Alverde Color & Care pigment za tečni puder


Kada sam pročitala da je Alverde, kao meni najdostupnija prirodna šminka, u svoju ponudu uvrstio pigment kojim mogu srediti nijansu svog pudera, bila sam presrećna!
Ja vrlo teško nalazim odgovarajuću nijansu pudera. Na stranu to što mi lice nije iste boje tokom cele godine, kad god kupim neki puder u prodavnici, on kod kuće ispadne svetliji (ne oslanjajte se na veštačko svetlo, nikada!), ili pak tamniji, mada uglavnom svetliji. A i imam utisak da mi mnogo lepše stoje tamnije nijanse pudera, prirodnije, i ja se sa njima mnogo bolje osećam. Zato sam i kupila tamniju nijansu ovog pigmenta.


Pigment dolazi u dve nijanse, tamnija i svetlija. U tanku tubicu staje 20 ml proizvoda, a cena mu je 400 dinara. Kupuje se, naravno, u dm drogeriji. Ono što bih najpre pohvalila je pakovanje koje je oblepljeno zaštitnom trakom, što vam garantuje da proizvod nije otvaran, a onda i uski otvor, koji vam onemogućava da preterate sa količinom.


Tamnija nijansa je vrlo tamna pa je potrebna baš mala količina da vašem svetlom puderu da tamniji ton. Mešanjem pudera i ovog pigmenta, puder dobija novu boju. Ja sam prvi put preterala, ali već drugi put sam znala koja mu je količina dovoljna da dobije tu nijansu koja je meni u tom trenutku potrebna.

Ovo je super stvar ako ste već našli savršeni i odgovarajući puder, ali ne i dobru nijansu. Ili vam nijansa odgovara, a onda dođe drugo godišnje doba kada posvetlite ili potmanite, pa da ne biste kupovali još jednu nijansu pudera, uzmite samo pigment.


Alverde navodi da ovaj pigment možete koristiti i u nekoj dnevnoj kremi, pa da dobijete efekat tonirane kreme. Ja sam dugo oklevala, a onda i isprobala sa LRP Effaclar Duo+ kremom  ali sam sa njom mnogo teže pogađala pravu boju tj. dovoljnu količinu pigmenta da ne budem pretamna. Dovoljna je jako mala količina, pogotovo zimi i onda kada vaše lice nije osunčano.


Aqua | Alcohol* | Helianthus Annuus Hybrid Oil* | CI 77492 | Tricaprylin | CI 77891 | Myristyl Myristate | Carthamus Tinctorius Seed Oil* | Glyceryl Stearate Citrate | Glycine Soja Oil* | Cetyl Alcohol | Butyrospermum Parkii Butter* | CI 77491 | CI 77499 | Xanthan Gum | Hydrogenated Palm Glycerides | Microcrystalline Cellulose | Dehydroxanthan Gum | Algin | Hydrogenated Lecithin | Tocopherol | Helianthus Annuus Seed Oil | Brassica Campestris Sterols | Ascorbyl Palmitate 

* ingredients from certified organic agriculture 
** from natural essential oils

Što se sastava tiče, sadrži par ulja i masnoća, ali neće zapušiti pore jer se stavlja jako mala količina. Ta količina ništa neće promeniti niti na bolje, niti na loše :)

DA LI VI KORISTITE PIGMENTE?
KAKVA SU VAŠA ISKUSTVA?



Podelite:

3 komentara

  1. Tačno bih probala ali kad vidim ta ulja i miristil miristat oklijevam.
    Da li se dobije neko prekrivanje?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma jok, ti ovde samo kapneš malo, kapljicu bukvalno i umešaš u puder (ili kremu), da bi dobila malo tamniju boju, ako ćeš ovu tamniju verziju.

      Избриши