam ovakav žuti i ok mi je bio, ali ništa specijalno što se tiče efekta. Mada iskreno, bar me nije iritirao kao EOS (baš u ovoj tvojoj boji)... Prodaju su se iza ugla moje ulice pa nisam morala da se mučim ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Najbolje je ne mučiti se :D
      S obzirom da je gotovo duplo jeftiniji od Eosa...

      Избриши