Alverde puter za telo Vintage Rose


Listajući arhivu bloga, shvatila sam da je prošlo gotovo godinu dana od kada sam poslednji put koristila Alverde putere, koje stvarno cenim. U suštini, zima i jeste "njihovo vreme" i kada sam pred sam kraj 2016. godine videla da je novije Limited Edition izdanje, Vintage Rose, na onoj totalnoj rasprodaji, morala sam da ga ubacim u korpu.


Svi Alverde puteri su namenjeni izrazito suvoj koži, dolaze u plastičnom pakovanju od 200 ml, koje omogućava potpunu iskoristivost proizvoda. Prava cena ovog putera je bila 560 dinara, ali  je na rasprodaji mogao da se kupi za 390.
Kao i svi Alverde puteri, i ovaj ima zaštitnu foliju, mada kada sam nakon nekog vremena krenula da ga koristim i kada sam otvorila poklopac, primetila sam da ga je neko već otvarao, pažljivo pomerao foliju sa jedne strane i verovatno mirisao (a možda i testirao :)) puter.
Stvarno mi nisu jasne žene koje to rade! Razumem ja da te interesuje proizvod, njegov miris i tekstura, ali nemoj kradom da otvaraš proizvod i vraćaš ga na policu, kao da se ništa nije desilo! Mislim da svi znamo da rok proizvoda kreće od trenutka kada proizvod dođe u (prvi) kontakt sa spoljašnom sredinom i time ti proizvod "podvaljuješ" nekoj drugoj ženi koja će ga kupiti. Budimo malo solidarne i nemojmo činiti drugima ono što ne želimo da nama neko učini! U vezi svega, pa i ovoga :)


Moje prvobitno razočaranje uvećalo se kada sam osetila miris ovog putera, koji mi se nikako, ali nikako, ne sviđa. Čak mi je i neprijatan i jedva čekam da izvetri. Miris Alverde kozmetike sam po sebi brzo izvetri (ipak su oni sertifikovana prirodna kozmetika) a čini mi se da najsprorije izvetre mirisi koji mi ne prijaju! Marfi 😉

Sa druge strane, nega i hidratacija su, kao i uvek, odlični i to je jedini razlog što i dalje koristim ovaj puter.



Nakon sibirskog belog putera i njegovog bogatog sastava, Alverde puteri dođu drugorazredni sa većinom sojinog ulja, čemu naravno u prilog ide i sama cena :)

Sve u svemu, ja više nikada ne bih kupila konkretno ovaj puter isključivo zbog mirisa. Sa druge strane, ne želim da postanem paranoična i da krenem da otvaram i zagleđujem folije jer strahujem da (i po punoj ceni) možda kupujem proizvode kojima je istekao rok! Vraćanje i žaljenje na proizvod jednostavno nije moj manir i ne želim (i) taj stres u životu. Zadnje vreme je došlo 😶


DA LI STE PROBALI VINTAGE ROSE PUTER?
KAKVI SU VAŠI UTISCI?

DA LI VAM SE DESILO DA KUPITE VEĆ OTVARAN PROIZVOD?
KOJA SU VAŠA NAJVEĆA RAZOČARANJA U VEZI SA KUPOVINOM KOZMETIKE?


Podelite:

12 komentara

  1. Čudi me da je bio dostupan u 2016. godini?! Moja sestra ga je trošila pre sigurno dve godine a uzevši u obzir da je limited edition - zar je moguće da se toliko dugo nije prodao? o.o miris je užasan! Ali njoj se dopada xp svi Alverde ruža proizvodi meni lično smrde :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovo je bio moj prvi njihov proizvod sa ružom, ali i poslednji!
      Meni je skroz promakao, mislila sam da je iz ove godine O.o :D

      Избриши
  2. Ja sam ga srećom zaobišla. Čini mi se da sve što miriše na ružu a dolazi od Alverdea ima neprijatan miris.
    Takvi su moji utisci sa uljem i kremom, mirišu mi na ustajalu rakiju!:)

    No, bitno je da njeguje dobro.

    A imala sam loših iskustava, kako da ne! Kupila sam Mella piling kome je folija bila pocjepana, baš "diskretno", ja nemam običaj da otvaram poklopac pa sam kao i ti to vidjela tek kod kuće... Pa korišten lak za nokte (vjerovala ili ne), otvaran set četki za šminkanje pri čemu je od mnogo vađenja jedna bila oštećena i tako...
    Ne krivim ja samo kupce, po manjim parfimerijama prodavci su ti koji 'ladno otvaraju proizvode i pokazuju.

    Da ne pominjem šta se u lokalnoj Lili parfimeriji radi i kako se testeri olovaka za oči, usne ili ruževi (sve na pola potrošeno, pa sam čak i na prazne nailazila) prodaju opušteno kao da je ispravan proizvod!

    Nisam takva, ali zbog ovog šta se dešava, sledeći put ću zamoliti prodavca da odvrnem poklopac i provjerim da li je proizvod stvarno otvaran. Nema druge dok god nas ima nekulturnih.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao obožavam tvoje opise mirisa! Prenaglašeno pravo u metu! :D

      Uh, ja sam u poređenju sa tobom i dobro prošla! :( Strašno je šta se radi i uopšte ne znam da li će ikada moći tome da se stane na put. Glupo je što se mi osećamo loše što želimo neotvoren proizvod, a ne oni koji to rade! Ispada da stvarno mora da se traži svoje :/

      Избриши
  3. Као и увек, интересантан чланак. Свиђа ми се што си дотакла тему емоција. Моје највеће разочарање је куповина бугарске козметике у Србији, набавка је била преко нета. Прецртала сам их!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Bobice :)
      Jesi pisala o tome? Baš me zanima o čemu se radi i koja kozmetika je u pitanju?

      Избриши
  4. Ja sam sa Siberikom isto imala povuci-potegni situacije sa naručivanjem.


    A Marigold tonik mi se potrefio u jednoj seriji drugačiji, no to sa domaćom nesertifikovanom kozmetikom je mnogo šira tema...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma jesam, ono kad mi je došao zamućen i drugačijeg (zagušljivog) mirisa :).

      Da ne misli Bobica na Bugarsku ružu? Znam samo za njih, išla sam na njihov sajt, vidjela sastav pojedinih proizvoda i zaključila da se neopravdano razmeću epitetom "prirodna" :/.

      Избриши
    2. Znam to, nego sam na NS mislila :)

      Nisam ništa bugarsko probala. Sećam se i ja da je pre par godina došlo par brendova, ali ništa mi nije ostalo u pamćenju.

      Избриши
    3. O da, sa Siberikom sam svaki put imala cimanje.
      Neprofesionalno vode FB stranicu, osoblje ne poznaje dovoljno asortiman proizvoda, napišu pogrešnu cijenu na sajtu, kažu da će zvati pa ne nazovu, mjenjaju porudžbinu, čas imaju pa nemaju...
      Ne pošalju fiskalni račun...

      Ma da se "porodiš" dok ne naručiš!

      Избриши
    4. Baš bzvz! Još će vode ovde proteći... :D

      Избриши