Recepti babuške Agafje serum za oblast oko očiju ¨¨ 35-50 godina


Jednom sam pronašla i čak potrošila tri pakovanja okoloočne mazalice koja mi je baš odgovarala. To je bio Alverde Vital + serum, ali izgleda da je povučen iz prodaje, jer ga nema već nekih godinu dana! Za to vreme sam tražila odgovarajuću zamenu baš u Alverde ponudi, ali ništa mi nije bilo dovoljno dobro. Kada sam krajem leta prvi put probala rusku kozmetiku i odmah se navukla, već u nekoj drugoj/trećoj kupovini sam morala da uzmem i neku okoloočnu mazalicu. Izbor je pao na najjeftiniju, što vam jasno govori da nisam želela mnogo da pogrešim, s obzirom da godinu dana tražim nešto čime ću biti skroz zadovoljna! 😄


U to vreme sam tek počela da eksperimentišem sa mojim (danas) jednim od omiljenih brendova - Recepti babuške Agafje. U svojoj ponudi na iShopu imaju samo dve okoloočne kreme a ja sam se baš odlučila za ovu sa starosnom granicom 35-50, mada sam poranila 3 godine, ali sam računala da će biti potentnija i možda bolja i zbog razlike u ceni od nepunih 100 dinara. 🙂
Dakle, ova krema košta 398 dinara i sadrži 50 ml proizvoda, što je svrstava u najjeftinije okoloočne kreme za koje ja znam!


Na samom pakovanju možemo da primetimo da ovaj serum ima Eco Bio Icea sertifikat pa me sastav ne brine 😊
Ovaj okoloočni serum se ne razlikuje od ostalih Babuškinih pakovanja. Slatka kartonska kutijica, plastična tubica, pisamce na ruskom koje sadrži i neke dobre recepte a ispod poklopca zaštitna aluminijumska folija koja garantuje da proizvod nije otvaran.


Po otvaranju, osetićemo miris karakterističan za sve Babuškine proizvode koje sam dosada probala: nežnost! Ovaj serum mi čak miriše bebi i puderasto, savršeno!


Tekstura je lagana i brzo se upija. U trenutku savršeno hidrira tu nežnu kožu, ne ostavljajući je masnom. Šminkanje očiju je moguće vrlo brzo.
Ovaj okoloočni serum koristim dva puta dnevno nešto malo duže od nedelju dana, ujutru i uveče. Zadovoljna sam hidratacijom i negom. Miris me opčinjava. Možda bih volela da je malo masnija, mada možda i ja previše tražim photoshop efekat bez ijedne linijice sa velikim zoomom. 😃 Koji u realnosti ne postoji.
Jedina prava zamerka je u vezi pakovanja. Na stranu to što bih više volela da je na pumpicu, otvor tubice je širok, pa lako omogućava da izađe veća količina seruma koja nije potrebna. Jeste da se lako vrati u tubicu, ali više bih volela kada sam serum uopšte ne bi dolazio u kontakt sa spoljašnom sredinom.


U potpunosti se slažem sa navodima proizvođača da serum dubinski hidrira i vraća elastičnost kože oko očiju. Što se obnavljanja kože tiče, tu nemam šta da primetim jer ja i nemam neke dublje bore. Nemam ni neku opuštenu kožu da bih uticaj i na nju primetila, kao ni otečenost i izražene podočnjake. Celokupni utisak je da koža deluje zdravo, hidrirano, mekano i bisto i po meni je takva nega kakva je trenutno i potrebna. Sitne i plitke linijice nisu uočljive na prvi pogled, i to je ono što mi je vizuelno najbitije kod okoloočne kreme.


Sastav ovog seruma je pun raznih fenomenalnih ekstrakata kao što su islandska mahovina i lišaj, sibirska ruža, kukurek, pelin, nordijska kupina, kupina kamenjarka, močvarna borovnica, crna mahunica ali i neke manje poznate biljke, koje verovatno rastu samo u sibirskim uslovima. Sve u svemu, totalna egzotika! Mislim da po ovoj ceni nećete naći ništa bolje a vaša koža oko očiju će vam biti zahvalna.

Ovaj serum definitivno ima moju preporuku i ja ću kupovinu sigurno ponoviti!


DA LI STE PROBALI OVAJ SERUM?
KOJU OKOLOOČNU MAZALICU TRENUTNO KORISTITE?


Podelite:

7 komentara

  1. Rekla bih da je po finišu slična Alverde serumu sa godži bobicama.
    Lagana, brzoupijajuća formula...
    Ja sam konačno kupila Alverde Vital i zadovoljna sam, za ovo hladno vrijeme je odlična.
    Čudno mi je što je vrlo gusta a upije se za tren, i koliko kod da dodam i to se upije...
    Isto je dobra kao podloga za korektor.
    Kapiram da bi mi za visoke temperature bila masna ali za zimu je super.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Malo je hidratantnija od Alverde Godži bobica i duže koža izgleda mekanije, mada za nekoga sa masnijom kožom, možda je to neznatna razlika.
      Ta Vital je izgleda zamena za "moju" Vital+!

      Избриши
    2. Ne znam da li si me razumjela, to je ona Vital u ljubičastom pakovanju, ona je za +30 :).
      Ali da, po tvom opisu Vital + rekla bih da su vrlo slične...

      Избриши
  2. Толико си лепо ово написала да сам пожелела да је набавим. Мада, ја сам 50+ :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imam utisak da ako je stanje kože ok i ako je samo potrebna hidratacija, ovaj serum bi mogla da koristi bilo koja "starosna grupa" :)

      Избриши
  3. Ja trenutno koristim Biotenovu Genovate mazalicu :) I bas mi prija :) Ali definitivno cu probati i ovu kremicu, odlicno deluje...

    ОдговориИзбриши