Ulje avokada kao sredstvo za skidanje šminke


Sećate se kako sam pre dve godine bila opčinjena uljima i želela da njima negujem lice i kosu. Kako se to neslavno završilo, tako su i meni ostale neke bočice koje sam morala nekako da iskoristim. Nažalost, jedina sigurna varijanta je korišćenje ulja za skidanje šminke, bar što se mene tiče. U zadnje vreme je to bilo kokosovo ulje, ali kako se ono prilagođava sobnoj temperaturi, sa hladnim danima je počelo da se steže, pa sam prešla na avokadovo, da ne bih gubila vreme na grejanje :)


Moj Avokado je došao iz Marigold online prodavnice, sadrži standardnih 50 ml i košta 465 dinara. Što se mene lično tiče, ovo je najbolje ulje za skidanje šminke koje sam probala do sad. (Ko ne zna, to su dosad bila maslinovo, jojobino i kokosovo.) Svu šminku sa očiju skine najbrže i najtemeljnije, ostavljajući kožu nežnom i neiritiranom. Ima sve moje preporuke!


Marigold ga preporučuje i u nezi suve kože i kose, ali kako ja imam loša iskustva, ne usuđujem se da ga probam, pa ni na kosi. Zadovoljiću se kratkotrajnom negom kože oko očiju i trepavica, dok ga ne skinem vodom, prilikom umivanja :D

DA LI KORISTITE ULJE ZA SKIDANJE ŠMINKE?
DA LI STE PROBALI AVOKADO ULJE U NEZI?
KAKVA SU VAŠA ISKUSTVA?


Podelite:

3 komentara

  1. Jedno vreme sam koristila kokosovo i bila sam zadovoljna :) Nakon ulja, umila sam lice nanela tonik i kremu. Ali sam kako koristim Alverde ulje za necu lica bojim se da mi ne bude previse da ubacim jos jedno ulje za skidanje sminke. Sta ti mislis? :) Uzivam u tvom blogu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :*
      Sa uljima je sve tako individualno, da ne bih znala šta da ti kažem. Nekome odgovara da koristim 10 različitih vrsta ulja odjednom na svim mogućim delovima tela, a nekome retko šta odgovara. Ja lično ne bih preterivala, jedno je sasvim dovoljno iz moje perspektive :)

      Избриши
    2. Onda cu ovu divotu da probam kada budem odmarala od Alverde ulja ;)

      Избриши