Biobaza Intima 2u1 gel za intimnu negu


Biobaza je pre nekih godinu dana stigla u Srbiju i to kroz Roda markete. Kada sam pre par godina krenula da čitam kozmetičke blogove, primetila sam koliko Hrvatice vole Biobazu i baš sam im zavidela na (tada) mnogo većem izboru prirodne kozmetike ali i domaćim prirodnim brendovima, kakav sam zamišljala i da je Biobaza.

Reč je zapravo o kozmetici koja je na prirodnoj bazi, ali nije svaki proizvod u potpunosti prirodan. Izbegavaju iritanse, konzervanse, mirise i boje a navode i tačnu količinu prirodnih sastojaka u svom sastavu. U svojoj bogatoj ponudi imaju proizvode za lice, telo, liniju za bebe, decu i muškarce i još po nešto. Nažalost, u Rodi u Nišu nema celokupnog asortimana i, koliko mogu da primetim, za godinu dana se nije proširila ponuda.

Što se cena tiče, spadaju u neki srednji cenovni rang za drogerijsku kozmetiku. Ja sam rešila da ih probam kroz gel za intimnu negu.


Ovaj gel dolazi u plastičnoj tubi od 100 ml i koštao me je 350 dinara pre godinu dana. Istog meseca su Olival i Biobaza predstavljeni u Rodi i ako me sećanje dobro služi, bio je i neki popust aktuelan, tako da je danas možda ovaj gel skuplji.
Proizvođač ga predstavlja kao 2u1 gel za pranje i brijanje. Ja ga koristim samo u ovu prvu svrhu :) a jasno mi je i zašto ga preporučuju za brijanje: njegova pena je baš bogata sa majušnom količinom gela, tako da vas ne zavara mala mililitraža samog proizvoda jer već sada vidim da će se jako sporo trošiti.
Gel je ispod poklopca zaštićen aluminijumskom folijom, što je zaista pohvalno za sve proizvode, a pogotovo za one koji se mogu kupiti u hipermarketima. Nema miris i boju i vrlo je guste strukture. Kao što sam rekla, pravi bogatu penu i dovoljna je zaista mala količina.

Koristim ga već par nedelja i moji utisci su da proizvod nije loš, ali da sam zadovoljnija Jessa losionom. Možda je i sama promena u pitanju, ali mojoj koži više prija Jessa. Sa Biobazom nema iritacija ili bilo čega neprijatnog, mada mi se tokom prvih dana korišćenja sekret malo uvećao, što opet ne mora da bude do samog gela jer sam i bila u PMS-u a možda je i do same promene? Kako god, nakon što ga potrošim, vratiću se Jessa losionu :)


Kako proizvođač navodi, ovaj gel ima pH nivo 4.0, preporučuje se za svakodnevno korišćenje, pa čak i za muškarce, kao i trudnice i dojilje.


Kada pogledamo sastav, vidimo da ima malo sintetike, ali je Biobaza na samom pakovanju navela da ovaj gel sadrži 98% sastojaka prirodnog porekla. Za razliku od mnogih drugih drogerijskih gelova, ovaj je sigurno sigurniji i bolji izbor :)


DA LI STE PROBALE BIOBAZU?
KOJI NJIHOV PROIZVOD PREPORUČUJETE?


Podelite:

3 komentara

  1. Jesam :).
    Koristim ga i ja nekoliko nedelja i isto sam primjetila pojačan iscedak ali opet, ne znači da je do njega...
    E sad, meni on ima miris i to težak, metalni, kao na krv :/. Baš neprijatan.
    A ja ga koristim i za brijanje, i tu se pokazao kao dobar, čak i za noge.
    Moj muž ga je takodje jednom koristio umjesto pjene za brijanje na licu, i bio je zadovoljan.
    Meni smeta što se veoma teško ispira i ostavlja nekakav film na koži, što nije nužno loše, ali ja ne volim kad sapuni i deterdzenti ostaju na koži.

    Iz istog razloga ne koristim ni gelove za tuširanje.
    Meni je CD intimni gel bolji iako sadrži blaži deterdžent, lauret sulfat.

    Od Biobaze koristim sapun za tuširanje koji je dobar samo se gnjecavi pa ga čuvam u zatvorenoj kutijici, ne isušuje kožu i takođe ostavlja film na koži.

    Kupila sam i kremu za bebe i djecu koja zaista ima dobar sastav, dolazi u tubi i u količini od 100ml, lijepo hidrira i brzo se upija u kožu.
    Ja je povremeno koristim i kao kremu za ruke :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš čudno za miris, ali to je to "individualno čulo" :)
      Kako je tvoja koža masnije, ti osećaš verovatno i minimalni film, dok ja ne osećam ništa :D Prvi put sam se zeznula pa sam uzela veću količinu i ispirala ga dugo, ali kasnije sam mu našla meru.
      Ti se briješ, pa ćeš ga brže potrošiti! :D

      Ta krema zvuči interesantno!

      Избриши
  2. Kao krema za ruke može super da prođe!
    Doduše, ja mažem sina njome posle kupanja i tako je trošimo brzo :/.

    ОдговориИзбриши