Sabi Handmade ružina vodica - hidrirajući sprej za lice


Sabi proizvode merkam već godinama, ali nikako da napravim porudžbinu na njihovom sajtu, i sve tako do ovog leta, kada sam to konačno i uradila.


Verujem da ste svi već negde čuli ili čitali o Sabi proizvodima, jer su dosta zastupljeni na našim blogovima. Dve sestre iz Beograda stvorile su Sabi Handmade kozmetiku iz želje za prirodnim i neprerađenim, jednostavnim proizvodima za svaki tip kože. Kao i svaka mala radionica, rade sa puno ljubavi, brinu o sredini i o svojim kupcima. Imaju nekoliko prodavnica u Beogradu, a ostatak Srbije njihove proizvode može nabaviti preko njihovog sajta. Za svaku porudžbinu preko 1500 dinara, poštarina je besplatna, što je pohvalno a poklončići u vidu promo materijala će vam sigurno izmamiti osmeh :)


Što se tiče ružine vodice, dolazi u pakovanju od 80 ml i koštala je 350 dinara. Trenutno je nema u ponudi, pa je možda i povučena :(
Bilo kako bilo, ovo nije klasična ružina vodica, kao ova koju sam ranije koristila. Ovaj hidrirajući sprej za lice sadrži i aloja gel. Meni miriše malo alkoholno. Oni koji me redovno čitaju, znaju da ja ovakve sprejeve koristim za samostalnu negu i da moje lice više uopšte ne traži kreme, pa čak ni noćnu! Sa ovim sprejom efekat je još duži, nego sa hidrolatom lavande, koji sam koristila pre njega, na primer, a koji mi se dosada činio najhidratantniji.  Nakon umivanja lica sapunom, na suvo lice nekoliko puta špricnem ovaj sprej i pustim da se sam upije, što je relativno brz postupak. Inače, prskalica je savršena: jednim pritiskom hvata veliki deo lica i bogato ga naprska :) Uživanje je koristiti ga, stvarno!

Za mene je ovaj sprej zaista idealan za ove hladne dane i moja koža još uvek ne zahteva dodatnu hidrataciju u vidu kreme. Ne znam da li bi mi isto ovako odgovarao i leti, kada mi više odgovaraju hidrolati matičnjaka i muskatne žalfije. Ali neću ni znati ako ne probam ;)

Sve u svemu, ima moju toplu preporuku i jedva čekam da isprobam i ostale Sabi proizvode!

DA LI KORISTITE SABI KOZMETIKU?
KOJI JE VAŠ OMILJENI PROIZVOD?


Podelite:

6 komentara

  1. Sabi je i meni na listi, šta je najviše hvaljeno od njih?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam najviše čitala o puterima za telo, mada me je na kupovinu naterala recenzija dezodoransa u stiku kod Mrs Foxy, kojoj je do tada isto omiljeni bio CD. To je bilo letos :)
      Čula sam i pohvale o kremama za lice!

      Избриши
    2. Hmm, vidim da si se snadbjela i stikom i sprejom, kad ćeš recenzirati?
      Sad sam nestrpljiva da čujem tvoje utiske ;)!
      Ako tebi bude ok ja se neću dvoumiti, naručujem!
      Naravno, Akvabent je kod mene postao neizostavan i podrazumjeva se ma koji dezodorans da nanosim preko njega!

      Избриши
    3. Pa neću baš skoro, s obzirom da što pre želim da istrošim ove Mannine tokom zime, jer za leto ih ne bih preporučila ni najgorem neprijatelju! :/

      Избриши
  2. A zašto ti koristiš samo prirodnu kozmetiku?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dugo sam koristila "neprirodnu" i nakon 10-15 godina moja koža je počela da reaguje loše u smislu iritacija na određene sastojke. Kako je u to vreme sve više počelo da se govori o štetnosti sastojaka u kozmetici koju svakodnevno koristim, krenula sam da se više informišem i biram one sa prirodnim sastojcima. Išla sam iz jedne krajnosti u drugu, ali i pronašla ono što mi odgovara. Ovoj drugoj kozmetici, na bazi silikona, mineralnih ulja i jačih iritanasa, se više ne bih vratila ;)

      Избриши