Summer & Spice #LOL krema za ruke



Više ni sama ne znam kako sam saznala za Summer & Spice kozmetiku! Možda sam i pročitala nešto na netu, nekada, ali ipak mislim da je to bilo preko Alchemy kozmetike, da li na njihovom sajtu, da li istražujući nešto  o njima na netu... ma uopšte ne znam. Međutim, onog trenutka kada sam dobila newsletter da ih od kraja proleća/početka leta ove godine možemo naći i u Lilly drogerijama, znala sam da ću ih vrlo skoro i isprobati, što se i desilo sa #LOL kremom za ruke :)


Ono što mnogo volim i kod Alchemyja i sada kod Summer & Spice-a je to što se odmah ali odmah vidi koliko je tu truda i ljubavi uloženo da sve izgleda originalno i moderno. Od pakovanja, sajta, načina na koji prezentuju brend... ma svega! A veliki plus su dobili i potezom da svoje proizvode ubace i u Lilly, pa ih tako približe i ljudima koji žive van Beograda, a ne kupuju online. Sada je jedina zamerka ta što u Nišu nema baš celokupne ponude, tj. losiona i sprejeva za telo, ali ne znam da li je tako i sa drugim gradovima. Rekla bih da jeste, jer i u Lilly online shopu postoje samo kreme za ruke, ali verujem da će u budućnosti biti i ostalog :)


#LOL krema za ruke dolazi u fenomenalnom plastičnom pakovanju sa pumpicom, što je veliki plus jer svi znamo da onda sama krema ne dolazi u stalni kontakt sa vazduhom i ostalim spoljnim faktorima svaki put kada bismo je otvorili, pa tako zadržava sve svoje dobrobiti. Sama pumpica ima svoj poklopac, nalik kapici, koja opet odaje utisak profesionalizma i pažnje.


Sama tekstura kreme je savršena, dovoljna je jedna doza da se bogato namažu cele šake a hidratacija je odlična. Međutim, ono što će vas svakako raspametiti je miris ove kreme! To je toliko intenzivno, slatko i zanosno da imate potrebu da ga stalno udišete. Svi oni koji vole te slatke girly mirise, kao ja, obožavaće ovu kremu za ruke! Osim toga, ovaj miris ostaje na vašim rukama satima!


Kremu sam platila 250 dinara, i toliko košta i online. Vredno je napomenuti da Summer & Spice ima mogućnost besplatne dostave ako poručite proizvode u iznosu većem od 1000 dinara. Međutim, trenutno u Lillyju možete kupiti i za neki dinar jeftinije ;)


E sad dolazimo do problematičnog dela, a to je kod mene sastav kreme. Lilly & Spice se ne predstavlja da je prirodna kozmetika bez štetnih sastojaka, ali ja sam stekla takav utisak, verovatno zbog Alchemyja. Kada sam došla kući i videla da koriste DMDM Hydantoin kao konzervans, malo sam se uplašila jer on, u prisustvu vode, oslobađa formaldehid, čija je štetnost poznata. I to je jedini razlog zbog kojeg ne bih ponovila kupovinu ove kreme, na moju veliku žalost :(
Ostaje mi samo da se nadam da će Summer & Spice možda početi da koristi neki drugi konzervans.


KAKVA SU VAŠA ISKUSTVA SA SUMMER & SPICE KOZMETIKOM?


 

Podelite:

4 komentara

  1. E kad si pomenula taj konzervans, i ja se danas pređoh!
    Kupila Mella piling za tijelo i kad sam došla kući, kad ono međutim...:/
    Ali dobro, decenijama unazad sam koristila ko zna šta, neću sad da paničim.
    Ali, ni ja njega više neću kupiti...

    ОдговориИзбриши