Alverde gel za tuširanje Masina & Aloe Vera


Dragi moji, 2017. godinu ću  započeti ovim gelom za tuširanje pa neka nova godina bude osvežavajuća kao što je ova Maslina & Aloe Vera 😁

Ne mogu da zamislim odalazak u dm drogeriju a da ne bacim pogled na Alverde proizvode za telo. Davno sam apsolvirala da mi njihovi proizvodi za lice i kosu manje odgovaraju, ali zato su oni za telo uglavnom pun pogodak. Može da se desi da mi neki miris ne odgovara, ali učinak (čitaj: hidratacija, jer to tražim) nikada nije zakazao.
Baš sam prelistala blog, ovo mi je šesti Alverde gel za tuširanje koji koristim. Nikada nisam ponovila kupovinu nekog mirisa, ali ih se nikada nisam ni odrekla jer su, na kraju krajeva, i najpovoljniji sertifikovani prirodni gelovi za tuširanje kod nas.

Sa dolaskom jeseni uvek počnem da razmišljam o dodatnoj hidrataciji moje suve kože tela, pa sam tako odabrala Maslina & Aloe Vera gel. Iskreno, zadnjih meseci mi se ne sviđaju zeleni i previše osvežavajući mirisi, ali kako izbor nije bio prevelik a maslina proizvodi uvek prijaju suvoj koži, ovaj gel je završio u mojoj korpi.
Kao i svi Alverde gelovi, i ovaj dolazi u pakovanju od 250 ml i košta 175 dinara. Miriše sveže i osvežavajuće, ali ne kiselkasto, kao Grejpfrut & Bambus, koji sam jedva čekala da potrošim.
Svi Alverde mirisi su neintenzivni, po meni, osim onih koji mi se ne sviđaju 😀


Što se same funkcije proizvoda tiče, Alverde sa gelovima nikad ne razočara. Blago i odlično sredstvo, neinvazivno po kožu, još da je leto - bio bi pun pogodak, uz ovaj osvežavajući miris. Hidratacija je, dakle, na odličnom nivou, mada ja posle svakog tuširanja dodam i sloj putera za telo.


Sastav je standardan za sve Alverde gelove s tim da ovde imamo ekstrakte masline, alojinog lista i cveta nevena. Sve u svemu, ima svaku moju preporuku i kada bih isprobala sve što se nudi, mislim da bih mu se opet vratila 💚


DA LI STE NEKADA PONOVILI KUPOVINU ALVERDE TUŠIRALICE?


Srećna Nova godina! Osim standardnih želja, želim vam i puno svežine i čistoće, u svakom smislu! 😉😗

Podelite:

8 komentara

  1. Prije par dana sam kupila svoj prvi Alverde gel za tuširanje jer nisam mogla da odolim mirisu a u pitanju je LE linija mandarina-vanila :D!
    Još ga nisam probala jer trošim nešto drugo ali mislim da neću još dugo odolijevati.

    Inače, ja sam ljetos koristila losion maslina-aloja vera, baš ta linija kao i gel ali mi se miris nije dopao dok je njega bila na nivou!

    Primjetila sam da Alverde ima i losione za atopičnu i osjetljivu kožu koji ne sadrže eterična ulja i potencijalne iritanse ali nekako nisam naišla na recenzije.

    Vjerovatno jer nama ženama nije zanimljivo nešto što ne miriše :P!

    Inače, pohvaljujem njihovu pjenu za umivanje za osjetljivu kožu, u njoj sam pronašla alternativu za Siberikinu koja je ipak preskupa :/, mada stvarno dobra...

    Nije tema posta ali izdvojiću još kao super njihovu pastu za zube nana i vodicu za ispiranje usta nana (dobra a veoma povoljna), kremu za ruke od nevena, putere za tijelo, dvofazni skidač šminke (ja ga koristim samo za oči), a tek treba da isprobam njihovo rumenilo Berry Dream, divna nijansa kakvu sam tražila a nemam ništa slično.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ček, ček, je li to ovaj gel? http://kozmetickidnevnik.blogspot.rs/2015/11/alverde-gel-za-tusiranje-vanila.html
      Sećam se da su povukli celu kolekciju, možda je to nešto novo?
      Taj miris sam obožavala, i osim Alverde gela i putera za telo, volela sam ga i u Divinom puteru http://kozmetickidnevnik.blogspot.rs/2016/03/ultimate-diva-mango-puter-za-telo-tangy.html

      Избриши
  2. O da draga, izgleda da su ponovili seriju :D!
    Jedino je slika na pakovanju drugačija, ostalo je isto, narandžasta flašica.
    Ja sam svoj platila 215 din.
    Još kad bi i puter ponovili ohooo...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uopšte nisam primetila, hvala na obaveštenju! :D
      Malo me brine što je sada LE, ali umeli su oni neku LE kolekciju da zadrže za stalno, pa jedino da se nadamo!

      Избриши
    2. Ja probala ovaj vanila/mandarina i razočarala sam se mirisom, nije mi se takav učinio na prvu :/.

      Miris me podsjeća na onu Pegi pastu za zube koju smo svi imali kao mali ili čak na neki sirup...

      I inače sam u svim mazalicama Alverde koje sam koristila do sada osjetila nekakvu "čudnjikavu" apotekarsku mirisnu notu koja me baš ne oduševljava ali bez obzira, njega je dobra a to je ipak najvažnije...

      Napominjem da ja imam izraženo čulo mirisa i da to možda neko sa manje osjetljivim nosem ne bi primjetio, a i o ukusima ne treba raspravljati.

      Sledeći put kad budem imala prilike da odem u DM pronjuškaću pažljivo i ostale gelove iz ponude, možda mi neki posebno "zapadne za nos" ;)!

      Избриши
    3. Haha, primetila sam da ti je čulo baš izraženo kada si opisala miris Biobazinog intimnog gela :)
      Ja nisam primetila ni to apotekarsko, moguće je da je neki konzervans ili nešto slično. (?)

      Избриши
    4. Najpribližniji opis te mirisne komponente mi je sirup za kašalj ili oni antbiotici u sirupu za djecu.
      E baš to!
      A za čulo mirisa me ne pitaj, u trudnoći sam mogla da "namirišem" ljude na 5m hahaha, nije da sam uživala baš :D!

      Избриши
    5. Haha verujem ti, pogotovo ako neki ljudi nisu bili skloni redovnoj higijeni.
      Čudi me onda da podnosiš cigarete! :P :D

      Избриши