Dexe balzam za usne Green ~ Pineapple / Ananas


Nakon Mente, Borovnice, Limuna i Jagode, red je došao za Ananas! Kao što verovatno očekujete, on se ni po čemu drugom ne razlikuje od svoje braće, osim po mirisu.


Ne bih da se ponavljam pa ću samo ukratko pomenuti da su ovo masnjikavi balzami za usne koji najviše prijaju zimi iz razloga što se malo i stvrdnu na hladnoći a i na usnama nisu toliko masnjikavi kao leti. Kupuju se preko TV Shopa i koliko mogu da vidim trenutno ih nema na lageru, ali predpostavljam da će ih u budućnosti biti. Regularna cena im je 360 dinara, mada su već više od pola godine na popustu i koštaju 290 dinara, što je odlična cena za balzam bez štetnih sastojaka od 7 grama!


Miris ovog balzama je baš kao neki sok od ananasa 😀 Osim Mente, meni je svaki miris prijao i popravljao raspoloženje u toj sekundi kada bih ga nanela, tako da bih kupovinu svakog od ta 4 definitivno ponovila!


Što se sastava tiče, već smo apsolvirali da je sastav kod svakog Dexe balzama isti i da se samo razlikuju aroma i boja.


DA LI STE PROBALI DEXE BALZAME?
KAKVI SU VAŠI UTISCI?



Podelite:

12 komentara

  1. Одговори
    1. U Srbiji samo preko TV Shopa, a u Hrvatskoj npr. i po drogerijama, koliko sam videla na nekim blogovima :)

      Избриши
  2. Valjda će se jednom i kod nas pojaviti u slobodnoj prodaji pa ću da probam neki, baš me zanimaju.

    Ja kupih neki dan Eos Summer fruit, bio na sniženju (550 din.) i nisam mogla da odolim!
    Ali ga još neću probati dok ne potrošim ove koje imam već i trošim od ljetos ( svega 2) :D!
    Ozbiljno zaostajem za tobom :D!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam se vrtela oko Eosa u dm-u ali sam odolela. Prošle godine sam se baš nakupovala balzama i ne bih više da gomilam. Da je bio 300 dinara - onda ne bih garantovala :D :D :D :D :D

      Избриши
  3. Znači "snimila si" :D!
    A ja sam vidjela i neki Alverde LE balzam sa sjajem, upoređivala sam sastav sa onim od nevena čini mi se skoro isti, ali uzeh Eos, a žao mi je ako ga propustim, baš bih probala i neki Alverde, a i nisu skupi...
    I probala bih i Sofi i takoooo... :P

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam uzela taj Alverde još letos, ali strpljivo čeka na svoj red :)
      Ima dana za sve :D

      Избриши
    2. Išla sam na sajt međutim balzame nisam uspjela da nađem ukucavanjem naziva u polje za pretraživanje :/.

      Po opisu Dexe balzami su baš po mom ukusu za ovaj zimski period, meni je recimo Marigold odličan za ovu hladnoću, a ja bih ga opisala baš kao i ti ove Dexe.

      Vidjeću kako će se Eos ponašati a Beauty Made Easy su po mom mišljenju laganiji (i od Freshke Gore) i odgovarajući za ljeto. "Ljetnji" balzami.

      Kupiću i taj Alverde (znam sebe) prvom prilikom!

      Dok nisam počela pratiti blogove nisam pretjerano obraćala pažnju na balzame, međutim, iz početne radoznalosti preraslo je u potrebu i shvatila sam koliko mi zapravo prijaju!

      Избриши
    3. Slab je taj Alverde :( i to znatno od nevena! Miriše na voće, ali sjaj i boja su minimalni... ništa ne propuštate..

      Избриши
    4. Onda verovatno neću ni da ga otvaram pre leta :)

      Избриши
  4. Ja nisam išla preko posta, tu sam opciju previdjela!
    Evo sad probah, otvara ali nemaju na lageru trenutno :/.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Rasprodalo se sve po ovoj ceni :D ili ga skroz povlače!

      Избриши