Flormar lak za nokte ~ 482 Expressive Blackberry


Ako su Flormar lakovi na popustu u dm drogeriji, teško da neće završiti u mojoj korpi. Tako je bilo i pre mesec-dva, kada sam kupila dva nova i jedan od njih vam danas predstavljam 😀


Meni je ovo pre nezrela kupina nego baš ekspresivna. Pre bih je svrstala u bordikaste nijanse, kakve nešto volim da nosim tokom zime.


Po danu može malo da ide i ka malina nijansi, ali na noktima i u dva sloja je ipak tamnija.
Trajnost, kao i kod svih Flormar lakova, nije za takmičenje ali uz sve kućne poslove, ipak ste savršeno mirne dva dana. Trećeg će već početi malo da se guli, ali sasvim malo. Još dva dana ćete moći da ga nosite, međutim, posle četvrtog dana predlažem skidanje da se ne biste nervirale i brukale 😀
Za stotinak dinara, više ni ne očekujem a što se skidanja laka tiče, kao i svaka nijansa crvene (osnove) - ide malo teže.




KAKVE LAKOVE NOSITE TOKOM ZIMSKIH MESECI?

 

Podelite:

10 komentara

  1. Uf, baš si "ubola" temu :D!
    Mislim da imam jedan iz Oriflejma vrlo sličan ali sam ga potpuno zapostavila.

    Naime, prije par mjeseci otkrila sam blog Cajkine kandže i potpuno se "inficirala" lakovima.
    Otvorili su mi se "novi horizonti" haha.
    Tako da sad umjesto klasične crvene nosim i neke totalno drugačije boje.

    Za sad su mi omiljeni Chine Glaze duohrom Cabin Fever, Aura Lose Direction i Never been so red, Depend crvendać u broju 091 a imam ih i u nekim ludim bojama koji čekaju proljeće i ljeto :).

    Na listi su mi još neki CG kao npr Below Deck koji je diiivan za svaku sezonu i u mom gradu jedino njihovi lakovi imaju nešto drugačije i zanimljivije nijanse.

    Ako te neka od ovih zanima pogledaj kod Cajke, imaš ih sve na blogu ;).

    A kada nosim jače boje koristim Aura Instant Base koja sprečava bojenje nokatne ploče i lak se lakše skida.
    Koristim i uljani skidač od Aure i kupiću ga ponovo.

    A nadlak je EzFlow Fast Finish, meni je dobar a nije ni skup, 270 din.

    Svi pobrojani lakovi su 3 free a Aura je 5 free :D...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam za Cajku :) i stvarno ima svega na blogu! Pravo carstvo za nokte!

      Baš imam želju da probam Chine Glaze! A imam zapisanu i tvoju Aura Never Been So Red preporuku :*

      Избриши
  2. Javi utiske ako probaš neki!

    Privlače me šljokičavi, holo i mat, a CG imaju baš zanimljiv izbor.
    Zamjerka je na cjenu (skoro 500 din.) mada militraža jeste veća (14ml) ali opet...
    Preferiram Depend koncept, mala militraža (potrošiva) a pristupačna cjena i dobra formula.
    Ja sam u Liliju ugrabila nekoliko poslednjih komada po cijeni od 135 din., čini mi se da ih neće više nabavljati :/.

    Golden Rose Wow lakovi su me nekako ostavili ravnodušnom, ili je možda do nijansi koje sam ja kupila ali baš su zeznuti za nanošenje.

    Ako se ipak odlučiš da ih probaš potraži ih u Zegin apotekama, tamo su koštali 70 din. dok sam ih ja u Liliju plaćala 89.

    Imam želju da probam i Zoya lakove...

    Vidjela sam da su Essie lakovi na sniženju u DM i snimila sam jedan pastelno zeleni i još neke zanimljive pastelne nijanse pa baci pogled ;)!

    ОдговориИзбриши
  3. Baš nekidan u Liliju naletjeh na sniženje Flormar lakova, sad su 119 din. pa sam se poslije dužeg razgledanja odlučila za 2, jedan je iz linije Enamel u nijansi Warmwood (divna nijansa između plave i zelene) a drugi je iz Pearly linije i zove se Midnight black, tamno sivi sa sitnim šimerom.

    Imaju još nekih zanimljivih nijansi ali su mi ova dva zapali za oko na prvu :D!

    ОдговориИзбриши
  4. Jako volim ove lakove za nokte i iznova ih kupujem super su mi :)

    ОдговориИзбриши
  5. Sviđa mi se ova nijansa jako, al ovih dana nekako preferiram svijetle nijanse, uglavnom bijele i nude boje :) Ali mi se jako sviđa i ova :P

    ОдговориИзбриши