Recepti babuške Agafje White Agafia šampon za kosu Birch (Breza)


Kao što sam vam na Facebooku pokazala, prošlog meseca sam od Ružice iz On Shopa dobila velikodušan paket proizvoda, među kojima je bio i ovaj šampon. White Agafia je nova linija meni jednog od novih omiljenih brendova Recepti babuške Agafje i sadrži organske šampone i balzame za kosu. Ja sam dobila Brezu, a u ponudi su još i Kopriva, Pasji trn, Čičak i Kedar.


Ovaj šampon dolazi u pakovanju od 280 ml i cena mu je 462 dinara. Može se kupiti u On Shopovim radnjama u Beogradu, a verujem da će se uskoro naći i u njihovoj online prodavnici na iShopu.


Ovaj šampon se preporučuje za sve tipove kose kojima je potrebna hidratacija i balans.


Za svaku pohvalu je to što Babuška Agafja ulaže u kvalitet, pa tako možemo da vidimo da White Agafia linija ima Cosmos sertifikate i da njihove šampone mogu koristiti i vegani.


Struktura ovog šampona je u vidu providne tečnosti sa prelepim nežnim mirisom, kao uostalom i sve od Babuške :) Oni koji me redovno čitaju znaju da je moje teme sklono iritacijama i da mi većina šampona i bez štetnih sastojaka ne odgovara. Za sada mi se jedino dobro pokazao InSight Antioxidant.


White Agafia Breza, kao i većina šampona bez SLSa i sličnih štetnih sastojaka, ne pravi veliku penu. Međutim, bez obzira na to, ovaj šampon brzo ali temeljno očisti teme i što je meni najbitnije, nema iritacija u vidu svraba, peruti, bubuljica... Šampon se brzo ispere i sa dugačke kose i vrlo brzo ste spremni za naredni korak, u mom slučaju - balzam za kosu.
Ovaj šampon mi ne omogućava da izdržim 6 dana bez pranja kose, ali omogući 5, što je svakako odlično i stavlja ga na poziciju Prve pratilje kada su šamponi u pitanju.


Ja bih se složila sa obećanjima proizvođača da je ovaj šampon prava stvar za hidrataciju i pogotovo balans kose i tu pre svega mislim na teme, koje se neće iritirati pa onda stalnim češanjem, čačkanjem i slično, pre umastiti od krajeva kose. Teme će, sigurno, uvek biti masnije od krajeva, ali nakon pet dana od pranja kose - to je za mene stvarno dobro!


Što se sastava tiče, tu su zdraviji sulfati koji ne iritiraju moje teme, a tu je i dosta ekstrakata orlovih noktiju, lista breze, borovih iglica, iglica sibirskog ariša, ekstrakt cveta crnog sleza, korena sapunjače - jedna prava priroda&sloboda u jednom šamponu za kosu. Takav nam je Sibir i kozmetika koja se pravi od biljaka koje tamo divlje rastu 💗

Moja topla preporuka za sve koji imaju suvu i normalnu kosu. Predpostavljam da će se dobro pokazati i onima sa masnom kosom, ali kako moja nije takva, ne mogu da tvrdim.


DA LI STE VEĆ PROBALI NEKI WHITE AGAFIA ŠAMPON?
KAKVI SU VAŠI UTISCI?


Imam i jednu lepu vest za sve koji su me pitali o On Shopovoj online ponudi: radi se na poboljšanju kvaliteta sajta, kao i bržem ažuriranju ponude na iShopu, nadamo se uskoro! 💃

Podelite:

0 komentara