Marigold kakao puter


Kako gotovo svaka kuća ima neku svoju univerzalnu kremu ili melem, tako i moja uvek ima neki biljni puter za ne-daj-bože situacije sa kožom kao što su suvoća, dehidratacija, pukotine, posekotine i tome slično. Kažem "neki biljni puter" mada je to uvek ši puter ali pre par meseci sam, u sklopu neke porudžbine na Marigold sajtu, u korpicu ubacila i kakao puter. Gotovo dvostruko je jeftiniji od ši putera a i nikada ranije ga nisam koristila samostalno.


Ovaj kakao puter dolazi u stakenoj teglici, sadrži 100 ml proizvoda i košta 470 dinara. Poklopac ima zaštitnu tračicu koja garantuje da relativno kratak rok (6 meseci po otvaranju) nije počeo da teče, što je uvek izuzetno pohvalno. Može se naručiti u Marigold online prodavnici (sa besplatnom dostavom za sve porudžbine preko 1000 dinara) ili na ovim lokacijama.


Pre nego što sam počela da koristim ovaj puter, pročitala sam njegovu recenziju na blogu Sparks of Beauty gde sam i saznala da se puter mora topiti pre korišćenja. Mene takve stvari malo zamaraju i odbijaju pa sam nekako zamislila da ću ovaj puter držati na svom izvoru toplote, TA peći, kada počnem da je uključujem i da će stalno biti "maziv".


Kada su početkom meseca nastupili ledeni dani, moja potreba za kozmetikom sa bogato masnim sastavom se povećala. Moja inače suva koža tela je počela da bude još suvlja a koža ruku, koja je najkritičnija i za koju mi se čini da u sebi nema ni gram svoje prirodne masnoće 😁, je odmah počela da deluje suvo, zategnuto i beživotno i bilo je jasno da će početi da puca prvom sledećom prilikom. Meni kreme za ruke tu više jednostavno ne pomažu na duže od pola sata/sat.

Nakon što sam potrošila sve zalihe ši putera, bacila sam se na kakao. Po otvaranju, kao što sam već i očekivala, puter je bio netopiv i probala sam da ga samo držim neko vreme na TA peći. To ga nije otopilo ni malo a onda sam probala da ga otopim u mikrotalasnoj. Za samo par sekundi, puter je bio otopljen i pretvorio se u ulje.


Da ga ne bih stalno zagrevala, nakon par eksperimenata, sada teglicu stalno držim na TA peći (sa već otopljenim puterom) i kakao puter je sada stalno kakao-ulje 😁


Miris kakao putera je divan i jestiv i ja ga stavrno obožavam, i ovako samostalno i u svim proizvodima koji ga sadrže. Vrlo je intenzivan i dugotrajan i mislim da nema osobe koja ne voli ovaj sladak miris!

Moja suva koža ga vrlo brzo upije i neki moji utisci su da ovaj puter pruža bolju zaštitu od same ishrane. Mislim da ši puter ima veću moć penetracije i ishrane dubljih slojeva dok kakao puter zaista lepo štiti kožu od svih spoljnih uticaja, u ovom slučaju od hladnoće. Mojoj suvoj koži je potrebno više slojeva dnevno a malo je nezgodno raditi neke druge stvari jer se ovaj kakao puter ipak malo zadrži na dlanovima, pa ometa rad na nekim drugim stvarima u toku dana. Ali, ruke i dalje nisu u potpunosti oporavljene 😐

Kakao puter koristim još i na licu, ali samo na mestima gde vidim da se koža baš suši jer joj krema nije dovoljna. To je pre svega deo oko spoljnih uglova očiju i malo ka jagodicama, gde se i stvaraju bore. Dodam i tanak sloj ispod očiju jer mi je čak i debeli sloj Babuškinog seruma ipak nedovoljan tokom ovog velikog minusa.

Puter sam probala i na petama, ali kako su moje pete najosetljivije leti, tu nisam primetila ni neka posebna oštećenja.

Sve u svemu, mojoj koži i navikama u korišćenju više prija ši puter, pa ću mu se vratiti, kada potrošim ovaj, mada kako se sporo troši u ovom uljanom stanju, ko zna kada će to biti! Imam utisak da će kakao puter više prijati ne tako suvoj koži kojoj pretežno treba zaštita i kojoj nije toliko duboko narušen lipidni sloj.




KAKO STE VI NEGOVALI KOŽU TOKOM LEDENIH DANA?
KAKVA SU VAŠA ISKUSTVA SA RAZLIČITIM BILJNIM PUTERIMA?


Podelite:

18 komentara

  1. Znaš da ja ponekad koristim ši puter a kakao nisam probala samostalno, čujem da je dobar ljeti, poslije sunčanja, oporavi kožu.
    Meni jako odgovara kombinacija ova dva putera u balzamima za usne sada, nekako mi je sam ši sa uljima laganiji...
    Da li si probala Alverde ulje divlje ruže (šipurka) za lice?
    Mislim da bi ti više prijalo nego čist puter...
    A sastav ulja je baš dobar. Ja sam se usudila da stavim uveče po 2 kapi ulja koštica kajsije na lice prije kreme i nećeš vjerovati ali mi prija...
    Osjećam potrebu i preko dana da nanesem ali se ne usuđujem.
    Kupila bih to Alverde ulje, i kupiću vjerovatno, za njegu vrata bi mi super dobrodošlo svakako, tu mi je koža suva i svaka krema koja nije za masnu kožu mi prija za vrat, i inače, ne samo zimi...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ši puter samostalno leti bi sigurno bio premasan za kožu! Mada ako je koža oštećena...
      Ja se sve vodim logikom da te masnoće nanesem kada vidim da koži treba ishrana i sloj zaštite, a takva koža se odmah na oko vidi :)
      Nisam probala Alverde ulje, mada vidim da ga hvale. Na ovom vremenu mislim da svima prija ta biljna masnoća.
      Da, dobro kažeš za vrat, sve što možda neće odgovarati licu, biće dobro za vrat!

      Избриши
    2. E, kupila sam i ulje i kremu za suvu kožu od divlje ruže.
      Kremu sam kupila za vrat i već sam je nekoliko puta nanosila i baš sam zadovoljna.
      Ulje sam nanosila i na vrat i na lice i na okoloočnu regiju prije kreme.
      Rano je za bilo kakve konkretne utiske, nisam imala nikakvih negativnih efekata za sad.
      Ja stavim bukvalno 2 kapi na lice i 2 na vrat i kad upije a to je skoro odmah po nanošenju, stavim kremu.

      Htjedoh da ti predložim da probaš na okoloočnu regiju da naneseš kap ulja prije kreme jer si rekla da ti je ta Babuškina slaba samostalno.

      Ja sam probala i tako i mada je Vital dosta masnija, opet se upije sve i preko ulja, uopšte mi ne smeta :).

      Избриши
    3. Mislim da tako pomešani ne mogu da ispolje loš efekat, pogotovo zimi. Osim neke iritacije, ali to se vidi odmah :)

      Stavljam ulje, ali baš ću probati i na taj način, pre kreme tj. ovog Babuškinog seruma.

      Избриши
    4. Ja ne stavljam samostalno jer ulje zna da isuši kožu. Nego sa kremom pa onda imaš i hidrataciju i masnoću.
      Samo zbog toga probaj tako ;).

      Избриши
    5. Znam znam, nego ja uvek pomešam tako da prvo ide krema, pa onda ulje, nikad nisam probala prvo ulje pa kremu :)

      Избриши
  2. I ja sam procitala recenziju na Sparks of beauty blogu i bas me je odbilo to sto mora da se topi. Planiram da kupim ovaj puter samo zbog ruku, koje se jadne toliko suse da pucaju i moram stalno da mazem kremice koje ne pomazu. Negujem ih uvece ulje makadamije Organic shopa, ali nije na odmet da probam i ovo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U sličnoj smo situaciji, ja ih besomučno mažem da ne bi pukle :) Verovatno i 20 puta dnevno a uveče ih bogato namažem ovim puterom. Držim koliko-toliko pod kontrolom, mada nisam nešto zadovoljna jer čim operem ruke one opet presuše :/

      Избриши
    2. Iste smo :) Nadam se da ce uskoro da se otopli :)

      Избриши
    3. Hehe isto, i nadam se i molim se :D

      Избриши
    4. Marina, ako nisi iskljičiva po pitanju dermokozmetike, probaj Eucerin ph5 kremu za ruke, Jelena sa Beauty Axioma je već nekoliko puta pisala o njoj, a s obzirom da žena muku muči sa kontaktnim dermatitisom na rukama, mislim da je njena preporuka validna.
      Trenutno ima da se kupi i na akciji 1+1 gratis u setu sa Eucerin losionom za tijelo za oko 800 din. a pojedinačna cijena joj je oko 500 din.

      Избриши
    5. Zaboravih da napišem gdje! U Lili apoteci je na akciji :).

      Избриши
    6. Nedo hvala na predlogu, ali nazalost jesam, koristim samo kozmetiku koja nije testirana na zivotinjama, a Eucerin nazalost testira :(

      Избриши
    7. Stvarno? Moja drugarica koja takođe koristi samo cruelty free koristi Eucerin...

      A Mixa? Alverde od nara?

      Избриши
  3. Super! Imam od nekog drugog proizvođača, a ovaj mi se sada čini još boljim. Pakovanje pogotovo. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam od kog proizvođača imaš, ali staklena pakovanja su najbolja za ovu vrstu proizvoda :)

      Избриши
  4. Deluje super, obožavam putere pogotovo ako su prirodni :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije loš a miris ovog putera je najlepši od svih :)

      Избриши