La Roche Posay Sensitive Skin program


Kako sam od zimus redovni korisnik LRP Duo+ kreme, Srbotrade apoteka mi je poklonila ovaj mini set od četiri LRP proizvoda namenjih osetljivoj koži. U pitanju su mini pakovanja po dva proizvoda za osnovnu negu lica i tela: micelarna voda, krema za lice sa SPF 50, gel za tuširanje i fluid za telo.


Nisam korisnik tzv. medicinske kozmetike jer koriste i neke štetne sastojke i ovakve poklone uglavnom poklanjam drugima, ali nekako sam ova četiri proizvoda zadržala za sebe i rešila da ih isprobam. Prvi koji sam probala je fluid za telo.



LIPIKAR FLUID


Lipikar fluid je namenjen baš osetljivoj koži tela i LRP kaže da ga mogu korititi čak i bebe. Ja nemam osetljivu kožu tela, samo suvu a najsuvlje su mi ruke i imaju tendenciju da dehidriraju. Tako sam rešila da ga probam baš na njima, i odmah sam se razočarala. Hidratacija je nikakva i nedovoljna.




Fluid je lagan i nikako ne masti kažu a miris mu je onako ružno-medicinski :) Može se kupiti u apotekama, a u Srbotradeovoj košta nekih 1350 dinara.


Sastav me je takođe razočarao jer su koristili silikone, nafte, sintetiku i zaista ne znam ko bi ovo koristio na koži svoje bebe?

ANTHELIOS XL SPF 50+


Kada sam videla ovako veliki zaštitini faktor, odmah sam stvorila odbojnost jer prvi i zadnji put kada sam probala SPF 50 pre nekih osam godina, namučila sam se i da ga razmažem ali i da ga skinem sa sebe. To je bio neki Chicco losion za decu i ja sam od tog trenutka odbacila sve SPF 25+ proizvode, pa makar morala da se mackam na svakih pola sata! Međutim, ova krema je toliko lagana i razmaziva da sam se ja oduševila!


Ovu kremu po gradu mažem samo po ramenima koja su mi najosetljivija na sunce. Tu imam i neke stare flekice i mladeže, pa da se dodatno zaštitim. A krema štiti odlično! Na odmoru sam mazala i lice tj. deo koji je sklon gorenju i crvenilu a to je nos i deo ispod oka. Dobro mi se pokazala a najviše od svega mi se dopalo što nema razlivanja i otapanja i na velikim temperaturama.
 Nema neki miris i ne ostavlja tragove za sobom.


Anthelios krema košta nešto malo manje 1500 dinara za 50 ml proizvoda, u Srbotrade apoteci.


I ovaj put sastav nije potpuno dobar: imamo tu alkohola, silikona, sintetike, PEG...


LIPIKAR GEL LAVANT


U ovaj gel za tuširanje nešto nisam imala poverenja jer znam kako su svi ti gelovi za osetljivu kožu dosadni, a tu pre svega mislim na miris. Međutim, ovaj gel me je pozitivno iznenadio jer miriše lepo! Zaista je nežan prema koži, ne isušuje je i koža posle njega ne zahteva dodatnu hidrataciju.


Proizvođač ga čak preporučuje i kao intimnu negu, kao i za bebe.


Međutim, štetni SLS i PEGovi mene zabrinjavaju pa ga ipak ne bih koristila u te svrhe. Ovaj gel od 400 ml u Srbotrade apoteci možete kupiti za 900 dinara, dok je pakovanje od 200ml nešto malo manje od 600 dinara.

...and last but not the least...


MICELARNI RASTVOR


Ovaj proizvod je po meni definitivno ostavio najbolji utisak! Iskustvo sa micelarnom vodom imam samo kroz Mixu a sada mogu da kažem da je ova puno bolja jer brže skine svu šminku sa očiju. Ja je uglavnom skidam uljima koja moram nekako da potrošim jer mi u samostalnoj nezi ipak ne odgovaraju, na duže staze. Ovo malo pakovanje će se sporo trošiti, već vidim, jer je dovoljna mala količina da se skine šminka oko očiju (kreon, senka, maskara).


Kao i kod svakog LRP proizvoda, ni ovde sastav nije idealan, ali je najpodnošljiviji :D


JESTE LI PROBALI NEŠTO IZ LRP SENSITIVE PROGRAMA?
KAKVA SU VAŠA ISKUSTVA?


Podelite:

4 komentara

  1. Volim da čitam tvoj blog! Mislim da je to zato što si iskrena, čini mi se, u svojim utiscima i to se da prepoznati! Ti jednostavno voliš da "bloguješ" i tu nema nikakvog drugog interesa i to se vidi.
    Ja iščitavam recenzije na blogovima ovog tipa odnedavno, jer sam prešla na prirodnu kozmetiku i net je jedino mjesto gdje mogu da pikupim info koje mi trebaju.
    Tako sam uočila jednu pojavu, kojoj isprva nisam davala na važnosti, a to je da pojedine autorke blogova "blagosiljaju" sve što stave na sebe od kozmetike. Jednostavno se nameće pitanje kako je moguće da "ubodu" sa svakim proizvodom?! A nerjetko su to PR uzorci preskupe preparative i dekorative... Gle čuda!
    I onda svratim na tvoj blog gdje je odnos "lapo-lapo", koliko toga si pozitivno ocjenila toliko ako ne i više, ocjenila si negativno :).
    A znam da i ti dobiješ uzorke na probu. Ali, čini mi se da ti imaš potpuno drugačiji odnos prema tome ;)!
    To poštujem i baš zato kod tebe i najviše komentarišem :D!
    A čini li se meni ili su pojedine blogerke isključivo vođene interesom? Nekako mi izgleda kao da su PR nekih kozmetičkih kuća i ništa drugo...
    Nije tema ovog posta ali ja eto rekoh! :)
    LRP nisam koristila ja ali jesam kupovala za svog sina (bačene pare) a i muž koristi njihovu kremu za rozaceu koja u Srbiji ne može da se kupi, i nije baš oduševljen, njemu se više dopada Marigold sa kamilicom za osjetljivu kožu pa sam mu je opet naručila. Toliko o tim izvikanim medicinskim brendovima. Ima tu svakako kvaliteta, ali za te pare i previše rizika! Ja bih se pojela živa da mi krema od 20eura ne odgovara :).
    I da, zaboravih da spomenem Ivu sa bloga Prirodna kozmetika koja je takođe diiivna! :**

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sada si me baš učinila ponosnom, što je predivan osećaj! :*

      I meni se ponekada učini da ima više negativnih recenzija, ali najbitnije je da je svaka iskrena. Sumanuto mi je to da navodim ljude da kupuju neke stvari koje po meni nisu zadovoljile kriterijume ili su čak pogoršale stanje kože. To bi po meni itekako trebalo da se kaže i pokaže. Doduše, ni savest mi ne bi dopustila da napišem nešto lažno :)
      Drago mi je da se to, eto, da primetiti. I ja volim tvoje iskrene komentare, kao i druge iskrene recenzije.
      Takođe imam utisak da ih je danas sve manje i manje i imam utisak da svi sa podozrenjem gledaju na PR recenzije. Ja im više ne verujem, a i sve manje ih čitam, osim kod onih blogerki kojima verujem bezuslovno :D Iva je definitivno jedna od njih, samo je lenja sa recenzijama strašno!!! :D :D :D Dok dočekamo neku njenu recenziju, osedimo! :D

      Upravo tako, taj Marigold je domaći i relativno nepoznati brend za šire mase (u komparaciji sa LRP i sličnim) ali je definitivno bolji za osetljivu kožu. Da ne pričamo o svim brendovima koji su bolji za aknoznu kožu, iz iskustva. Cena uopšte ne mora da bude merilo kvaliteta i iza toga baš stojim!

      Избриши
  2. I meni se mnogo sviđa tvoj blog baš zato što pišeš iskreno, jednostavno, precizno, kratko i jasno. Nakon lutanja po mnogobrojnim blogovima u potrazi za informacijama i rešenjima, na kraju sam ih sve batalila i sada što se tiče kozmetičkih blogova posećujem redovno samo tvoj blog, i povremeno još jedan-dva.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zaista sam počastvovana i drago mi je što sve ima smisla. Hvala ti!

      Избриши