Sumiranje 2016. godine

Foto: Haute Look
Jedna dugačka godina je iza nas, ako mene pitate!

Oni koji me redovno čitaju, znaju da pred kraj svake godine sumiram svoje kozmetičke utiske, da se ne zaboravi ;) Moj najveći problem u kozmetičkom smislu su bile akne, kojih sam uspela da se rešim još prošle godine, međutim kako se koji proizvod povuče iz Srbije ili proizvodnje, ja imam problem da mu nađem odgovarajuću zamenu. Krajem te 2015. godine sam se okrenula ajurvedskim proizvodima kada je čišćenje lica u pitanju i to je bio jedan veliki pogodak. Isprobavanje i korišćenje se nastavilo i u 2016., tokom zime i početkom proleća sam ipak morala malo više da je hidriram i ubacim ponekada i dnevnu kremu, mada čim ja to tako ustalim, pore odmah krenu da se zapušavaju. Tada sam i shvatila da će moje lice dobro reagovati na kremu samo onda kada je traži, a to definitivno nije svakodnevno.  
Nekako s proleća Marigold je proširio svoju ponudu i na hidrolate, sa kojima sam provela i leto i jesen i kojima ću se sigurno opet vratiti. Imala sam i par užasnih promašaja, i sa preparativom, i sa dekorativom, ali i sa kozmetičkim aksesoarima :) Po ko zna koji put sam otkrila da cena ne mora da bude merilo kvaliteta. Krajem leta sam konačno probala rusku prirodnu kozmetiku o kojoj sam toliko čitala a novembra sam i započela saradnju sa On Shopom. A na samom ulasku u zimu, počela sam da farbam kosu.

Što se lokal-patriotizma tiče, u Nišu su otvorene Pure Cosmetics i Natura Siberica a i Manna je ponovo stigla do mene, preko Rumunije, od jedne divne Mirjane, zemljakinje i čitateljke mog bloga 💕

Po prvi put sam probala brendove kao što su Macadamia, Bourjois, Oksigen, Gayatri, Chandrika, Goodcare Phama, Elite Models, Eos, CD, Artdeco, S.he StylezoneInSight, Lovea, Dexe, Nuxe, Summer & Spice, Athos i Eminy, Mama & Baby Organics, Recepti babuške Agafje, Organic Shop, Planeta Organica, Biobaza i Sabi Handmade.

Ovo je bila burna godina a u nastavku teksta vam predstavljam proizvode koji su se izdvojili po kvalitetu i učinku. Uslovi su takvi da sam proizvod morala da probam u 2016. godini i to dva ili više proizvoda iz iste kategorije, da bi sada bio izdvojen.


NAJBOLJI PROIZVOD U 2016. GODINI  ~  GOODCARE NEEM GUARD SAPUN


Iz razloga što sam, nakon višemesečnog traganja, ipak naišla na savršen čistač lica koji je dobro čistio lice, koji je akne držao daleko od mog lica a lice nije dehidriralo. Osim toga, ovaj sapun je toliko jeftin da ga svako može priuštiti a i može se naći verovatno svuda po Srbiji.

Celokupnu recenziju možete pročitati ovde.
Gde kupiti? Verovatno u svim prodavnicama zdrave hrane. Ja sam moj kupila u online prodavnici Zelene apoteke.


NAJBOLJA KOZMETIČKA KUĆA U 2016. GODINI - PLANETA ORGANICA


Teškom odlukom, ali presudilo je to što što mi je svaki njihov proizvod odličan i što me njihovi mirisi vraćaju u detinjstvo na najlepši i najživopisniji mogući način. Ova kozmetika nam dolazi iz Rusije, od još jedne grupe entuzijazista koja stvara dobru i zdravu kozmetiku po cenama koje odgovaraju velikoj većini. Imaju široku paletu proizvoda i pokrivaju kategorije lice-telo-kosa i mogu se kupiti u par prodavnica prirodne kozmetike ali su najpovoljnije cene u On Shopu ;)

******************************************************************************

NAJBOLJI KOZMETIČKI AKSESOAR: MACADAMIA NO TANGLE ČETKA ZA KOSU

Ne sećam se da sam ikada čula da nekome ova četka nije bila pravo otkriće! Meni svakako jeste i spas je za češljanje moje kose koja je baš sklona mršenju, pogotovo ako je nosim puštenu ili je vreme vetrovito. Sa ovom četkom se sve lepo očešlja bez čupanja, kidanja i mučenja i meni zaista olakšava život.

Gde kupiti? Alexandar Cosmetics distributeri po celoj Srbiji i online, Kivi Kozmetika prodavnice u Beogradu i online

Cena: 875 dinara

Recenzija: Klik


NAJBOLJI BALZAM ZA KOSU: PLANETA ORGANICA ORGANIC OLIVE

 Mirišljavi i hidratantni balzam je prvi Planeta Organica proizvod koji sam u životu probala i odmah sam znala da neće biti i poslednji! Volim što je pakovanje veće (360 ml) i što su cene totalno care free :) Lepo razmrsi kosu nakon pranja, lepo se ispira, lepo hidrira i lepo smiri kosu.

Gde kupiti? On Shop prodavnice i online

Cena: 317 dinara

Recenzija: Klik



NAJBOLJA KREMA ZA STOPALA: RECEPTI BABUŠKE AGAFJE BALZAM NA BAZI KEDRA

Ova kremica lepo hidrira i neguje kožu stopala, opušta i miriše divno! Osim toga, njena cena je prihvatljiva svima i bolji sastav po toj ceni nećete naći nigde!

Gde kupiti? On Shop prodavnice i online

Cena: 252 dinara

Recenzija: Klik




NAJBOLJI BALZAM ZA USNE: DEXE BOROVNICA

 Jednom kada sam se navikla na masnjikave balzame (baš tokom korišćenja Dexe balzama) počela je da mi prija takva količina hidratacije na usnama, pogotovo tokom hladnih dana. Pakovanje jeste gotovo totalna Eos kopija, ali dobrom balzamu bez štetnih sastojaka neću reći ne. Gledam sebe i svoj džep, a ne dobrobit Eos kompanije ;)

Gde kupiti? TV Shop, Non Stop Shop...

Cena: 290 dinara (na popustu koji traje već pola godine!)
Recenzija: Klik


NAJBOLJI DEZODORANS: CD U SPREJU LOKVANJ

 Dezodorans kojim sam zadovoljan tokom leta ima veću težinu nego onaj kojim sam zadovoljna tokom zime, pa je tako CD odneo pobedu za ovu godinu. Naći dobar dezodorans bez aluminijuma je zaista podvig a CD je nešto najbolje što sam probala do sada, ikada!

Gde kupiti? dm, Lilly, hipermarketi...

Cena: 300-400 dinara, u zavisnoti od akcija

Recenzija: Klik


NAJBOLJA PRSKALICA ZA LICE: MARIGOLD HIDROLAT MUSKATNE ŽALFIJE

Mom licu neverovatno prijaju sve prskalice: razni sprejevi i cvetne vodice. Hidriraju a ne blokiraju pore, dopuštaju koži da sama obavlja posao, osvežavaju... jednostavno nemaju nijednu manu i mislim da ih vole svi tipovi kože. Hidrolati (cvetne vodice) su najzdraviji a najjednostavniji tip ovakvih proizvoda a moj favorit je definitivno muskatna žalfija koja je mom licu najviše prijala od svih koje sam probala ove godine.

Gde kupiti? Marigold online prodavnica i širom Srbije

Cena: 310 dinara

Recenzija: Klik


NAJBOLJA KREMA ZA LICE: BENTON HIGH CONTENT STEAM CREAM

  Po prvi put sam probala tzv. parnu kremu i bila sam veoma zadovoljna! Velika količina puževe sluzi i ostali super sastojci je čine jednom od najboljih noćnih krema koje sam probala.

Gde kupiti? E-bay, iHerb, Amazon...

Cena: do 20 dolara

Recenzija: Klik




NAJBOLJA KREMA ZA RUKE: RECEPTI BABUŠKE AGAFJE UMIRUJUĆI KREM BALZAM

 Babuška Agafja mi, polako ali sigurno, postaje jedan od omiljenih brendova! Ovo je verovatno najjeftinija krema za ruke koju koristim od kada sam prešla na prirodniju kozmetiku i definitivno najbolja! Divan blagi miris i savršena nega lansirali su je na prvo mesto, iako sam počela da je koristim pred sam kraj godine.

Gde kupiti? On Shop prodavnice i online

Cena: 199 dinara

Recenzija: Klik



NAJBOLJA MASKA ZA LICE: PLANETA ORGANICA SECRETS OF ARCTICA MASKA ZA DUBINSKO ČIŠĆENJE LICA

  Nije da sam ove godine probala puno maski za lice, ali između dve koje jesam - izabrala sam ovu. Po opisu bih očekivala da je agresivnija, da je lice posle nje malo upaljeno i osušeno, ali dobila sam sve suprotno, što mi u ovim zimskim danima mnigo više treba: hidrataciju, mekoću i niti jednu iritaciju. Nije za džabe Planeta Organica moj omiljeni brend ove godine ;)

Gde kupiti? On Shop prodavnice

Cena: 487 dinara

Recenzija: Klik



NAJBOLJA MASKARA: MAYBELLINE VOLUM' EXPRESS LIFT-UP

Koliko god ja želela da pronađem neku prirodnu sa kojom ću biti zadovoljna, pobedu ipak odnosi Maybelline :) Super četkica mi mnogo olakšava nanošenje same maskare i ne pravi nered na kapcima. Jeste da ne daje onaj Wow! efekat kao sa reklame, ali teško da bi mojim trepavicama bilo koja maskara dala to :/ 

Gde kupiti? dm, Lilly, La Kozmetika

Cena: 750 dinara

Recenzija: Klik



NAJBOLJI PARFEM: ATHOS TYPE 136

 Replika parfema Caroline Herrere 212 Sexy me je baš osvojio svojom ženstvenošću a postojanost me je samo naterala da ga još dugo volim&cenim!

Gde kupiti? Athos online

Cena: 15 ml - 650 dinara, 30 ml - 1050 dinara, 50 ml 1650 dinara (do 17. decembra na svaki kupljeni parfem od 50 ml, dobijete parfem od 15 ml gratis!)

Recenzija: Klik



NAJBOLJI PILING ZA TELO: DIVA SHEER VELVET GOSSIP TIME

 Drugu godinu zaredom ovaj piling odnosi pobedu, sada sa Gossip Time mirisom koji ga čini tako slatko-jestivim i neodoljivim! Nema potrebe da ponovo navodim sve njegove blagodeti po negu kože, jer ne bi bio tu gde je da nije savršen!

Gde kupiti? Diva online prodavnica

Cena: 450 dinara (u okviru setova sa drugim proizvodima je nešto jeftiniji)

Recenzija: Klik



NAJBOLJA MAZALICA ZA TELO: PLANETA ORGANICA SIBIRSKI BELI PUTER

Jedan od najkvalitetnijih putera ikada! Sve u vezi njega mi je savršeno: hidratacija, postojanost, miris koji se dugo zadržava na koži ali i na odeći, posteljini... Bajka!

Gde kupiti? On Shop prodavnice i online

Cena: 487 dinara

Recenzija: Klik



NAJBOLJI ŠAMPON ZA KOSU: INSIGHT ANTIOXIDANT

Prvi šampon bez štetnih sastojaka koji mi odgovara i sa kojim kosu ne perem ni po šest dana! Fenomenalan je i nepotrošiv!

Gde kupiti? Alexandar Cosmetics distributeri po celoj Srbiji i online, Kivi Kozmetika prodavnice u Beogradu i online

Cena: 500 ml - 480 dinara, 1000 ml - 708 dinara

Recenzija: Klik


******************************************************************************

RAZOČARANJE GODINE: AVON MASKARA BIG & FALSE LASH

Ovde obično izdvajam kompanije koje su me razočarale, ali kako ove godine to nijedna nije uspela :D :D :D morala sam da izdvojim jedan od dosta proizvoda koji su mi bili baš razočaravajući.
Zašto baš ova maskara? Razlog je taj što mi do sada nijedna maskara nije izazvala nikakvu iritaciju ikada, što znači da je ova ozbiljno loša po moj waterline. Pojava nekakvih visećih bradavica i nestanak odmah nakon prestanka korišćenja ove maskare, govore da je ona jedini krivac za to i nakon kratkog vremena korišćenja, morala sam da prestanem. Celokupnu recenziju možete pročitati ovde.

*********************************************************************************


NAJBOLJI BLOG: SPARKS OF BEAUTY

Uvek se obradujem kada se pojave blogovi i devojke koje isprobavaju&recenziraju prirodnu i zdravu kozmetiku jer i nakon par godina, kod nas i dalje nema mnogo takvih blogova. Takva je Kristina i njeno čedo koje će za par meseci slaviti prvih godinu dana blogovanja :) Na ovom blogu možete pronaći i recepte a jedino što mu fali, ako mene pitate, je Bloglovin' pratilica da bih je ja lično lakše pratila :D

**********************************************************************************


KO SU VAŠI POBEDNICI ZA 2016. GODINU?

Podelite:

30 komentara

  1. Joooj, kako si me samo iznenadila i obradovala! :)
    Čitam, čitam, i baš pomislim da moram da ti ostavim komentar jer si sjajno sabrala sve utiske, a na kraju vidim i ime svog bloga! :D Divna si, hvala ti puno! Potrudiću se da i taj jedan nedostatak uklonim. ;)
    Od ovih favorita ja sam probala samo InSight, i mogu reći da je i meni omiljen. A Marigoldov hidrolat planiram da probam, ali na proleće. A, sapun koji je preporodio moje lice je Sofi sa nevenom i bademom. :)
    Hvala ti, još jednom, ovakva podrška mi puno znači! :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu, hvala tebi što postojiš, isprobavaš i pišeš o "zdravijoj kozmetici". I tako da bude dugo, dugo! :*

      Избриши
  2. Baš sam htjela da te pitam kad će jedan ovakav post!
    Imamo i neke zajedničke favorite ;).
    Pa da počnem...:D
    1. Hidrolat žalfije Marigold
    2. Tonik za masnu kožu Marigold
    3. Stik za usne Marigold
    4. Umivalica Natura Siberica pjena za umivanje za masnu kožu
    5. Alverde Mammagluck puter za tijelo
    6. Krema za lice: Natura Siberica noćna krema Sophora Japonica za masnu kožu
    7. Okoloočna krema Alverde sa pasiflorom
    8. Krema za ruke: Marigold krema za lice za suvu kožu sa nevenom i Marigold ši puter
    9. Šampon Insight za masnu kosu, isto mišljenje kao i ti samo što mi ne odlaže vrijeme pranja
    10. Dezodorans Akvabent
    Kozmetički asesoar: Macadamia četka i RT četka za rumenilo
    11. Maskara Essence crazy volume, jeftina a ooodlična
    12. Aura blot papirići, apsolutno neophodni!
    13. Ruž: Alverde Chai Latte 30, ne isušuje, postojan, kremast, obožavam!
    14. Puder: Exfoliac BB krema za problematičnu kožu
    15. Piling za lice: Exfoliac
    16. Rumenilo: Artdeco blusher 02
    17. Sjenke za oči: Avon kvadovi (neodlučna)
    18. Baza za sjenku: Avon!
    19. Korektor: Nyx photogenic CW 04, pohvaljujem sastav i cruelty free politiku kompanije
    20. Bronzer: Artdeco Hello Sunshine 30, pohvaljujem sastav bez parabena i parfema :D
    21.Lak za nokte: (volim jednoslojce) Catrice, a pohvaljujem i sastav Aura 5 free lakova, China Glaze 3 free, Depend 3 free i imam od svakog omiljenu nijansu!
    22. Kozmetička kuća: hmmm, težak izbor... Neka bude Alverde jer je najzastupljeniji u mom "arsenalu" :)
    23. Nadlak: EzFlow Fast dry
    24. Baza za nokte (jedina koju sam probala) Aura ali meni je ok za moje potrebe

    Mnogo toga tek planiram da probam, u nekim kategorijama mi se ništa naročito nije izdvojilo ili ne koristim pa ne znam ali ako se još nečeg sjetim, ja ću opet update :D!
    A u narednoj godini ću tek da isprobavam svašta!
    I za sam kraj....
    Omiljeni blog: Ima ih više koje rado čitam ali Kozmetički dnevnik je ipak onaj koji najradije pratim i najviše čitam i komentarišem zahvaljujući ljubaznoj i neposrednoj autorki istog :D!
    Jedva čekam svaki sledeći post!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma ti si moje srce u svakom smislu! :***
      Stvarno imamo sličan ukus kada je kozmetika u pitanju, bar ovo što smo obe isprobale. Marigold je meni definitivno bio otkriće prošle godine a čim se malo "rasteretim sa kozmetikom" primeniću tvoje savete za Akvabent, Natura Siberica, Real Techiques, a definitivno ću imati u vidu i tu Essence maskaru!

      Hvala ti puno! :*

      Избриши
    2. I naravno update :P!
      Lycia tračice za lice kojima sam vjerna punih 15 godina!
      Nisam naglasila ali kad sam već i za ostale pa da dodam Exfoliac BB krema ne sadrži parabene a čini mi se ni tečni parafin.

      Избриши
    3. Hahah, hvala na čemu :D?!
      Zahvaljujući tvom blogu sam probala dosta toga što mi se dopalo a dosta toga mi je na spisku, ojadi me!
      Zavidim vam što imate Sibericu u Nišu šmrrc...
      A za maskaru stvarno od mene preporuke, daje efekat kao neke mnogo skuplje koje sam ranije koristila.
      Plaćena u DM svega 397 din., roze pakovanje.

      Ako budeš do DM ovih dana "čekiraj" Alverde rumenila iz LE kolekcije za jesen/zimu i ruževe iz iste kolekcije, L'Oreal Vernis lakove jer su na sniženju (300 din.) a imaju nekih diiivnih nijansi i dobre su formule.

      Takođe, preporuke za Alverde olovke za usne, imam jednu i za tu cjenu sam zadovoljna!

      Избриши
    4. Onda je pohvalno za Exfoliac što je izbacio parabene, znam da su ih ranije imali!
      I ja sam srećna zbog Siberice, baš je pun pogodak!

      Hvala na preporukama, primljeno k znanju! :D

      Избриши
    5. E i da ne zaboravim još nešto "važno" :D!
      Znam da voliš crvene lakove (i to nam je zajedničko) pa ako nisi probaj Aura 418 Never been so red!
      Jednoslojac, samoravnajuć, krema, dobra četka (bar meni), sa nadlakom savršenstvo!
      Sve druge crvendaće sam zapostavila zbog ovog!
      Savršena crvena, dobro izgleda na kratkim noktima i nijansa je takva, mislim da bi dobro pristajala i hladnom podtonu.
      Pročitah na blogu Cajkine kandže da su Aura lakovi 5 free iako oni to nigdje ne naglašavaju na pakovanju ali ima kompl. sastav.
      Plaćen u manjoj parfimeriji 297 din. i za tu cjenu i količinu od 11ml mislim da ga valja imati u kolekciji ;).

      Избриши
    6. Njihove lakove nisam koristila duuuuugo, ali taj ću baš gledati da nađem onda! :*

      Избриши
  3. Kada sam citala tvoje favorite bilo je kao da gledam pa bar 75% moje wishliste :) Odlican post, bas sam se odusevila :) Meni su Make up revolution brend i Alverde obelezili ovu godinu. Omiljeni proizvod bi mi definitivno bio Byphasse micelarna ( sad kad sam je potrosila i zamenila drugom vidim koliko mi hvali ) i GR tecni karmini. Razocarenje godine bi mi bili Farmasi micelarna ( pece kao sam djavo :) )

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Gde kupuješ Make Up Revolution?
      Boga mi, ti GR karmini su baš iznenađenje godine, a ja ih nisam ni videla uživo :D

      Избриши
    2. Većina mojih ruževa su GR ali Velvet matt, od tih tečnih imam njihov jedan i mada su bolji sastavom od Aurinih ipak sam definitivno shvatila da za mene tečni trajni ruževi nisu, previše isušuju a premalo pružaju :/

      Ne bi ih preporučila nikom ko ima zahtjevne i suve usne...

      I Velvet matt isušuju ali manje i ispod njih mogu da nanesem balzam, pigmentacija je super i za cjenu od 220 din su stvarno ok,a i ne sadrže parabene.
      Međutim, Alverde koji sam gore u komentaru navela je skroz po mom ukusu i sad mi žao što ne uzeh još koji...

      Избриши
    3. MUR kupujem u CG :) Moras da probas GR tecne, meni su oni odlicni i ne isusuju mi usne kao ostali mat karmini. A moje usne su bas zahtevne :)

      Избриши
    4. Hm, utisci su baš podeljeni! Trenutno ne znam šta mi je činiti i kakvi će mi planovi biti :) Mada imam neki utisak da će sastav uvek presuditi.

      Избриши
    5. Blago Marini kad može da ih nosi, rado bih joj ove moje proslijedila, da ne propadnu :).
      Probaću opet da ih koristim kad bude toplije vrijeme ali malo se nadam...
      U svakom slučaju, ako se odlučiš da probaš tečni ruž:
      1. Kupi samo 1 za početak
      2. Zaobiđi Aurine!
      3. Nyx su hvaljeni jer ne isušuju jako ali nisu naročito trajni (mada ni ovi drugi) ili GR

      Избриши
    6. Nedo, to je samo jedan od dokaza da smo sve razlicite :) Jedno vreme sam danima nosila Gr tecnu desetku na usnama i usne su mi bile skroz ok :) . Ako zelis da udomis ili prodas svoje, slobodno mi se javi :)

      Избриши
  4. Дивно срочен текст. Мило ми је да ти је ајурведа помогла. Ја се ајурведом занимам више од 10 година и мислим да ћу ускоро почети да објављујем неке текстове на свом блогу. Нажалост, ајурведа је постала комерцијализована и скупа. Почетком године сам купила Хималаја пасту за зубе и када сам прочитала састав, бацила сам је. Поздрав и од сада те редовно пратим на Bloglovin-у.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš divno, jedva čekam te tekstove! Moje lice je preterano zahtevno i čistač mi je osnova nege. Ako mi ne odgovara, akne se pojavljuju u roku od dva/tri dana. Dok je mađarska Manna poslovala u Srbiji, pronašla sam dva sapuna koja su mi bila savršena, ali kada su otišli, imala sam veliki problem da pronađem bilo šta što će mi odgovarati. Mesecima sam tražila i na kraju pronašla tri ajurvedska sapuna od 150 dinara koja su me stvarno spasila! Chandrika je prvi i jači:
      http://kozmetickidnevnik.blogspot.rs/2016/04/chandrika-ajurvedski-sapun.html

      a drugi je ovaj Neem Guard koji sam izdvojila, jer je pogodniji za moju mešovitu kožu. Žuta verijanta Haldi Chandan, sa kurkumom, je isto dobar, ali je najblaži.

      Himalaya baš koketira sa sastavom! Ja sam potrošila jednom tu pastu, a nisam ni bila zadovoljna!

      I ja tebe pratim već danima! :)

      Избриши
  5. Девојке, а како ја да ставим сличицу на ове своје коментаре? Свиђа ми се како то код вас изгледа :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ides na podesavanja blogger profila i videces tamo :) Ja sam bar tako moju slicicu stavila :)

      Избриши
    2. Da, mislim da može samo da se klikne na ime ovde, pored sličice i odatle da se postavi sličica :)

      Избриши
  6. Morala sam da se vratim na ovaj post i podjelim sa tobom ali i sa ostalim čitaocima poslednje iskustvo sa Insight šamponima.

    Navela sam gore u prvom komentaru da mi je to omiljeni šampon bez štetnih sastojaka međutim izgleda da mi ipak ne odgovaraju :/.

    Poslije potrošenog za oštećenu kosu htjela sam da probam i za masnu pošto je moja kosa prvenstveno masna.
    Osjećala sam svrab, utisak je bio da mi kosa nije dobro oprana odnosno koža glave.
    Nakon potrošene polovine bočice od 500 ml primjetila sam i perut koju nikada ranije u životu nisam imala!

    Prestala sam sa korišćenjem i kupila Allin za masnu kosu i seboreju i prvi utisci su dobri ali sačekaću da prođe dovoljno vremena...

    Ukoliko mi ni on ne pomogne okrenuću se medicinskim šamponima ali Insight više ne bih kupila.

    Ipak su masnoj kosi potrebni jači čistači koji će temeljno i dobro očistiti kožu glave a među prirodnim šamponima je zaista teško naći odgovarajući :/.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš bzvz! Jesi upoređivala sastav sa ovim što ti je odgovarao?
      Probaj i Babušku
      http://kozmetickidnevnik.blogspot.rs/2016/12/recepti-babuske-agafje-white-agafia.html
      Mada ja bih se verovatno na tvom mestu samo vratila onom za oštećenu, pošto je već bio odgovarajuć.

      Избриши
    2. Meni je bas dobar bio Velnein medicinski sampon, cena mu je presmesna a bas je dobar. E sad ne znam koliko bi vam odgovarao po sastavu, ali bacite pogled na njega. Bela bocica sa tamno zelenim cepom :)

      Избриши
    3. Аутор је уклонио коментар.

      Избриши
    4. I sa tim za oštećenu kosu ja sam imala neki utisak da mi kosa nije dobro oprana ali sam to pripisivala mom subjektivnom osjećaju.
      Jednostavno, nisam nikad pomišljala da mi šampon ne opere dobro, nije mi se to dešavalo.
      Mada, sad kad ga uporedim sa ovim za masnu, i jeste bio bolji.

      Trebalo je odmah da posumnjam, poslije prvog pranja mi je kosa izgledala polu-čista, mastila se još brže a svrab je bio stalno prisutan.
      Vjerovatno su zaostale naslage masnoće i nečistoće na koži na kraju i dovele do pojave peruti...

      Meni se dopadalo to što mi ne umrsi kosu kao recimo jedan od Organic shopa koji sam koristila.
      Možda ću baš uporediti sastav kad budem bila u toj radnji gdje ih kupujem!

      Hvala Marina na preporuci, imaću ga u vidu ako mi ovaj Allin ne pomogne. Ali treba bar 2 nedelje čekati do prvih rezultata mada mi je osjećaj bio mnogo bolji već poslije prvog pranja.
      I zanimljivo je da mi uopšte nije umrsio kosu iako sam bila ubjeđena da hoće :).

      Избриши
  7. Uporedila sam sastav, tenzidi su identični, aktivne supstance naravno nisu.
    Pojma nemam šta je problem...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam neki stručnjak ali bih pre pomislila da bi tenzidi bili zaslužniji za samo teme?
      Uopšte ne znam šta da ti kažem jer se sve vodim po sebi, mada su nama različiti tipovi kože i kose, pa možda idem u skroz pogrešnom pravcu? Možda InSight više odgovaraju suvljim tipovima?

      Избриши
    2. Vrlo vjerovatno, moguće je da su suviše blagi za masnu kosu.
      I muž ga je koristio, i njega svrbi tjeme ali još uvjek nema perut.

      Kod mene je situacija sada znatno bolja, već poslije 3 pranja Allin šamponom skoro da nemam nigdje više peruti, a koža ne svrbi :).
      On sadrži od čistača samo sodium laureth sulfat, blaži od SLS ali možda za neke jak. Meni izgleda odgovara jer ni sa drogerijskim šamponima nisam nikada imala problema.

      Pratiću dalje situaciju...

      Избриши
    3. Onda je dobro, teraj samo Allin dok god ti odgovara!

      Избриши