Organic Shop krema za ruke Organic Cherry & Lotus


Sa Organic Shop brendom sam se upoznala baš preko kreme za ruke i kako mi je, što se nege tiče, bila sasvim prihvatljiva, želela sam da pronađem neku sa lepšim mirisom. Organic Shop, po 4Fresh-u ima rejting prirodnosti 7.1 što ga ne svrstava baš u vodeće, ali je sigurno bolji izbor od ostalih drogerijskih brendova kod nas. Osim toga, Organic Shop ima BDIH sertifikat i veoma povoljne cene za proizvode bez štetnih sastojaka.


Kod nas se mogu kupiti u prodavnicama kao što su On Shop, Natura Siberica, Maslina, Dodir Prirode M itd. a ja sam je naručila preko Organic Shop organska kozmetika facebook prodavnice u toku velike likvidacije lagera jer je koštala samo 150 dinara. Rok trajanja je dobar 😊


Krema za ruke Organska Višnja & Lotos, ili Japanski SPA manikir kako je još zovu, namenjena je i nezi noktiju. Kao i preostale dve Organic Shop kreme za ruke, dolazi u pakovanju od 75 ml, što meni tokom zime traje tri nedelje 😀 Standardna cena im je 300 dinara ali su često na popustu od 40% što svakako vredi iskoristiti.


Tekstura kreme je ista kao i kod prethodne kreme: srednja i lagana. Relativno brzo se upija i ruke ostavlja mekanim. Tokom ovih ledenih dana, meni bi odgovaralo nešto malo jače i bogatije. Za toplije dana ili leto bi bila savršena!
Međutim, meni se ni ovaj miris ne sviđa. Jak je i opor, ali se ne zadržava dugo. Ne znam sa čime bih ga uporedila, nisam ranije osetila takav miris.


Što se sastava tiče, malo se razlikuje od Burity & Ylang-ylang (Indonežanski SPA manikir) kreme jer sadrži više šećernih alkohola ali od masnoća tu je i dalje ši puter. Osim toga, tu su i maslinovo ulje, pčelinji vosak, ekstrakt višnje, cveta lotosa, hidrolat gorke pomorandže...

Ono što je još zanimljivo je da je ova krema izgleda pravljenja u Rusiji, dok je ona koju sam kupila preko Natura Siberice pravljena u EU. Priča se da su bolji oni proizvodi koji su za rusko tržište, ali ja to po ovoj kremi za ruke nisam uspela da ustanovim 😊

Bilo kako bilo, ja ovu kremu više ne bih kupovala zbog mirisa, ali bih je preporučila svima kojima ne smeta i svima koji imaju nezahtevnu kožu ruku, a hteli bi možda da probaju nešto novo. Od svih ruskih kemica za ruke, meni se do sada najbolje pokazala Babuškina umirujuća 😊


DA LI STE PROBALI ORGANIC SHOP KREME ZA RUKE?
KOJA VAM SE NAJVIŠE SVIĐA?

Podelite:

4 komentara

  1. Dobro je da si napisala ovu recenziju, planirala sam da probam neku kremicu Organic shopa, ali sad vidim da bi mi bila preblaga. Kad su ove ogromne hladnoce, koza mi je uzasno suva... Probacu tu Babuskinu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao kome je koža izdržala ovih dana - svaka mu čast!
      Ako ti je koža već prirodno suva, OS kreme će sigurno biti slabije. Sada treba mazati nešto baš bogato i masno.

      Избриши
  2. Jao meni je ovo miris "gumenog cveća" :'D ukućani su je sa oduševljenjem potrošili, a ja sam je jednom namazala! Zato me LE Alverde jabuka-karamela motiviše svojim rajskim mirisom da se redovno mackam :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ima nešto u tom opisu mirisa, da znaš!
      Nisam probala tu Alverde, ali karamela kod mene uvek ima prođu :D

      Избриши