Recepti babuške Agafje balzam za stopala sa ženšenom


Moja prva online porudžbina iz On Shopa je sadržala i jedan proizvod od meni tada potpuno nepoznatog brenda Recepti babuške Agafje. Bajkovita priča o Agafji Ermakovoj iz Sibira u čijoj porodici su se s kolena na koleno prenosile razne kozmetičke recepture. Pervoe Rešenie ih je testiralo u današnjoj kozmetologiji, uzelo najbolje i najučinkovitije i stvorio brend Recepti babuške Agafje.


Dopada mi se to što je ponuda veoma bogata, pa možemo po vrlo pristojnoj ceni kupiti kreme za lice, oči, pilinge za lice i telo, soli za kupanje, ulja za kosu, serume i maske za lice, kreme za ruke i stopala, i još ponešto! Ja sam se za početak odlučila za njihov balzam za stopala sa ženšenom.


Balzam dolazi u plastičnoj tubi i sadrži 75 ml proizvoda. Košta nekih 230 dinara i zapakovan je u kartonsku kutijicu. Ono što mi se posebno sviđa je što ima zaštitnu foliju koja garantuje da niko pre menije nije njušio i istiskivao sam balzam.


Tekstura balzama je neke srednje gustine, bogato penaste. Miriše divno i čisto, relativno brzo se upija i stopala ostavlja mekanim i nahranjenim. Ovo je odličan balzam za svakodnevnu negu stopala i nisam uspela da mu pronađem nikakvu manu :)



Sudeći po sastavu, ovaj balzam je na bazi ši putera i za jedan balzam za stopala, ima sasvim pristojne sastojke. Sviđa mi se što Rusi toliko vode računa o tome i što se sada uvoze njihovi prirodni kozmetički brendovi. Ja sigurno nastavljam da ih testiram! :)


DA LI STE PROBALI BABUŠKU AGAFJU?
KAKVI SU VAŠI UTISCI?


Podelite:

10 komentara

  1. Ja lično nisam stigla :), samo sam na forumima nešto čitala da nisu skroz prirodna kozmetika, tj. da dodaju "sintetiku" :/. Kao i Siberica u nekim proizvodima :/.
    Valjda treba dobro otvoriti oči samo i pažljivo provjeriti sastav prije kupovine...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj, to je baš nezgodno kada kupuješ online, ali sva sreća pa ne koriste ono šta najviše izbegavam ;)

      Избриши
  2. Znam za jednu radnju koja prodaje prirodnu kozmetiku, u Novom Sadu u Pašićevoj, pored Getaldus optike.
    Tu prodaju i Babuška Agafja kozmetiku pa kome je usput, može tamo da proba i neke testere a i da lično "čekira" sastav ;).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Korisna informacija za sve iz NS ili okoline :)
      Dobro je što "niču" te radnje sa prirodnom kozmetikom!

      Избриши
  3. Iskreno mene su ovi proizvodi odbili zbog loseg sastava, pogotovo kreme za lice. Nije me mrzelo da par sati u jednoj prodavnici uporedjujem sastav Ruske kozmetike koju su imali u ponudi. Babuska Agafija su najpovoljniji, ali bez obzira sto sadrze dosta prirodnih stvari isto toliko imaju alkohola, parafina i sl. No, zato su se najbolje pokazali Baikal Herbals, a zatim Organic Therapy. Usudi se bilo sta da probas od njih sigurno neces pozaliti. Meni je bas duze vreme bilo tesko da nadjem nesto od tih brendova prirodne kozmetike, a da odgovara nama sa kombinovanom kozom, sklonom nepravilnostima, mitiserima, a u isto vreme vrlo osetljivoj. Biakal dnevna matirajuca krema i serum su se savrseno pokazali, jer sem sto ne izazivaju raznoraznu gamad, nisu komedogeni, lepo smire kozu, crvenilo itd. E sad imam nameru da kupim i penu za umivanje, ali i serum za hidrataciju pa da probam da kombinujem. Malo po malo predjoh ja na rasuke proizvode, pocevsi od splat pasti za zube, preko kozmetike pa do nekih suplemenata. :)
    Iva.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ju, parafin! Dobro je što ja nisam naišla na njega, jer bih se sigurno mnogo razočarala. Doduše, nisam ni naručivala ništa za lice, osim kreme za oči koja mi je stigla baš juče ali i ona ima ok sastav.
      Organic Therapy sam isto naručila, ali piling za telo ;)

      Koliko je samo bolje kad samo možeš da odeš u prodavnicu i lepo nađeš šta ti odgovara!

      Jedva čekam te tvoje recenzije!!!

      Избриши
  4. I ja sam mjerkala taj Balkai fluid! Znači ok je?!
    Šta je bolje, ova krema ili Alverde puter za stopala?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Potrošila sam dva pakovanja Alverde putera i možda sam ga se zasitila ili možda mi je samo trebalo nešto hidratantnije. Bolji mi je ovaj od kedra http://kozmetickidnevnik.blogspot.rs/2016/11/recepti-babuske-agafje-balzam-za.html

      Избриши
  5. Ja tražim za drugaricu, hvala i za ovu preporuku, prosleđujem :).

    ОдговориИзбриши