Recepti babuške Agafje umirujući krem balzam za ruke


Babuškom Agafjom se stalno oduševljavam, iz meseca u mesec! Nakon isprobanih balzama za stopala, krenula sam da koristim kremu za ruke, šampon za kosu i okoloočnu kremu, negde istovremeno. Kako kompletan utisak najbrže kod mene može da pokaže krema za ruke, nju ću vam danas i predstavit, nakon nekih nedelju dana korišćenja.


Ovu kremu sam naručila još oktobra meseca, preko On Shopove online prodavnice na iShopu. Koštala je 199 dinara, koliko košta i sada, i u nju staje 75 ml proizvoda, što je definitivivno standard za kreme za ruke :) Ja bih više volela da sadrži i 200 ml :D jer bukvalno gutam kreme za ruke, što iz navike, što i zbog prirodno suve kože, koja je sklona dehidrataciji, pogotovo zimi. Meni tih 75 ml traje nekih mesec dana pa su kod mene kreme za ruke stalno na to-buy listi. Na leto i proleće je situacija drugačija, ali zimi je tako kako je :/

Pakovanje ove kreme se razlikuje od pakovanja sa slike i na našem i na ruskom sajtu, pa ne znam je li ovo staro ili novo pakovanje, mada mi nije ni bitno :) Ono što jeste bitno je da je krema sa apotekarskom formulom ali da miriše prelepo, nežno biljno, onako baš čisto.


Već standardno za Babuškina pakovanja, dolazi u kartonskoj kutijici, a ispod poklopca ima zaštitnu foliju, koja garantuje da proizvodu nije otvaran, mirisan, isproban i da mu nije krenuo rok, što zaista cenim kod njih!


Struktura ove kreme je srednje gustine i brzo se utrljava i upija u moju suvu kožu. Ruke su nakon nanošenja mekane i nežne i nema dehidratacije. Drži kontrolu i nakon svih kućnih poslova i zaista zadovoljava moje visoke prohteve. Možda bih volela da je malo masnija, što je definitivno moja psiha, ali dok god ja zimu guram bez suvoće - ja sam prezadovoljna. Definitivno ću je kupovati i na dalje, a sada imam želju da isprobam i druge Babuškine kreme za ruke. Bolju kremu za ruke po ovakvoj ceni u životu nisam probala!


Što se sastava tiče, ova krema je, osim vode, u većinskoj meri bazirana na suncokretovom ulju i nema tu nekog drugog bogatstva, ali ima ekstrakta lista ženske bokvice, aloje i plućnjaka, ali i D-pantenola, koji proizvođač posebno ističe i koji definitivno rade posao!


JESTE LI PROBALI OVU KREMU ZA RUKE?
ŠTA VI NAJVIŠE VOLITE OD BABUŠKE AGAFJE?





Podelite:

5 komentara

  1. Nisam probala ništa, kao što znaš, ali već mi se "prikazuje" kako pazarim ovo i onaj puter, a ko zna šta ćeš mi još "podvaliti" :P!

    Inače, ja za ruke trošim Marigold kremu za lice za suvu kožu i meni je odlična u te svrhe, kao i za vrat!
    Brzo se upija, ne masti a koža je osjetno hidrirana i nahranjena.

    Za ruke ima more krema u ponudi ali za vrat malo teže tako da bih je za to koristila i u budućnosti.
    A dugo traje!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nećeš se pokajati!

      Što se Marigold kreme tiče, ja imam utisak da bih tih 30 grama potrošila za manje od nedelju dana :D Koliko ti puta dnevno namažeš ruke?

      Da, za vrat je baš teško naći. Znam da sam ranije koristila kremu za vrat i dekolte iz Avona, ali to je bilo pre hiljadu godina! Ja onim sibirskim puterom trenutno mažem (i) vrat :D

      Избриши
  2. Odlicno izgleda i moram da probam :) Koristila sam Babuskinu okolocnu kremu koja mi je bila odlicna. Samponom i maskom (cini mi se od ovsa i meda ) koje sam letos isprobavala zaista nisam bila odusevljena. Maska mi je bila onako meeeh, a sampon mi nikako nije prijao.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odlična je ova krema!

      Koju okoloočnu si koristila? I ja par dana koristim onu 35-50 godina i za sada mi je skroz ok dok mi je miris presavršen!
      I novi White Agafia šampon mi je za sada ok, ali za šampone garantujem tek posle mesec dana :)

      Избриши
  3. Nisam uzimala tu za 35-50 godina :) Ja sam moju kupila u Cg, potrosih je pa nemam kutijicu da ti tacno kazem... Ja sam imala sampom sa nekim biljcicama i medom i bas mi se nije svideo :(

    ОдговориИзбриши