Planeta Organica piling za telo na bazi sibirske mahovine


Od kako sam prešla na zdraviju kozmetiku, nisam menjala već provereno dobar Diva Sheer Velvet piling za telo. A onda sam od Ružice iz On Shopa dobila, između ostalog, i ovaj piling na bazi sibirske mahovine. Kako je Planeta Organica jedan od meni omiljenih brendova i čije sve proizvode koje sam probala volim, unapred sam se radovala korišćenju njihovog pilinga za telo.
Inače, Planeta Organica ima BDIH, Ecocert i ICEA sertifikate a rejting prirodnosti mu je 7.5 po 4Fresh-u, na osnovu sertifikata, sastava, pakovanja, filozofije i socijalnog angažovanja.


Piling na bazi sibirske mahovine dolazi u izdašnom pakovanju od 450 ml. Nisam neki ljubitelj ovakvih pakovanja jer proizvod stalno dolazi u kontakt sa mokrim rukama, pa uvek moram da obraćam pažnju i pazim kako ga uzimam.


Sama tekstura pilinga je srednje gustine mada dosta rastresita. Ovo je prvi Planeta Organica proizvod čijim mirisom nisam oduševljena. Miriše previše mahovinasto, zemljano i blatno i to su moje prve asocijacije. Na telu se brzo suši ali nikako nije agresivan, čak naprotiv. Vrlo je blag i neinvazivan a koža je, nakon tuširanja, super meka.


Ja ga koristim dva puta nedeljno i, osim mirisa, nemam šta da mu zamerim. Vrši svoju funkciju baš kako treba i koža je posle njega meka i lepa, bez iritacija.


Za piling je zadužena morska so a ekstrakti sibirske mahovine, lista aloje, cveta nevena, između ostalog, za dodatnu negu.

Edit 5. maj 2017. - Utisci nakon potrošenog celog pakovanja su ovde.

 DA LI STE PROBALE PLANETA ORGANICA PILINGE?
KOJI JE VAŠ OMILJENI PLANETA ORGANICA PROIZVOD? 
 

Podelite:

2 komentara

  1. Interesantno deluje :) Boja mu je bas zanimljiva, vec zamisljam kako bi mi momak reagovao na ovog malisu u kupatilu, ha ha ha ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha jeste, ovo samo mogu da cene ljubitelji "organskog" :D

      Избриши