Planeta Organica Secrets of Arctica maska za dubinsko čišćenje lica na bazi arktičkog treseta i gline


Da li je moguće da će mi baš odgovarati i proizvod za lice od Planeta Organica kozmetike, ako mi savršeno odgovaraju njihov proizvod za telo i kosu, koje sam do sada probala? Pre par godina bih odmah rekla "Da!" ali kako je moje lice užasno specifično i ne spada ni u jednu kategoriju onako činjenično, proizvodima za lice uvek prilazim sa velikom dozom sumnje.


Inače, Secrets of Artctica (Tajna Arktika ili Tajna Severnog pola, kako vam draže) je linija brenda Planeta Organica. Oni koji su pažljivo slušali na časovima geografije, znaju da se Rusija prostire i tamo. Ja teško mogu da zamislim te uslove i nenormalno niske temperature, ali kada čujete da tamo ima takvih biljaka koje opstaju u takvim uslovima, ne možete da ostanete ravnodušni! Linija Secrets of Arctica u svojoj ponudi ima mazalice za telo i lice, pilinge, šampone i balzame, okoloočne kreme, penu za umivanje i maske za lice - od kojih sam ja dobila jednu na bazi treseta i gline od Ružice iz On Shopa i koju vam danas predstavljam.


Ova maska dolazi u standardnom pakovanju, u tubi od 75 ml, i košta nešto manje od 500 dinara. Očekivala sam klasičnu glinenu masku, verovatno kako i izgeda na pakovanju i baš sam se prijatno iznenadila kada sam došla u kontakt sa jednom kremastom teksturom, koja itekako više prija tokom ovih hladnih dana. Svaki Planeta Organica proizvod me oduševi mirisom, pa je tako bilo i sa ovom maskom, koja možda i najintenzivnije miriše. To su neki mirisi koji me uvek vrate u detinjstvo i koje nisam osetila sigurno 20 godina i više, a onda sam došla do tužnog saznanja da je to možda zato što je kod nas tada i poslednji put zemlja bila zdrava, sve bilo zdravo organsko a mi, kao deca, nesvesno upijali sve to. Moja prva asocijacija je bila moja baka, nešto kod nje, njene fioke, komode...


Maska je, kao što sam već rekla, kremasta i lako i brzo se nanosi, bez nereda u kupatilu. Imam utisak da zagreje lice a interesantno je da uopšte ne steže i ne izaziva crvenilo, kao ostale maske od gline koje sam probala, mada ovo nije takva maska. Držim je 10 minuta i onda uklonim toplom vodom. Ni nakon 10 minuta, maska nije tvrda i gruba, već se baš lako skida, bez trljanja. Potrebno je malo vremena skinuti je u potpunosti jer u dodiru sa vodom postaje još mekša i priljubljenija za lice, ali ništa čudno za jednu masku :)

Koža je, nakon potpunog uklanjanja maske, bistrija, punija i nahranjena vidno. Izgleda, a i jeste mekša, nema nikakve iritacije i ne zahteva sloj kreme preko. E sad što se dubinskog čišćenja lica tiče, ja ipak nemam takav osećaj, mada možda sam previše navikla na one klasične maske sa glinom, gde se ujedno vrši i piling, hteli-ne hteli :) Sa ovom maskom imam samo osećaj obnove i ishrane, pa imam utisak da bi je mogli koristiti svi, čak i suvokošci! Imam utisak da bi njima čak i više prijala!


Ovu masku koristim dva puta nedeljno, uveče pred spavanje. Kao što sam rekla, nema nikakvih iritacija ali još uvek ne koristim kremu za lice, jer moja koža i dalje nije žedna i ne traži je. Što više vremena prolazi, sve više sam ubeđena da koži mnogo više prijaju ovkakvi i slični tretmani hidratacije i ishrane, od svakodnevnog nošenja kreme,  naravno, sve dok lice dobro reaguje!


Što se sastava tiče, bogat je ektraktima sa Sibira, ali tu su i ovas, ši puter, kora breze, ulje korena đumbira i vitamini. Ima i malo sintetike u vidu konzervanasa.
Po meni, ova maska je najbolja za hladne zimske dane, možda i kao preventiva od isušivanja i dehidratacije. Mislim da bi ovakav način korišćenja prijao svim tipovima kože a da bi najbolji efekat možda imao baš na suvoj jer je tako nežna i neagresivna, na šta mi sa kožom sklonom aknama uglavnom nismo navikli :) Meni je i dalje čudno što lice ne zateže i izgleda da će biti potrebno dosta vremena dok se ne naviknem na to :)


DA LI STE PROBALI NEŠTO IZ SECRETS OF ARCTICA LINIJE?
KAKO SE VAŠE LICE PONAŠA TOKOM ZIMSKIH MESECI?


Podelite:

5 komentara

  1. Zanimljiva maska mada mislim da mi nije neophodna, kao što kažeš, više mi je za suvu kožu...

    A što se tiče "ponašanja" mog lica, nikakve razlike u odnosu na ljeto nema...
    Jednako se masti... Sad sam ubacila neke Exfoliac proizvode u svoju rutinu i zadovoljna sam kako mi lice reaguje...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Izgleda da prava, "klasična" masna koža nema tih oscilacija. Da ima, verovatno bi bila mešovita! (?) O.o

      Nikada nisam probala Exfoliac, super što ti odgovara, samo da potraje! :)

      Избриши
    2. Pošto sam počela češće da se šminkam a puder sam htjela da izbjegnem onda sam, na preporuku Jelene sa Beauty Axioma uzela njihovu BB za problematičnu i masnu kožu i malo je reći koliko sam zadovoljna. U isto vrijeme i njeguje i ujednačava ten i meni je savršena za dnevnu varijantu. Ne vidim razliku između nje i pudera u postojanosti i prekrivanju :)!

      A uzela sam i njihov naširoko hvaljeni piling za lice i ja bolji piling u životu nisam probala.
      Istovremeno je i mehanički i hemijski i koža je toliko mekana i divna poslije njega da mi žao kremu da namažem :D.

      Ova dva proizvoda su mi super i mislim da mi od Exfoliaca više ništa ni ne treba za sad ;).

      Избриши
  2. О, да. Planeta Organica има стварно дивне мирисе и то ми се веома допада код њих. Шетам по твом блогу и баш ми се допадају твоје рецензије :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, baš se radujem!

      Jedva čekam d aprobam još proizvoda od njih! :)

      Избриши