Potrošeno u oktobru


Već na pola meseca je kesica u koju odlažem praznu ambalažu počela da preliva. Jedan proizvod sam koristila i više od godinu dana, ostale dosta kraće, ali eto, u mesecu oktobru su "doterali cara do duvara" :D Idemo redom:

1. Summer & Spice #LOL krema za ruke,  o kojoj sam opširnije pisala ovde, miriše savršeno i da mi u potpunosti odgovara njen sastav, opet bih je kupila :/

2. Lovea losion za telo Ši puter & Kakao, o kojem sam opširnije pisala ovde, mi je pokazao da su silikoni u sastavu za mene jedna totalno pevaziđena stvar kojoj više nikada ne želim da se vraćam :( Uvek kažem da je silikon samo šminka a ne pravo stanje vaše kože.

3. Alverde gel za tuširanje Grejpfrut & Bambus, o kojem sam opširnije pisala ovde, sam jedva čekala da potrošim jer mi se miris nikako nije svideo: previše kiseo za moj ukus.

4. Jessa losion za intimnu higijenu, o kojem sam opširnije pisala ovde, sam koristila po drugi put i definitivno je moj omiljeni. Vraćam mu se opet!

5. Mama & Baby organics balzam za lakše raščešljavanje kose, o kojem sam opširnije pisala ovde, je sasvim solidan balzam i vredi ga probati.

6. Cosnature tonik za lice Hamamelis, o kojem sam opširnije pisala ovde, sam kupila baš odavno, ali kako mi nije odgovarao, počela sam da ga koristim samo kao "dezinfikator", nakon čupkanja obrva i slično. Ne znam zašto se Cosnature povukao iz dm-a? Ili je to samo u Nišu?

7. Goodcare Neem Guard sapun, o kojem sam opširnije pisala ovde, je moja topla preporuka svima sa masnom i mešovitom kožom, sklonom upalama i zapušavanju pora. Odličan je a svi ga mogu priuštiti!

8. La Roche Posay tester micelarnog rastvora, o kojem sam više pisala ovde, je super za skidanje šminke za očiju !

9. Manna dezodorans Geranijum & Ylang-ylang, o kojem sam pisala ovde, je katastrofalan izbor za leto, za jesen može da bude ok, ali mu se nikada više ne bih vratila!

10. Dexe balzam za usne Borovnica, o kojem sam opširnije pisala ovde, je bio super i definitivno su svi Dexe balzami za hladnije dane :)


KAKVA SU VAŠA ISKUSTVA I UTISCI?



Podelite:

0 komentara