Marigold hidrolat rimske kamilice


Kako Marigold izbaci neki novi hidrolat, tako ja moram da ga probam 😊 Nakon Matičnjaka, Lavande i Muskatne žalfije, Marigold nas je obradovao Rimskom kamilicom i Smiljem, koje sam samoj sebi poklonila za Novu godinu 😀


Kao i svi koje sam do sada probala, i Rimska kamilica dolazi u plastičnoj bočici od 100 ml i košta 310 dinara. Ono što Marigold izdvaja od ostalih domaćih proizvođača je da ima vrlo prihvatljive uslove online prodaje, gde VIP kupci imaju 10% popusta a i dostava je besplatna za sve porudžbine preko 1000 dinara. I tako cele godine! Bravo, Marigold! 💓
I ovaj hidrolat je u spreju, što posebno odgovara mojoj koži. Kao što sam već toliko puta rekla, koristim ga dva puta dnevno, posle čišćenja lica.

Hidrolat rimske kamilice prija mom licu i čini mi se da izgleda bistrije i svežije! Ono što mi nikako ne prija i na šta se još uvek nisam navikla, a sumnjam i da ću, je miris 😟 Očekivala sam klasični miris čaja od kamilice 😊 a dobila sam nešto što mi nikako ne prija, čak ni ne liči na kamilicu. Miris mi je nekako otužan i neprijatan, ne znam sa čime bih ga uporedila, zaista. Ne mogu da dočekam da izvetri sa lica (i iz misli 😊) i ako ne ponovim kupovinu, to će biti samo iz tog razloga.


Proizvođač kaže da je ovaj hidrolat posebno preporučljiv osetljivoj koži, čak i beba. Pogodan je gotovo za sve kožne probleme.


 DA LI STE PROBALI HIDROLAT RIMSKE KAMILICE?
KAKVI SU VAŠI UTISCI?


Podelite:

15 komentara

  1. E, baš taj hoću i ja da probam, ali čekam proleće. :) Nekako imam utisak da mi sada ne bi prijao. Eh, šteta za miris... A, za koje vreme ga potrošiš koristeći ga 2 puta dnevno?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa ne više od tri meseca, tako nekako. Prsnem ga 3-4 puta po celom licu :)

      Избриши
  2. Imam ga već 2 mjeseca, kupila ga za muža ali mu se upravo miris nije dopao pa ga nije koristio.

    Samo sam čekala da li ćeš upravo miris pomenuti i već sam razmišljala da li da saopštim svoje utiske hahaha.

    A utisci su isti :/. Miris guši, duboko slatkast. Ja sam čak pomislila da nešto nije u redu sa rokom, da je pokvaren jer mi je u istoj turi došao i tonik za masnu kožu koji je isto tako mirisao a znam da to sa ranijim primjercima nije bio slučaj...hmmm
    Nešto su radili sa sastavom tonika, to je sigurno, nečeg ima više...

    Apelujem na Marigold da vrati stari miris tonika i da porade na ovom hidrolatu jer ga je stvarno "mučno" koristiti. Meni stoji nepotrošen, nikako da se natjeram da ga trošim...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E jeste, i ja sam pomislila da je nešto do roka trajanja, ali vidim da je dobar. Međutim, ako je i tonik tako mirisao, onda je definitivno do nečega što stavljaju unutra! Ja sam, u ovom krugu :), uzela i Smilje i Muskatnu žalfiju opet, pa ću baš videti kada potrošim ovaj. Ne bih ih pre otvarala zbog kratkog roka.

      Избриши
    2. Ili to ili im čitava serija nije dobra. Zaboravila sam da napomenem da je tonik bio i blago mutno bijele boje...
      Ali nije mi izazvao nikakvu reakciju na koži.
      Sad sam već potrošila i narednu bočicu, nije bio zamućen ali je ostao jači miris mada sam se navikla.
      Ali taj od kamilice baš uguši :/!

      Избриши
    3. Da, možda se nešto desilo sa celokupnom serijom ali videćemo, u svakom slučaju.
      Da mi se ne čini da na kožu deluje super, i ja bih prestala da ga koristim :)

      Избриши
    4. Baš đe zanima kako će se hodrolat žalfije pokazati, njega si već koristila i primjetićeš ako su nešto mjenjali.

      Избриши
    5. Da, sigurno hoću. Miris muskatne žalfije mi se čak najviše sviđao od svih!

      Избриши
    6. Sad si me podstakla da i ja trošim ovaj svoj i primjetila sam da mi zateže lice, kao kad se isuši koža.

      Ipak ova zima čini svoje kao i zagrijane prostorije i osjećam da moram više kreme da nanesem na lice...

      Čak možda da stavim i koju kap ulja u kremu ali se ne usuđujem!

      Zato mi je i prijala ona rekonstruktivna krema od Exfoliac linije koju sam ti pominjala...

      Избриши
    7. I ja moram da mažem kremu ovih dana, i ujutru i uveče. Kada izlazim mažem Olival CC i odlična je za ovo vreme!
      Ne bi trebalo da ti smeta koja kapljica ulja, pogotovo ako se koža i nakon kreme suši. Znači treba joj malo tih lipida/masnoće. Baš sam negde pročitala da su kreme sa visokim procentom vode zimi čak i štetne, jer mrznu!

      Избриши
    8. To sam i ja čitala ali ako se namažu neposredno prije izlaska napolje jer koža ne upije kremu.
      Treba ih namazati bar pola sata ranije i onda je ok.

      Избриши
    9. Počela sam da koristim Muskatnu žalfiju iz ove ture i definitivno nešto sa mirisom nije ok! Ovaj uopšte ne miriše kao prvi koji sam koristila i stvaro ima neku smrdljivu notu u sebi kao što su imali Kamilica i Smilje! O.o

      Избриши
  3. И ја ћу узети овај Мариголдов :) Помешан са хидролатом лаванде 1:1 је добар као компресе за очи, читам да је добар и кад беби расту зуби (напрска се у усну дупљу) - не знам да ли је овај Мариголдов за оралну употребу, употребу у кухињи... Али сви напомињу да је, уобичајено, мирис јак, што значи да је овај Мариголдов аутентичан. Хвала на одличном одзиву и подсећању на хидролате :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nikada ranije nisam probala hidrolat rimske kamilice pa ne mogu da znam, ali sam baš očekivala miris kamilice. Međutim, ovaj nije ni nalik :)
      Ajde baš da vidimo kako će tebi da se pokaže, onda ćemo definitivno znati :)

      Избриши