Dexe balzam za usne Pink ~ Strawberry / Jagoda


Nakon Mente, Borovnice i Limuna, red je došao na Jagodu. Ustvari, krenula sam ja za Jagodom odmah nakon Borovnice, ali kada sam je otvorila, videla sam da je polomljena i da će morati da započne i završi svoju karijeru kao kućni balzam: tako što ću ga nanositi prstima :(


Kao i svi Dexe balzami, i Jagoda teži 7 grama i košta 360 dinara, mada je već duže vreme na popustu i košta 290 dinara. Kupuje se preko TV Shopa.


Jagoda ima super miris, sladak i klasičan za sve jagodaste kozmetičke proizvode :) Zaista prija i ulepšava trenutak. Hidratacija i nega je bukvalno ista kao kod svakog Dexe balzama: masniji balzam koji više prija po ovim hladnim danima. Ja sam u potpunosti zadovoljna!


I sastav je, naravno, isti pa se neću ponavljati i dužiti dalje. Samo ću napraviti komparaciju mirisa koji meni najviše prijaju pa bi tako moja lista izgledala ovako:
  1. Borovnica
  2. Jagoda
  3. Limun
  4. Menta
Ostalo je da isprobam još dva a onda će lista biti  kompletirana i konačna :)


DA LI STE PROBALI DEXE BALZAME? 


Podelite:

5 komentara

  1. 7g kvalitetnog prirodnog balzama za 290 dindzi je momenat koji mene oduševljava :D!

    Ostajem pri tome da ti jedeš balzame :D :D!

    Za mene prevelika gramaža, ja i ove standardne ne mogu da potrošim.

    Želja mi je da probam Sofi balzame čim potrošim Marigold, koji ke super jak po ovoj hladnoći!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Neću ni da se branim! :) Balzame za usne i kreme za ruke stvarno trošim brže (da ne kažem više :)) od drugih žena, ali to je stvarno navika iz detinjstva, slobodno mogu da kažem. Na usnama moram da imam osećaj "nečega" ili mi stvarno nije dobro O.o A ruke mažem posle skoro svakog pranja, pogotovo sada kada je hladno i kada mi se stavrno brzo osuše.

      I meni je Sofi na nekom spisku :)

      Избриши
  2. Da li mozda znas da li su Dexe balzami cruelty free? Pokusavam da iskopam na netu ali mi ne uspeva :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ništa nisam našla! Pogledala sam i slike pakovanja da vidim da li ima nekih oznaka, ali ništa :/ Jedino da se kontaktiraju i pitaju lično.

      Избриши
    2. Hvala ti puno :) Tako cu i da uradim :) Bas bih probala ovaj balzam :)

      Избриши