Planeta Organica Sibirski beli puter za telo


Sa brendom Planeta Organica sam se upoznala preko balzama za kosu sa maslinovim uljem i kada sam od Ružice iz On Shopa dobila na poklon njihov puter za telo, nadala sam se da će mi odgovarati kao i balzam. Nisam mogla ni da slutim da ću se bukvalno zaljubiti već na prvo korišćenje, zato sam mu i dala malo vremena da utisci splasnu, međutim opčinjenost nije prestala. Odavno neko nije napravio ovako dobar izbor za mene što mi je samo potvrdilo da ljudi iz On Shopa dobro poznaju proizvode koje nude.


Ovaj puter dolazi u širokom plastičnom pakovanju, kakve najviše volim jer omogućavaju kompletan pregled, uvid i korišćenje proizvoda :D Pakovanje sadrži 300 ml proizvoda i košta nekih 950 dinara, a može se kupiti u On Shop prodavnicama u Beogradu i online, preko iShopa. Neke njihove proizvode možete naći i u drugim prodavnicama, ali ovde su najbolje cene :)


Puter je toliko gust i bogat i moja koža ga baš voli, i verujem da će ga svaka koža tokom zime prosto obožavati. Struktra je baš prava puterasta i čvrsta, kvalitet se odmah oseti a nakon utrljavanja, koža će se bukvalno vratiti iz mrtvih, ako je kojim slučajem dehidrirala ili je prirodno suva tokom ovih hladnih meseci. Jednom rečju, ja sam se odmah osetila raskošno a svemu tome je pridodao i miris kakve retko srećem.


Moje prve asocijacije na ovaj miris su otmenost i neko staro plemstvo. Imam utisak da bi ovako mirisali šalovi nekih ruskih princeza, a možda sam to samo ja sa novootkrivenom rusofilijom! :D Maštu, koju mi ovaj miris svakako rasplamsava, na stranu, miris postaje još življi i lepši u dodiru sa toplotom kože a kasnije ćete primetiti da sve u dodiru sa ovim puterom miriše: odeća, veš, posteljina... Ma najdivnije nešto!


Proizvođač kaže da će ovaj puter hidrirati, omekšati i nahraniti osetljivu kožu, sa čime se u potpunosti slažem. Cena ovog putera možda na prvi pogled deluje skupo, međutim kako je ovo zaista bogat puter, trošiće se baš sporo a ako pogledamo njegov sastav:


shvatićemo i cenu. Ako uporedimo npr. Alverde putere od 200 ml koji su super ali koji u sastavu imaju većinom sojino ulje a onda pogledamo ovo bogatstvo sa kedrovim, a onda i uljem kore Phellodéndron amurénse, organskog ši putera, šisandre (kineskih bobica koje rastu i u Sibiru), pasjeg trna, pčelnjeg voska, ulja crne ribizle i maline, jasno nam je kakvo je bogatstvo pred nama i zašto je to tako dobar puter. Moja topla preporuka svima koji traže savršenu zimsku mazalicu i onima koji vole da njihova koža dugo miriše baš otmeno.



DA LI STE PROBALI NEKI PLANETA ORGANICA PUTER?
JESU LI I OSTALI TAKO DOBRI?
KOJI JE VAŠ OMILJENI PUTER ZA TELO?


Podelite:

18 komentara

  1. Nisam probala ali bih volela :) Odlicno izgleda :)

    ОдговориИзбриши
  2. Uhhh, što me bacaš u trošak, a taman sam u ljubavi sa Alverde puterima :)!
    Da nemaju Sibericu možda? Mada ne vjerujem...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kad hoćeš baš da se častiš, ti probaj ovaj, uživaćeš sigurno, pogotovo ako voliš takve mirise!
      Nemaju Sibericu, mislim da jedino to nemaju od ruske kozmetike.

      Избриши
  3. Šmrc, a ponadala sam se da ću izbjeći plaćanje 2 poštarine :/...
    Ima li neki iznos preko kog je dostava besplatna?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Na koje dve poštarine misli?

      Nažalost nema, i ja bih to baš volela!

      Избриши
    2. Pa kad bi imali i Sibericu onda bih mogla da naručim sve od njih, ovako bih morala posebno Siberiku a posebno ove putere...

      Избриши
    3. Jeste, najbolje je sve na jednom mestu ili da postoje u svim gradovima :D
      A besplatna poštarina je uvek najbolja opcija! :D

      Избриши
    4. Vidjeh na FB On shop i tamo imaju Siberiku i to na popustu
      Odem na sajt i otvori mi se i shop.
      Da li je onda to to?

      Избриши
    5. Oni imaju više lokala, pa u nekom ima više brendova, u nekom manje. Najbolje je da ih kontaktiraš na Facebooku i pitaš da naručiš sve što ti treba direktno tako!

      Избриши
  4. Znaš li da Natura Siberica ima svoju verziju ovog putera?!
    Vrlo sličan sastav, pakovanje je u tubi od 200 ml i na popustu je bio (možda je i sad) oko 760 din.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam znala! Baš gledam, misliš na onaj anti-celulit?

      Избриши
    2. Baš je sibirski beli puter u tubi. Ne sjećam se momenta sa anticelulit terapijom...

      Избриши
    3. To je taj http://www.naturasiberica.rs/index.php?route=product/product&path=82&product_id=89

      Избриши
    4. Džaba mi stavljaš link u komentaru, meni neće tako da otvori nikad... :/
      Je li taj? Jesi li vidjela sastav? Sličan?

      Избриши
    5. Neće n iako ga kopiraš u browser?
      Mislim da jeste, šisandra, pčelinji vosak, kedar... Sigurno je taj, samo što ovaj NS preporučuje protiv celulita. Kako god, ali koža je zaista fantastična sa ovim!

      Избриши