Manna kremasti dezodorans Geranijum & Ruzmarin


Nakon dva potrošena Mannina dezodoransa, došao je red na treći u nizu iz seta koji mi je donela čitateljka Mirjana iz Rumunije. Još jednom, hvala Mirjana! 💗

Već sam shvatila da mi ovakav tip dezodoransa ne odgovara, nevezano da li je na bazi ši putera ili kokosovog ulja. Jednostavno, oni još i dodatno maste kožu i nisu baš neka zaštita, pa čak ni zimi. Možda su najbolji sa majicama bez rukava, ali koji to dezodorans nije dobar sa majicom bez rukava! 👽


U početku sam mislila da je problem u eteričnim uljima koja koriste. Pre svega u geranijumu koje Manna vrlo često koristi u svojim puterima. Sećam se da sam neke koristila i na licu i miris se nije toliko zadržavao. Kod dezodoransa, verovatno zbog toplote i zatvorenosti, miris s danom postane intenzivniji i za mene nepodnošljiv.


Ne razlikuje se bitno od verzije Geranijum & Ylang-ylang. Koliko vidim na rumunskom sajtu, cena seta od 4 različita mini pakovanja je i dalje ista kao i proletos, 20ak eura.
Proizvođač ovu Geranijum & Ruzmarin varijantu predstavlja kao nežno milovanje povetarca, sa čime se ja nikako ne bih složila. Po meni, i ovo je jedan opor miris koji sa danom postaje još oporiji, kada krenete da se znojite, naravno.
Ne lišava vas briga ni u zimskim mesecima jer se prosto ne možete osloniti na njega i staviti ga bez razmišljanja šta ćete da radite i koliko dugo ćete se negde zadržati. Kao i svaki dezodorans, mnogo znači to od kojeg materijala je odeća koju nosite, ali miris nekih eteričnih ulja je sam po sebi opor, tako da je tu ipak bolji onaj za osetljivu kožu, koji ih ne sadrži. Sve u svemu, ovi dezodoransi ipak nemaju moju preporuku!


Sastav: Butyrospermum Parkii Butter, Zea Mays Starch, Sodium Bicarbonate, Cocos Nucifera Oil, Pelargonium Graveolens Oil, Rosmarinus Officinalis Oil, Boswellia Frereana Oil, Eucalyptus Globulus Oil, Geraniol, Citronellol, Limonene, Linalool.

Ovaj dezodorans čak ima više eteričnih ulja od verzije Geranijum i Ylang-ylang ali kod mene izazivaju isti utisak i neprihvatanje. Teško da ću se više ikada u životu odlučiti da probam ovakav tip dezodoransa!


KAKVA SU VAŠA ISKUSTVA SA OVAKVIM DEZODORANSIMA?


Podelite:

2 komentara

  1. Nikada nisam isprobala ovakav tip dezodoransa, ali jesam neke Mannine eproizvode (sapun od med. uglja i shea puter) i ne znam.. Ne mogu reći ni da sam zadovoljna ni da nisam.. A Manne više nema u Srbiji, tkao da ne verujem da ću više išta isprobati..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam neke njihove sapune obožavala i jedva sam prežalila njihov odlazak iz Srbije :)
      Međutim, da li je svaki dezodorans na bazi ulja i putera ovakav? Sve mi se više čini da jeste i da prosto ne rade ono šta smo navikli da rade konvencionalni dezodoransi :/

      Избриши