Love2Mix maska za suvu kosu Organski Asai + Proteini Bisera


Love2Mix je još jedan ruski kozmetički brend pod okriljem firme Pervoe Rešenie sa misijom što prirodnije. Ono što mi je baš zanimljivo je da su Rusi stvorili i svoj rejting prirodnosti gde nezavisna komisija 4Fresh ocenjuje određeni brend. Love2Mix ima ocenu 6,2 na osnovu sertifikata, sastava, pakovanja, filozofije i socijalnog angažovanja. Primera radi, Dr. Hauschka ima ocenu 10, kao i Logona npr; Mama & Baby Organics 8, Eos 7,5 kao i Natura Siberica i Planeta Organica; Organic Shop ima 7.1 i tako dalje.

Za ovaj brend nikada nisam čula do one velike jesenje akcije prodavnice Organic SHOP organska kozmetika koju smo svi videli na Facebooku, nazvanu Totalna likvidacija. Koleginica blogerka Bobica se pametno raspitala o isteku roka trajanja, pre pravljenja porudžbine. Uglavnom, proizvodi su se mogli naručiti sa do 50% popusta, neki sa kraćim a neki i sa normalnim rokom trajanja. Meni je čak stigao i jedan proizvod sa isteklim rokom od gotovo 6 meseci, kojeg sam odmah i probala i to je, već pogađate, ova maska za kosu 😀


Inače, Love2Mix Organic ima ICEA i Ecocert sertifikate a u ponudi imaju šampone i maske za kosu, mazalice za telo i pilinge i gelove za tuširanje. Ne znam da li se igde više mogu kupiti osim preko već pomenute prodavnice jer se pre ove akcije nikada nisam susrela sa ovim brendom.


Maska za suvu kosu sa organskim asaijem i proteinima bisera dolazi u pakovanju od 200 ml i koštala me je nekih 300 dinara. Koliko mogu da vidim po ruskim sajtovima, regularna cena joj je nekih 400 dinara.
Pakovanje je odlično: klasična plastična tuba iz koje lako i brzo istisneš željenu količinu maske. Ono što je dodatni plus je zaštitna folija koja garantuje da proizvod nije došao u kontakt sa spoljašnom sredinom.


Kako joj je rok već odavno istekao, to možda i nije toliko važno, ali kako sa ostalim proizvodima to nije slučaj, neću da budem cepidlaka 😀
Odmah po otvaranju zapljusnuće vas jak miris nalik na neki parfem. Ono što mi je najjači utisak kod ove maske je da taj miris na kosi traje bukvalno danima! To nikada nisam doživela ni sa jednom maskom za kosu!


Boja maske me je malo uplašila. Asocirala me je na one ljubičaste šampone za farbane plavuše mada sam pomislila da je tu rok pokazao svoje. Istražujući malo po netu, saznala sam da je to normalna boja. Nakon pranja kose šamponom, nanela bih je u bogatom sloju, držala minimum 10 minuta i isprala.
Nakon prvog korišćenja sam bila nezadovoljna jer moja prirodno suva kosa mi je delovala još suvlje. Opet su se pojavile misli o isteklom roku i njegovom definitivnom efektu, ali onda me je još jedno istraživanje na netu uverilo da ova maska ima isti efekat i kod Ruskinja koje su je kupile sa normalnim rokom. Većina žena je primetila istu negativnu stvar: ova maska zaista isušuje kosu, ne obezbeđuje joj hidrataciju i stvara elektricitet!
Jedine pozitivne stvari su taj miris nalik nekom zimskom ili večernjem parfemu (mada to možda neko ne voli) i sjaj koji kosa ima nakon ove maske.
Ni nakon nekoliko korišćenja kosa nije izgledala bolje, tako da je posle sušenja bio obavezan neki tretmančić za smirivanje, u mom slučaju Macadamia Healing Oil.


A onda je usledilo i razočarenje u sastav jer sam verovala da ovaj brend ne koristi silikone. Jeste da ova maska ne ide na teme i da već koristim pomenuti tretman koji je na bazi silikona ali sve što sam kupila na toj bazi je iz neznanja i nedovoljnog informisanja pre same kupovine, kao uostalom i kod ove maske.
Neće meni ništa naštetiti silikoni i njegovi derivati u proizvodima za kosu koji ne idu na teme, ali ja nisam zadovoljna sama sa sobom jer, kao što uvek kažem, silikoni su šminka i daju lažan osećaj da je nešto zdravo jer je uglačano i nežno dok u svojoj suštini to nije a moj neki cilj je da sve bude lepo samo od sebe 😇

Inače, proizvođač kaže da ova maska duboko hidrira i uglađuje kosu, što se nije pokazalo. O obnavljanju i jačanju teksture da ni ne govorim. Kažu i da olakšava češljanje što tek nije tačno! Lakše bih se očešljala bez nje, imam osećaj! Ova maska definitivno mrsi kosu.
Da nisam pronašla recenzije Ruskinja koje su je koristile, verovala bih da je sve to zbog isteklog roka. Ovako znam da ova maska definitivno retko kome odgovara i da je više nikada ne bih kupila.


DA LI STE PROBALE NEŠTO IZ LOVE2MIX PONUDE?
KAKVI SU VAŠI UTISCI?

Podelite:

6 komentara

  1. Одлична рецензија! Хвала на помињању :) За ову маску сам видела да су лоше рецензије па је зато нисам купила. Мило ми је да пратиш Ајрек. Ја већински купујем на основу њихових рецензија - не купујем ако је испод 4,5. Зато су моје рецензије углавном позитивне. Штета што код нас не постоји такав сајт (а можда и постоји, али ја не знам). Размишљам да и ја почнем да стављам линк ка њиховим рецензијама, шта мислиш о томе?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala i nema na čemu :)
      Nisam pratila Ajrek :) do trenutka kada sam počela da istražujem o ovoj maski. Odličan sajt! Sigurno bih ga više pratila da znam ruski i da ne moram da se bakćem sa google translate-om :)
      Kod nas postoji Kremašica https://www.kremasica.com/
      ali nije to to :)

      Избриши
  2. Lepo napisan post i dosta koristan i iskren.:)

    https://suzastil.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Odlicna recenzija! Moram da narucim nesto sa ove stranice :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam koliko je još ostalo, ai proveri obavezno, te cene se ne propuštaju :)

      Избриши