Potrošeno u septembru


Kada sam pogledala u kesicu u koju odlažem potrošene proizvode i videla da je poluprazna, malo sam se iznenadila. Obično je puna a sada odjednom tek nekih pet bočica i to malih :) Ali kako su stvari kod mene na blogu takve kakve su :) na brzaka ću vam ih predstaviti redom:

1. Dexe balzam za usne Nana, o kojem sam opširnije pisala ovde, je bio prvi Dexe balzam za usne koji sam isprobala i nisam bila baš oduševljena, prevashodno što se tiče mirisa. Ostale koje sam probala su lepši a i zapamtite to da će vam mnogo više prijati u hladnijim mesecima jer su masnjikavi.

2. Alverde Zell Aktiv krema za oči, o kojoj sam opširnije pisala ovde, je sasvim ok kremica koja će vam obezbediti hidrataciju.

3. Alverde First Class Volume maskara, o kojoj sam opširnije pisala ovde, je daleko od prvoklasnog volumena, pogotovo ako su vam trepavice retke kao moje :)

4. Athos parfem Type 136 ili replika 212 Sexy od Caroline Herrere, o kojem sam opširnije pisala ovde,  me je oduševio u svakom smislu! Prelep, ženstven i parfem kojem bih se uvek vratila!

5. Diva Stay Matte krema, o kojoj sam opširnije pisala ovde, mi nije odgovarala na licu ali sam je zato potrošila kao kremu za vrat. Toj koži nikada nije mnogo ishrane i hidratacije!


KAKVA SU VAŠA ISKUSTVA SA OVIM PROIZVODIMA?



Podelite:

0 komentara