Potrošeno u decembru


Već tri dana iza nas je poslednji mesec u godini koju kao da su svi jedva čekali da isprate! Ja svakako jesam i ovim postom ću se poslednji put podsetiti nje 😊

1. Mama & Baby Organics gel-pena za tuširanje, o kojoj sam opširnije pisala ovde, je najnežnija tuširalica koju sam koristila u prethodnoj godini. Prelep miris dugo neću da zaboravim!

2. Diva Sheer Velvet piling za telo sa mirisom Vanilla Bubble, o kojem sam  opširnije pisala ovde, je savršenstvo, kao i svaki Diva piling koji sam probala!

3. Alverde Big Drama Lash maskara, o kojoj sam opširnije pisala ovde, je maskara koju sam nešto jedva čekala da potrošim, a to baš nije čest slučaj sa maskarama 😊 Kriva je četkica, koja je nekako prevelika za moje retke i tanke trepavice, pa mi je dosta unosila nervozu, mrljanje, dodatni posao... a krajnjim rezultatom nisam bila tako zadovoljna. Preporučila bih je samo nekim gustim trepavicama 😊

4. Organic Shop krema za ruke Ylang-ylang & Burity, o kojoj sam opširnije pisala ovde, je sasvim ok krema za ruke čija sam dva pakovanja koristila uzastopno jer mi je prosto žao da propustim njihov kupovinu kada su na 40% popusta! Miris mi se ne sviđa pa sam i dalje u potrazi za favoritom iz njihove kolekcije 😊

5. Alverde Anti-Age okoločni serum sa godži bobicama, o kojem sam opširnije pisala ovde, mi se pokazao nedovoljnim, pogotovo kada su došli hladni dani. Ipak sam ja tip za kreme oko očiju, a manje za ovako vodenaste serume. 😏

6. Diva OMH sapun, o kojem sa prvi put pisala ovde, sam ponovo dobila od Maje na poklon, ali još prošle godine! Kako sam u to vreme, a i sada, prenaseljena sapunima za lice, počela sam da ga koristim godinu dana kasnije. To mu nikako nije smetalo, nije oduzelo na kvalitetu ili ispoljilo nešto negativno. Naprotiv. Koristeći ga, još jednom sam potvrdila da su Diva sapuni najkvalitetniji sapuni sa maslinovim uljem! Trenutno koristim njegovog mlađeg brata, OMH Twist, pa očekujte recenziju u bliskoj budućnosti!

7. Manna krem-dezodorans za osetljivu kožu, o kojem sam opširnije pisala ovde, je još jedno veliko razočarenje u Manna dezodoranse. Ili moja koža definitivno ne podnosi ovakve dezodoranse ili oni jednostavno nisu za ovo vreme, ja ne znam, ali znam da se više neću usuditi da ih kupim! Jedva čekam da potrošim nakupljene zalihe tokom ovih hladnih meseci kada mi neka zaštita nije toliko potrebna ali iskreno, divim se samoj sebi na strpljenju!


DA LI STE KORISTILI NEŠTO OD OVIH PROIZVODA?
KAKVI SU VAŠI UTISCI?
IMATE LI NEKE NOVE PREDLOGE?


Podelite:

4 komentara

  1. Ана, добар дан и срећна ти Нова година. Свиђа ми се како си написала овај пресек потрошеног. За мене су то корисне информације - шта да купим а шта не. Нисам користила ништа од побројаних препарата. Овај Дивин пилинг ћу сигурно да купим! Хвала :) Од предлога за тебе имам следеће: с обзиром да не можеш без креме за руке, према оценама Рускиња, ове креме су најбоље/међу најбољима:
    1. Крем для рук Aravia Cream Oil с маслом кокоса и манго - Aravia је руска фирма коју веома хвале за негу руку; пробај набавку преко нета...
    2. Крем для рук Le Petit Marseillais Питательный "Карите, Алое и Пчелиный воск" для очень сухой и поврежденной кожи - мислим да код нас може да се купи Le Petit Marseillais
    3. Крем для рук Planeta Organica Африка на масле ШИ (питательный) - Planeta Organica је у продаји код нас, питај да ли имају овај производ

    Поздрав :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga Bobice, i tebi sve najbolje u 2017.!
      Hvala puno na preporukama! Za Aravia kozmetiku nisam čula, sigurno ih nema kod nas, ali moraću da pročačkam malo po netu!
      Le Petit Marseillais u princpipu izbegavam zbog nekih sastojaka, mada nisam videla sastav kreme, pogledaću i to na netu. Planeta Organicu ću svakako imati u vidu! :)
      Diva pilinzi su savršeni, ne znam osobu kojoj se nisu dopali!

      Избриши
  2. Koristila sam jedino Alverde okoloočni serum i meni je bio dobar, kupiću ga opet kad prođu hladnoće.
    Nekako si ga brzo potrošila, meni je moj trajao skoro 3 mjeseca!
    Misliđ da bi tebi skroz odgovarala Alverde Vital okoloočna krema ali znađ da si "zarobljena" sa onom od 50 ml od Agafje pa eto, ako ti dosadi ili kada je potrošiš probaj ovu (ljubičasto pakovanje).

    Ti Manna dezodoransi me nikako ne privlače.

    Ostalo sam ti napisala na postu za Alverde gel pa da se ne ponavljam ;).

    Ima i kod mene noviteta, konačno sam dočekala popust od Siberike i kupila onaj OB sprej balzam, na prvu je odličan!
    Za količinu od 125ml i cijenu od 720 din. se mnogostruko više isplati od Macadamia ulja u spreju!(30ml po 830 din!)
    Da ne pominjem mnogo bogatiji sastav!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja imam utisak da sam brzo potrošila ali tačno znam da je razlog to što nanosim veću količinu jer mi "regularnu" koža brzo upije, pa zateže posle sat vremena. Slično je i sa Babuškinom, pogotovo zadnjih nedelju dana, baš sam krenula deblji sloj da mažem. Definitivno ću da probam tu novu Alverde! Ove laganije meni odgovaraju samo na leto izgleda :)
      E super za balzam-sprej, odlični su bili novogodišnji popusti u Siberici!

      Избриши