Potrošeno u avgustu



Dragi moji, ode još jedan mesec a i vrelo leto sa njim, nažalost. Znam da se uvek ponavljam ali ni sama sa sobom ne mogu da shvatim kako to vreme ide brzo mada mi je avgust bio težak i mučan na privatnom planu, pa ga ne bih ponavljala. Ono što je sada bitno je da vam prenesem svoje kratke utiske o svim proizvodima koje sam potrošila baš u avgustu, pa idemo redom:

1. Alverde krema za uklanjanje zadebljale kože, o kojoj sam opširnije pisala ovde, je totalno razočarenje i ne bih je poklonila ni najgorem neprijatelju. Sve je rečeno :)

2. Alverde gel za tuširanje Kardamom & Vanila, o kojem sa opširnije pisala ovde, je klasičan Alverde gel sa neintenzivnim mirisom i jedan totalno siguran izbor ako ne želite štetne sastojke ali i da ne prođete skupo ;)

3. Alverde balzam za kosu Badem & Argan, o kojem sam prvi put pisala ovde, je balzam čiju sam kupovinu ponovila, što govori da sam zadovoljna omekšavanjem i razmršavanjem moje prirodno kovrdžave kose. Nije najbolji, ali kada nema Limuna & Kajsije, ovaj je moj izbor :)

4. CD  dezodorans, o kojem sam pisala ovde, je trenutno moj favorit među dezodoransima bez štetnih sastojaka. Želim da probam i njihov stik.

5. Marigold hidrolat matičnjaka, o kojem sam pisala ovde, je po meni hidrolat za letnje vrućine, na način na koji ga ja koristim.

6. Ultimate Diva puter Secretly Pink, o kojem sam opširnije pisala ovde, je odličan za negu kože ali i moj omiljeni miris Ultimate Diva putera!

7. Diva Sheer Velvet piling za telo Gossip Time, o kojem sam više pisala ovde, je savršen piling. Baš savršen. Ljubitelji slatkih i jestivih mirisa će voleti i ovaj miris.

8. Avon Nailwear Pro+ lak za nokte u nijansi Inspired Iris sam koristila godinama. Na kraju je već malo počeo da mi zadaje muke, malo se i stegao pa sam rešila da završimo jedno lepo druženje :D


KAKVI SU VAŠI UTISCI I ISKUSTVA SA OVIM PROIZVODIMA?



Podelite:

10 komentara

  1. Nemam iskustva ni sa jednim proizvodom od ovih ali bih svakako probala ovaj dezodorans!
    Eh, samo da sam ranije znala, ovako skoro ponovih kupovinu NR Derma Zero :)!
    Da li ih ima u Lilyju? Jer DM nema kod mene :/...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ima i u Lillyju! Derma Zero je super ali ako gledamo sastav, CD je bolji ;)

      Избриши
  2. Одговори
    1. Ja se malo okrenula ruskoj prirodnoj kozmetici i trenutno testiram njihov balzam i za početak ti mogu reći da su takođe dobri! :)

      Избриши
    2. Mama & Baby Organics balzam za lakše raščešljavanje :)

      Избриши
    3. A ja nameracila Siberikin OB sprej-balzam za rascesljavanje ali ce ostati za neke druge dane.
      Kupila sam bila Alverde sprej sa pamukom i makadamijom, kao, ajd da probam jer je jeftiniji ali su bile bacene pare na zalost :/.
      Tako da sam u nedostatku sampona i balzama istovremeno, kupila Insight sampon i balzam za ostecenu kosu.

      Избриши
    4. Sibericine ćemo probati kad-tad :D
      Dobro da znam sada za taj Alverde sprej!
      Kakav ti je InSight balzam?

      Избриши
    5. Pa ja, kao što si mogla da zaključiš vjerovatno, preferiram sprejeve jer imam kosu sklonu mašćenju koju moram često da perem i balzame nisam koristila gooodinama jer mi izmaste kosu dodatnu.
      Ali mi se kosa lako mrsi i treba mi nešto za raščešljavanje pa je sprej idealan za mene.
      Ovaj balzam sam kupila jer nisam imala ništa a od prirodnih šampona se kosa užasno mrsi i onda su muke.
      Ja taj balzam nanesem samo na vrhove, malčice "dublje" i spiram odmah, ne čekam koliko tamo piše, da ne bih izmastila kosu, i dobar je, ja je raščešljam lako, ali mislim da mi je težak, ja sam navikla na sprej...
      Kome se kosa ne masti, odgovarace.

      Избриши
    6. Sad si me baš zainteresovala ako kosa uspe od njega da ti se razmrsi toliko brzo, odnosno da ga ne držiš dugo na kosi. Ja balzame držim minimum 10 minuta :D

      Избриши