Planeta Organica Organic Olive balzam za kosu


Dugo sam koristila Alverde balzame za kosu, a onda sam odlučila da probam i neke druge prirodne i zdrave koji se nude na našem tržištu, a da nisu skupi. Logičan izbor je pao na Ruse a po prvi put se i srećem sa brendom Planeta Organica.
Još jedna grupica entuzijazista, stvarnih ljudi otvorenih za dijalog, kako sami za sebe kažu, koji putuju po svetu, obilaze organske farme i donose najbolje sastojke. Cene su prilagodili svima a kod nas se mogu kupiti u On Shopu i Maslini, gde je izbor manji i cene skuplje :) Planeta Organica u svom asortimanu ima proizvode za negu lica, tela i kose i to u nekoliko linija, za svaki tip kože ili kose. Ja sam se za početak odlučila za Organic Olive.


Ovaj balzam dolazi u meni veoma zanimljivom plastičnom pakovanju od 360 ml i košta 317 dinara. Bogate je i guste strukture i miriše gotovo identično kao i Avon maska za kosu i cela linija Planet Spa sa maslinovim uljem.
Ja ga na kosi držim minimum 10 minuta, iako Planeta Organica savetuje minut-dva. To vreme preporučujem onima sa ređom i masnijo kosom. Gusta, suva kosa, sklona mršenju, zahteva minimum 10 minuta :)
Tokom ispiranja kosa je super mekana i klizi. Naravno, mekša je i hidriranija ako se prirodno osuši, ali u ovim hladnim danima ja ne mogu bez fena, nažalost :( Fen dodatno osuši kosu ali i nakon njega kosa ipak izgleda uredno, što mi se baš sviđa. Sve u svemu, ja sam zadovoljna jer je kosa i na dodir mekana i nežna a hidratacija je negde u normali. Kosa zaista lepo sija i imam utisak da je i jača jer manje opada tokom pranja od prethodnog balzama.


Što se sastava tiče, ovaj balzam u sebi ima dosta organskog maslinovog ulja, koje svakako jača i štiti kosu, ali je i hidrira. Ovaj sastav nije u potpunosti idealan, ali je zdraviji od većine balzama za kosu dostupnih kod nas :) Kako ovakav proizvod opet ne ide na teme, oprostiću mu malo sintetike ;)
Kupila sam i narandžasi, sa uljem pasjeg trna, koji ću probati kada potrošim ovaj :)



DA LI KORISTITE NEŠTO OD PLANETA ORGANICA PROIZVODA?


Podelite:

2 komentara