Recepti babuške Agafje balzam za stopala na bazi kedra


Oni koji me redovno čitaju znaju da sam krajem leta rešila da isprobam rusku dobru&zdravu kozmetiku i nakon početnog zadovoljstva, počela sam da je uvrštavam u svoj redovan izbor :) Kasnije ću i započeti saradnju sa On Shopom, koji nudi najveći izbor ruske prirodne i organske kozmetike, na moje veliko zadovoljstvo, što znači da ću njihove proizvode koristiti još više i da ćete ovde saznati još više o njima, iz prve ruke :)


Već sam probala jedan Babuškin balzam za stopala, i kako sam bila zadovoljna, logično je bilo da ću probati još neki iz njene ponude. Odlučila sam se za Kedar a u ponudi postoji još jedan, treći balzam, protiv neprijatnih mirisa i upala.


Kao i balzam na bazi ženšena, i kedrov dolazi u plastičnoj tubi od 75 ml, koja je upakovana u kartonsku kutijicu. Zaštitna folija ispod pokopca garantuje da balzam nije otvaran, što svi volimo i cenimo. Cena balzama je nekih 250 dinara i može se kupiti u On Shop radnjama u Beogradu ali i online.


Miris balzama je izuzetno prijatan i svež, a struktura je srednje gustine. Umorna stopala ga zaista vole jer će ih čak malo ohladiti, ali ne onako previše osetno, kao neki na bazi mente. Ovaj balzam bukvalno osvežava i opušta.
Brzo se upija i nema osećaja masnoće. Ja preferiraram masnije za zimu, ali se ovog ne bih baš tako lako odrekla :) Zadovoljiće hidrataciju i održavaće stopala negovanim.

Proizvođač je ovu kremu namenio suvoj koži, kakva moja definitivno jeste, ali biće ovaj balzam odličan i za ostale tipove, jer nije pretežak.


Balzam za stopala na bazi sibirskog kedra u sastavu još ima i glicerin, ši puter, ulje lana i suncokreta koji su zaduženi za hidrataciju i mekoću, a tu su i borova smola i ulje gorčice. Zaista odličan balzam po odličnoj ceni koji će pomoći vašoj suvoj koži stopala da bude lepa, a ne oblepiti je silikonima da bi samo naizgled bila mekana ;)


DA LI STE PROBALI BABUŠKINE BALZAME?
KOJI JE VAŠ FAVORIT?


Podelite:

2 komentara

  1. Koja ti je nakbolja krema za stopala od svih koje si probala?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kada koristim piling - svaka mi je dobra :) U principu sve su negde slične, s tim da Babuškine imaju lepši miris koji se duže zadržava. Meni je trenutni favorit ova sa kedrom jer imam utisak da bolje neguje, možda zato što je koristim sada kada je hladno, kada nosim čizme i kada mi je koža definitivno najsuvlja.
      Kada je potrošim probaću Organic Shop, jer baš hoću da isprobam "sve što se nudi" :)

      Избриши