Diva sapun OMH Twist


Oni koji me prate više godina, znaju da je jedini Diva sapun za lice koji mi je odgovarao na duže staze bio OMH. Danas se on zove OMH Classic a prošle godine Maja mi je, kao novitet, poklonila i njegovu poboljšanu verziju za masnu kožu - OMH Twist. U to vreme ja sam se pretrpala ajurvedskim sapunima i trebalo mi je godinu dana da Diva sapuni dođu na red.
OMH Classic mi je već bio siguran izbor a, ako smem da primetim, još više mi odgovara od kada sam prestala da koristim dnevne kreme i tečne pudere, svakodnevno 😊


OMH Twist se razlikuje od starijeg brata po tome što umesto kozjeg mleka sadrži ovseno, a umesto kakao putera, sadrži ši. Kao i sve Diva proizvode, i ovaj sapun možete kupiti u online prodavnici po ceni od 250 dinara.

Ovaj sapun je veoma kvalitetan, ne ljigavi se i ne rasipa. Uz malo vode pravi bogatu penu koja će odlično očistiti lice. Pore su očišćenje a nema ni neprijatnog zatezanja. Kada su temperature ovako niske, može doći do isušivanja, pogotovo kod onih koji baš i nemaju masnu kožu, ali to u sekundi rešava bilo koja krema za lice. OMH Twist ima sve moje preporuke!

Sastav: Sodium olivate, Sodium Cocoate, Sodium palmate, Sodium Castorate, Sodium Shea Butterate, glycerine, oatmeal milk, oatmeal, honey


DA LI STE PROBALI OMH TWIST?
KAKVI SU VAŠI UTISCI?


Podelite:

8 komentara

  1. Preedivan post ! Kisses
    zaprati moj blog uzvraticu molim te
    christinakristina.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Huuu, ja bih kao trebala ove godine da predjem na prirodnu i cruelty-free kozmetiku pa mi je strah moju osetljivu i problematicnu kozu da upoznam sa sapunima... Previse sam se navikla na komfor gelova za pranje lica. Al ko zna, mozda su bas sapuni ono sto mi trebaju :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam se preporodila, ali ako misliš da nema potrebe, možda nađeš neki gel sa tim zahtevima? Ja nisam nešto gledala, ali predpostavljam da može da se nađe?

      Избриши
    2. Teško ću naći nešto što bi odgovaralo mojim, ehm, prefinjenim zahtevima :D - bez alkohola, nekomedogen, bez iritanata... Alverdeov sa blatom mi je dobar, ali mi ne očisti lice temepljeno kao Eucerinov gel, a pošto Eucerin testira na životinjama onda moram naći zamenu. Sapunima se još nisam igrala i verujem da vredi probati :)

      Избриши
    3. Razumem te skroz, i moja koža je strašno zahtevna. Sa sapunom ne možeš mnogo da pogrešiš, nisu skupi a uvek možeš da ih koristiš za ruke, ako ne budu odgovarali :)

      Избриши