Natura Siberica Oblepikha krema za ruke


Oblepikha krema za ruke nije prvi Natura Siberica proizvod koji sam kupila, ali je prvi koji sam probala. Natura Siberica je danas najrasprostranjenija ruska kozmetika kod nas koja spada u onu kategoriju "prirodno" 😊
Inače, nastala je 2007. godine i bazira se na prirodnom i organskom, ne koriste većinu štetnih sastojaka, što ih kod mene odmah svrstava u daleko bolji izbor od drugih drogerisjkih marki kod nas. Imaju BDIH, Cosmos, ICEA i Ecocert sertifikate i rejting prirodnosti 7.5 po 4Freshu, na osnovu sertifikata, sastava, pakovanja, filozofije i socijalnog angažovanja. Natura Siberica u svojoj ponudi za naše tržište ima više linija a jedna od njih je i Oblepikha koja nosi naziv Pasjeg trna (u prevodu) i bazirana je na njegovom ulju. Karakteriše je privlačno i jedinstveno pakovanje u plavoj boji sa narandžastim bobicama pasjeg trna i zlaćanim elementima u vidu poklopaca i slova a samu liniju čine proizvodi za negu kose i tela.
Natura Siberica ima svoje oficijelne radnje u Beogradu i Nišu, a mogu se naći gotovo svuda po Srbiji podsredstvom drogerija, prodavnica prirodne kozmetike i apoteka. Tu je i njihova online prodavnica sa svim sniženjima kao i u radnjama i besplatnom dostavom sa porudžbinom od 5000+ dinara, što nije tako lako dostižno, pa preporučujem udruživanje sa drugaricama i zajedničke porudžbine 😀


Oblepikha krema za ruke dolazi u standardnom pakovanju za gotovo sve kreme za ruke, u plastičnoj tubici koja sadrži 75 ml proizvoda, i košta 370 dinara, a trenutno je na popustu i košta zamalo 300 dinara 😀 Ja sam svoj primerak naručila preko prodavnica Organic SHOP organska kozmetika u toku njihove totalne likvidacije i koštala me je 185 dinara, iako ima odličan rok (mart 2018.)


Proizvođač ističe da je ova hranljiva krema za ruke napravljena od biljaka iz divljeg uzgoja iz Sibira i da ne sadrži SLS i parabene. Tekstura ova kreme je bogata i ima tu lepu žućkastu boju kakvu uglavnom imaj uproizvodi na bazi ulja pasjeg trna. Ima i vrlo lep miris koji se zadržava na koži.
Što se same nege tiče, ona jeste zadovoljavajuća (u smislu hidratacije i ishrane) i verujem da bi velikoj većini vas sasvim odgovarala, ali kako je moja koža ruku izuzetno suva i, kada su dugi i veliki temperaturni minusi, stalno ugrožena i ranjiva, ova krema ipak ne zadovoljava moje potrebe na duže od sat vremena, kao i većina krema za ruke iz ovog cenovnog ranga. Isto tako znam da bi mi bila sasvim zadovoljavajuća da je neko drugo godišnje doba, opet kao i većina krema za ruke ovog cenovnog ranga.


Oblepikha krema za ruke ima zaštitnu foliju koja garantuje da proizvod nije došao u kontakt sa spoljnom sredinom, što uvek navodim i pohvaljujem.


Proizvođač navodi da će ova krema sačuvati lepotu i mladost kože na duže vreme, sa čim se ne bih složila. Dnevna ishrana i duboka hidratacija kod mene je prosto nedovoljna sa ovakvim vremenskim uslovima, a ni zaštita koju ova krema obezbeđuje ipak nije dovoljna izrazitim suvokošcima.

Ova krema je u osnovi mešavina triglicerida, masnih alkohola i glicerina sa jojobinim, uljem pasjeg trna i semena brusnice i puno ekstrakata sibirskih biljaka, između ostalog. Možda je dobro rešenje za one sa masnijom kožom i u najtežim uslovima. Za veoma zahtevnu kožu, ponavljam, nažalost nije.

DA LI STE PROBALI OVU KREMU ZA RUKE?
KAKVI SU VAŠI UTISCI?

KOJI JE VAŠ OMILJEN OBLEPIKHA PROIZVOD?

Podelite:

8 komentara

  1. Ne znam da li si pročitala ovo https://beautyaxiom.com/2015/01/06/nega-ruku-preko-zime/

    I meni su ruke suvlje sada pa mi ne pomaže potpuno ni Alverde sa nevenom.
    Mažem na njih šta stignem, ši puter, ulja, kremu za lice za suvu kožu, losion, bukvalno šta dograbim prvo :)!

    Sad sam naletjela na super povoljnu cijenu Eucerinove sa 5% uree, platila sam je 370 din. za 75ml :D.
    To je krema namjenjena izrazito suvoj koži ruku i atopičarima pa ne sadrži neke potencijalne alergene u vidu parabena, parfema, boja. Glicerin, urea i laktat su aktivni principi ove kreme i nalaze se na prvom mjestu. Nadam se da će me "spasiti" :).

    Što se tiče OB linije, imam njihov dugo željeni sprej-balzam za kosu, fenomenalnog sastava i predivnog mirisa :).

    Šta si još kupila/ probala od Siberike? Baš sam radoznala!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pratim i ja Beauty Axiom, ali ne slažem se uvek sa izborom zbog nekih sastojaka koje izbegavam, kao što su silikoni :)

      Meni u suštini za ovakve uslove odgovaraju baš bogatije mazalice (tipa Planeta Organica puter) ali one su i dosta skuplje. Sada sam to shvatila već na kraju ledenog talasa, ali sledeće godine ću se bolje pripremiti :)

      Ja sam mnogo sumnjičava prema urei jer ima puno istraživanja o otpuštanju formaldehida a omogućava dublju penetraciju "svega" a nisam baš sigurna da obezbeđuje hidrataciju i u dubljim slojevima kože. Neki izvori navode i da može da izazove iritacije i alergijske reakcije. Kada vidim da je neki proizvod sadrži (kao npr. i DMDM hydantoin), a to svi ti proizvođači koriste umesto parabena, odustanem.

      Kupila sam tečni sapun i ulje za krajeve kose, ali još nisam probala. Još čekaju red :)

      Избриши
    2. E taj tečni sam i ja mjerkala u DM, nije bio ni skup naročito, ali sam ipak uzela Alverde tečne jer su mi se više isplatili u tođ trenutku.

      Znači, obje smo "posegle" za uljima za kosu, baš će me zanimati tvoje impresije :)!

      Znaš šta bi bila tebi dobra stvar? Pamučne rukavice! Namažeš deblji sloj neke kreme pa ih navučeš, pa u foliju i tako prespavaš. Nešto kao pakovanje.

      Samo, dugo ih nisam viđala nigdje...
      Ja tako radim sa stopalima, samo bez folije. Nezgodno je na nogama.

      Избриши
    3. Аутор је уклонио коментар.

      Избриши
    4. http://www.pronails.rs/eshop/sr/manicure-tools-accessories/45-only-hands-pamucne-rukavice-za-tretman.html

      Избриши
    5. Koristila sam rukavice pre par godina, ali nisam bila nešto zadovoljna, kako sam se nadala i očekivala :) Mislim da je poenta u mnogo bogatoj nezi i svođenju pranja ruku na minimum a sudova skroz :D :D :D i čekanju da ledeni dani prođu, najbolje kod kuće :)
      Kako je to naučna fantastika, onda moram da se mackam na svakih sat vremena i da koristim neke bogatije kreme (i naravno skuplje) jer moja koža "proguta" sve brzo i vidno traži još :D

      Избриши
  2. Bas lepo izgleda ova kremica, sad mi je krivo sto je nisam narucila :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ta akcija je bila super i meni je krivo što ranije nisam saznala za nju, kada je počela i kada je bio veći izbor :)

      Избриши