Alverde Baby krema


Sa Alverde Baby linijom sam se upoznala pre par godina preko vlažnih maramice (koje su, inače, odlične, međutim, niške radnje ih izgleda više ne dobijaju?) i baš sam volela da se ponuda proširi i na kremice jer meni tih prirodnih univerzalnih mazalica nikad dosta jer ću ih sve probati i za svakodnevnu negu ruku. O tome, naravno, najviše razmišljam tokom hladnih meseci, i kada sam početkom decembra prošle godine videla ovu kremicu na policama dm drogerije, vrlo brzo je završila u mojoj korpi.


Alverde Baby krema dolazi u slatkom pakovanju, sadrži 75 ml proizvoda i košta 255 dinara. Po otvaranju poklopca dolazimo do zaštitne folije, što uvek cenim kod kozmetičkog proizvoda.


Sama krema je masnije strukture, međutim, ništa nije toliko masno da moje ruke to ne upiju relativno brzo, u ovim hladnim mesecima 😀 Verujem da bi nekome sa normalnijom kožom ova krema bila teška i masna, i pogodovala bi samo za pred spavanje. Meni ne, čak mi možda ne bi smetalo ni da je još masnija.


Ono što me je u prvi mah iznenadilo je da nema onaj bebeći/puderasti miris koji obožavam, ali onda sam se dozvala pameti i shvatila da taj miris ipak ne postoji u prirodi, a kako Alverde koristi samo prirodne mirise, naravno da ga neće biti ni u bebećim proizvodima!

Što se nege jako suvih odraslih ruku tiče 😊 krema me je zadovoljila onoliko koliko većina krema za ruke ovog cenovnog ranga. Kod ove kreme mi se možda više sviđa to što ruke ipak sijaju neko vreme, što ja stvarno volim!


Alverde ovu kremu preporučuje za veoma osetljiv tip kože, kakva bebina i jeste, a ja bih dodala da je mogu koristiti svi kojima je takva nega potrebna, pogotovo tokom zimskih meseci.


Što se sastava tiče, Alverde mazalice ugavnom imaju najveću količinu sojinog ulja, pa se ni ova krema tu ne razlikuje. Tu je i malo manje ši putera, čime su se pohvalili na samom pakovanju, kao i ekstrakt cveta kamilice. Tu su i planinska arnika, ulje uljane repice kao i suncokretovo što nam jasno kazuje da su ovo jeftini sastojci ali je svakako bolji i sigurniji izbor od većine drogerjskih bebi brendova koji se mogu kupiti kod nas.

DA LI KORISTITE BEBI KOZMETIKU?


Podelite:

4 komentara

  1. Koristim isti takav losion, kao i sve druge Alverde mazalice je dobar ali pošto sam ja odlučila da ih probam sve (osim onog putera sa ružom:P), ništa nisam kupila 2 puta pa neću ni njega...

    ОдговориИзбриши
  2. Veoma, veoma blag i osvježavajući, baš bebi, brzo izvjetri na žalost...

    ОдговориИзбриши